Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zonder smoezen naar 2021!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo eerst rondje lopen, dan start ik de dag fris en fruitig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 10:15    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik was vanmorgen 122,6kg.
Het gaat langzaam, maar ik heb me ook niet strak aan EGA gehouden. Ik heb ontbeten met een volkoren boterham met mager beleg ipv 200 ml melk met 25 gram havermout.
Dit weekend ga ik weer strak melk met havermout nemen en geen handje cashew nootjes bij de tv. Er zitten toch meer calorieën in dan je denkt.

Ik hoop zondag als ik mijn gewicht hier invul dat er een verschil merkbaar is.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Rolien1983
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Grip op koolhydraeten

Reageer met quote
Ik kan mijn gewicht nergens invullen hier. Hoe doen jullie dat?
Gaat het verder goed met iedereen? Merk dat ik er zelf een beetje verdrietig van wordt, vorige week zo mijn best gedaan, en toch een kilo aangekomen.
Ik blijf volhouden hoe moeilijk het ook is. Ik wil zo graag een sport maatje vinden. Om gezellig samen te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 13:02    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Rolien1983 schreef:
Gaat het verder goed met iedereen? Merk dat ik er zelf een beetje verdrietig van wordt, vorige week zo mijn best gedaan, en toch een kilo aangekomen.
Ik blijf volhouden hoe moeilijk het ook is. Ik wil zo graag een sport maatje vinden. Om gezellig samen te gaan.

Je gaat boven in de pagina naar deelnemers, en dan 1x per week (op een zondag bijv, wat ik doe) stuur je je gewicht van die ochtend in. Dat verschijnt dan automatisch in deze sprintjes overal waar je aangemeld bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 14:46    

Reageer met quote
kellydragongirl schreef:
Rolien1983 schreef:

Je gaat boven in de pagina naar deelnemers, en dan 1x per week (op een zondag bijv, wat ik doe) stuur je je gewicht van die ochtend in. Dat verschijnt dan automatisch in deze sprintjes overal waar je aangemeld bent.

Gelukt! Dank je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 14:58    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Hier gaat het nu weer aardig, ondanks het rode vakje. Ik was tussentijds terug naar boven de 100kg, maar zit mu weer goed en prima gemotiveerd in mijn ketodieet. Ben op dit moment heerlijke eimuffins met prei en spek aan ‘t bakken. Ook heb ik pindakaasbrood, kaascrackers en bloemkoolbrood voor de komende week voorbereid. Heb er gewoon weer zin in. We kunnen het!!! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 11:24    

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Hier gaat het nu weer aardig, ondanks het rode vakje. Ik was tussentijds terug naar boven de 100kg, maar zit mu weer goed en prima gemotiveerd in mijn ketodieet. Ben op dit moment heerlijke eimuffins met prei en spek aan ‘t bakken. Ook heb ik pindakaasbrood, kaascrackers en bloemkoolbrood voor de komende week voorbereid. Heb er gewoon weer zin in. We kunnen het!!! Erg blij

Goed dat je het weer weet op te pakken! Heel veel succes. Ik ga deze week meer wandelen heb ik besloten.
Heb je ook een recept van de pindakaasbrood? Lijkt me heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 20:23    

Reageer met quote
@Rolien1983,

Ik zet het hier voor je neer. Het komt voort uit het boek 'Oanh's kitchen':

broodbak-, cakevorm 25 cm, 180 grad/ ~40 min
15 plakjes (1,7 khd per plak)

280g pindkaas (Ik neem de biopindakaas van AH, die heeft nog minder khd)
4 eieren
100g griekse yoghurt
2tl bakpoeder
2tl kaneel
1/2 tl zout
25g gemengde pitten

Verwarm oven voor.
Roer alles (behalve de piteen) door elkaar totdat het een smeuïg geheel is. Alles in een bakvorm geven.(eventueel bakpapier gebruiken als het geen siliconen is)
- strooi pitten eroverheen. en bak in het midden van de oven. Check even, want iedere oven bakt iets anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 7:29    

Reageer met quote
Ik ga in mijn dagboek nu iedere dag weer mijn menu plaatsen, want dat helpt me... is een stok achter de deur. Wie schrijft die blijft hebben we vroeger geleerde en toen ik na de zwangerschap van mijn tweede kind 43 kg binnen 10 maanden ben afgevallen , heeft zich dat bevestigd. Dus ga ik het opnieuw doen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 7:35    

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Ik ga in mijn dagboek nu iedere dag weer mijn menu plaatsen, want dat helpt me... is een stok achter de deur. Wie schrijft die blijft hebben we vroeger geleerde en toen ik na de zwangerschap van mijn tweede kind 43 kg binnen 10 maanden ben afgevallen , heeft zich dat bevestigd. Dus ga ik het opnieuw doen. Erg blij

Super dank je wel! Die ga ik zeker maken, ik laat even weten wat ik ervan vond.

43 kilo! Wauw wat goed. Wat heb je daarvoor gedaan? Ik kom op dit moment alleen maar aan, terwijl ik voor mijn gevoel goed bezig ben. Heel erg frustrerend!
De hele week goed gegeten, en gisteren een pizza gemaakt vanmorgen bijna een kilo zwaarder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 8:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 4 van 10