Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zonder smoezen naar 2021!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil ook meedoen. Ik merk dat de laatste kilo's ontzettend langzaam gaan. Alles wat er nu af gaat is meegenomen. Ik doe mijn best. Wil gewoon rond de 70 kilo gaan zitten, dat zou heeeeel mooi zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 7:56    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Charlotte68 schreef:
Ik wil ook meedoen. Ik merk dat de laatste kilo's ontzettend langzaam gaan. Alles wat er nu af gaat is meegenomen. Ik doe mijn best. Wil gewoon rond de 70 kilo gaan zitten, dat zou heeeeel mooi zijn.

Je bent al erg goed bezig!
De laatste kilo's liggen er vaak aan dat je lichaam nu gewend is aan deze beweging per week. Afwisseling kan helpen. Een mooie boswandeling in het weekend met deze herfstkleuren van 1,5 uur en vooral ook 2 liter water drinken zonder toevoegingen. Dan raak je meer afvalstoffen kwijt door het plassen.
Ik dronk voorheen te weinig en ik deed enkel aan fietsen naar het werk. Nu plan ik meerdere wandelingen per week en dat gaat een stuk beter.

Veel succes gewenst! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 10:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mwahhh...

Zondag: Hardlopen
Dinsdag: Bootytraining
Woensdag: Bodyjam
Donderdag: Hardlopen
Vrijdag: Bootcamp
Zaterdag: Hardlopen

Daar zit het 'm niet in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 11:47    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Charlotte68 schreef:
Mwahhh...

Zondag: Hardlopen
Dinsdag: Bootytraining
Woensdag: Bodyjam
Donderdag: Hardlopen
Vrijdag: Bootcamp
Zaterdag: Hardlopen

Daar zit het 'm niet in.

Wauw lekker bezig, dat is zeker actief genoeg. Lachen
Je lichaam heeft ook een rustdag nodig om te herstellen na intensief sporten.
Ik wil mij graag inschrijven voor kickboksen, maar dat kan pas als groepslessen in ons dorp weer doorgaan. Het is nu afgelast.

Ik ga dit weekend een mooie boswandeling maken van 1,5 uur net zoals vorig weekend. Het zou deze zaterdag droog blijven. Voor jou ook fijn tijdens het hardlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 12:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haha... Nee vind ik juist niet fijn. Als het miezert is het het fijnst om te gaan hardlopen. Maakt niet uit. Ik zie wel:).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister ging het dus echt helemaal fout. Ik had een hele vette dag, het enige positieve wat ik erover kan zeggen is dat ik een appel en een banaan heb gegeten en in de ochtend een half uurtje op de plaats heb gelopen. Oja, en ik heb me op werk 3 slagen in de rondte gelopen dus mijn beweging heb ik wel gehad. Maar verder: chips, saucijzenbroodjes, patat, kroket. Slecht, slecht, slecht.
Vanmorgen wilde ik even flink wat oefeningen gaan doen maar ik werd wakker met een knallende koppijn dus heb ik die overgeslagen. Verder ging het wel beter dan gister, maar vandaag was nog steeds niet heel gezond. Op naar morgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Natuurlijk ga ik ook deze keer weer meedoen !
Ik heb me een goed haalbaar doel gezet. Dat heeft ermee te maken dat ik deze week helemaal niet aan mijn keto heb vastgehouden en van alles en nogwat heb gegeten. Ik weet dat mijn lichaam zeer lang nodig heeft om nu weer in het keto-ritme te komen en ik begin pas maandag. Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

Maar dan gaat het no-nonsense door naar het nieuwe jaar. Wel zal ik om de week op de weegschaal gaan, dat werkt voor me beter, anders maak ik me veel te gek. Succes allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Rolien1983
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Grip op koolhydraeten

Reageer met quote
@cavia probeer je weer te herpakken na zo'n dag! Soms mag je ook best zo'n dag hebben.

@charlotte knap dat je zoveel sport, ik vind het toch erg moeilijk om weer te gaan beginnen.
Zou graag met iemand samen gaan, maar niemand in mijn omgeving die samen wil sporten. Ik hoop volgende week het wandelen weer een beetje op te pakken.

Vandaag lijnzaad crackers gemaakt, heerlijk met ham, kaas en een eitje erop.

Succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 21:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat ik ook doe.... het lukt me niet om van een bepaald plateau af te komen. Om dieper onder die 75 kg te duiken. Ik voel me goed, lekker in mijn vel, slaap de laatste tijd heerlijk.. eet gezond met heel af en toe een uitzondering. Was de laatste twee weken met shakes bezig, misschien moet ik maar weer compleet over op koolhydraatarm.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
zonder smoezen Lachen
lijkt me wel wat ik doe gezellig mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 17:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 2 van 10