Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zonder smoezen naar 2021!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Goede morgen Dini,
fijn dat je erbij bent. Hoop het gaat je goed. Samen gaan we ervoor.
cheerleader cheerleader cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 6:59    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
gezellig Ulrike Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oké, ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik heb me de hele week 3 slagen in de rondte gewerkt, wat neerkomt op lopen, lopen en nog eens lopen en tussendoor de hele dag ook nog eens winkelmandjes op te rapen. Maar ik ben maar 1 ons afgevallen. De oorzaak: 4 dagen van weer eens met chips ontbijten, 3 dagen vette hap als avondeten. Waarom lukt het me niet. Ik weet dat ik het kan, ik heb het jaren terug al eens eerder gedaan. Ik had de knop gevonden en de kilo's vlogen eraf. Tot het na ruim een half jaar fout ging door een compleet ander dagritme (moest om 3.30 op en ging om 20.30 naar bed) De kilo's die ik kwijt was, en nog een beetje meer, kwamen er weer net zo hard bij en nu wil het niet meer. Ik wil die knop weer vinden en ik ga daar de komende week keihard naar op zoek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 17:19    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi allemaal!
Als je je EVEN omkeert zijn er zo weer een stuk of vijf bij: wordt dus weer een lekker gezellig sprintje!
Welkom, alle oude en nieuwe bekenden en laten we vooral afspreken om allemaal in het groen te eindigen. Tussendoor 'n blauw (rood) oog moet kunnen, zo lang je er maar voor zorgt dat er aan het eind een positief percentage wordt vermeld.
En kijk uit, hoor: zo niet, dan gooi ik je er gewoon uit! (....)

Momenteel zelf heel hard aan het knokken om nu eindelijk eens die vreselijke grens van 93 kilo te gaan slechten (da's mijn "obese grens"). Laatste maanden zit ik GEVANGEN in de strook 94 -- 96 en da's geen pretje, kan ik jullie vertellen.
Een tijdje terug zowaar INEENS 92,7 -- maar dat bleek alras een stevige vergissing.
Vanmorgen voor de tweede keer op rij (ik weeg gewoon iedere dag NA het roeien) 94,0, maar vandaag, naast ruim 2 uur sporten, alleen maar schudbekertje banaan, kiwi, mandarijn en groentesoep (bis) moet het morgen toch in ieder geval lager zijn (okay, wel twee "Marlientjes" (Cava met Campari) EN -- OOPS -- ook nog wat amandelen met rooksmaak (AH), maar we gaan het beleven, want morgen geef ik mijn gewicht weer door.

Succes allemaal en let's have fun!!

(P.S.: Cavia, niet zeuren. Je WEET waar de knop zit, dus nu gewoon nog even DRUKKEN!!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 18:47    
Vrouw Weeggegevens   ukkie1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,
Ook hier wil het niet zo lukken.
Ik blijf steeds rond de 100 hangen en ik wil zo graag ver daarvandaan zakken.
Maarrrrr..... nieuwe dag, nieuw sprintte, nieuwe kansen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
tgjm schreef:

Nou.... we doen ons best. Het is gewoon soms zwaar. We willen wel hier blijven hoor Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 8:10    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Charlotte68 schreef:
tgjm schreef:

Nou.... we doen ons best. Het is gewoon soms zwaar. We willen wel hier blijven hoor Lach.

Was ook een beetje een loze dreiging natuurlijk: het sprintje is dan tenslotte toch al afgelopen! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 9:08    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Vanmorgen was ik 122,7kg. Mijn eerste tussentijdse doel is om onder de 120 te raken. Dat is voor mij een mooi tussentijds doel aangezien ik deze periode vorig jaar 131kg was.
De eerste stap is gezet. Ik ben blij dat ik de weegclub weer heb gevonden na een lange pauze.
In de kerstvakantie die er over enkele weken aankomt wil ik dieet recepten maken in een feestelijk tintje zodat ik geen kilo's aankom.

Veel succes gewenst iedereen! Kerst2

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik zit weer redelijk in het ritme
weekenden wat extra's en verder braaf zijn Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ben weer van de shakes af. Is toch niks voor mij. Volg nu gewoon weer koolhydraatarm, dat bevalt mij tot nu toe het best. Daar ben ik half juni mee begonnen maar in mijn hoofd gaat het dan weer niet snel genoeg en denk ik: Ik pak even een maandje shakes... nou dat werkt dus niet voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 10:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10