Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

ZOMERSLANK 2

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Slank(er) de zomer in wie doet er mee

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 15:18    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee!! Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 16:22    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik doe ook mee Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 16:35    

Reageer met quote
Hoi gezellig welkom stofje bloempje en healtylifestyle... welk doel hebben jullie en wat is jullie plan?

Aan het einde van dit sprintje zou ik weer graag een gezond gewicht hebben.
Ik ga bewegen/sporten en matig en gezond eten.
Op mijn nieuwe werk vind ik matig eten een uitdaging er zijn veel uitgebreide eetmomenten die aanstekelijk werken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Judeska30
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik doe mee!
Voor ze zomer weer in mn oude kleding kunnen is vooral mn doel, maar k denk dat dit gewicht daar goed bij zal helpen!

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 23:28    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaia schreef:
Hoi gezellig welkom stofje bloempje en healtylifestyle... welk doel hebben jullie en wat is jullie plan?

Aan het einde van dit sprintje zou ik weer graag een gezond gewicht hebben.
Ik ga bewegen/sporten en matig en gezond eten.
Op mijn nieuwe werk vind ik matig eten een uitdaging er zijn veel uitgebreide eetmomenten die aanstekelijk werken

Hoi Kaia,

mijn doel is om weer in die fijne broeken van voor mijn zwangerschappen te passen... ik zit daar nog zo'n 5 kilo vandaan dus je zou zeggen dat dit makkelijk te doen is.
maar iedere x als ik rond de 62 of 60 kg kom lijk ik mijn mindset niet meer goed te hebben. dan ben ik eigenlijk al best te vreden en dat is opzich prima. maar daar door zit ik dan zo weer op de 64 kg en dat is dus niet de bedoeling.
Dus dat patroon wil ik graag eens doorbreken. En daarom wil ik ook graag weer terug naar de 58 zodat ik minder snel weer op die 64 zit (want daarbij voel ik me gewoon echt niet fijn).

verder mag ik alles van mijzelf eten, als ik maar rond de 1500Kcal zit. want dan val ik gestaag wat af. Liefst wel de gezonde keuzes en ook alles moet ik echt lekker vinden. Anders blijf je hunkeringen houden.

Intussen geleerd dat ik bepaalde dingen wel moet mijden zoals:
- te laat/te weinig eten (dan krijg ik honger en ga ik ongeremd bunkeren)
- melkchocolade/gevulde chocolade en chips (zit ook geen rem op)

Wel kan ik in de avond eten, zonder dat ik doorsla:
- 2 kersen bonbons
- 1 blok pure (gevulde) chocolade
- volkoren luchtige crackers met niks (geeft mij de verzadiging van chips zonder dat ik door blijf eten)

en zo leer ik iedere keer bij... Verward

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 13:54    

Reageer met quote
Klinkt goed we gaan ervoor allemaal weer in onze kleren te passen.

Ik heb een hele kast vol leuks liggen! Dat is een goede motivatie cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 15:11    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Yep! Ik doe ook mee.

Mijn doel is dat ik bijna 2 jaar geleden in de zomermaand juli 75 kilo woog en dat wil ik dit jaar terug hebben.
In de herfst van 2017 heb ik een anti-reflux operatie gehad die volledig mislukt is. Aankomende vrijdag heb ik in een ander ziekenhuis een afspraak om te onderzoeken of er dit jaar een 2e anti-reflux operatie moet komen. Er wordt dan wel gezegd dat tijd alle wonden heelt, echter deze niet.
Wel heb ik ondertussen m’n leven weer wat op de rit gekregen en ben actief bezig veranderingen door te voeren om nieuwe doelen te krijgen. Zo ben ik afgelopen januari gestart met een nieuwe levensstijl van 5x per week yoga samen met Intermittent fasting (de 16:8 methode). Zowel mijn omgeving als ikzelf bemerk dat het zowel lichamelijke als mentaal al veel beter met me gaat.

Succes allemaal.
Grtz. Moonwalk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 15:58    
Vrouw Weeggegevens   suusjeh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook met jullie mee.

Mijn eerste doel is om onder de 70 kilo te komen. Ik ga mijn gezonde eetpatroon weer oppakken en wil daarnaast weer gaan bewegen. Dat bewegen wordt een combinatie van joggen/hardlopen (inmiddels net weer mee begonnen) en sporten in onze schuur waar wij inmiddels diverse apparaten en hulpmiddelen hebben staan en hangen zoals een crosstrainer, een roeiapparaat, een bokszak en een televisie met internet zodat ik sport filmpjes op kan zetten zoals zumba en total body work outs. Ik heb ook een aantal dumbells en stepbankjes staan, dus wat dat betreft heb ik geen excuus om niet te sporten Lachen

In het dagelijks leven werk ik 33 uur per week als directie assistente en heb ik nog 3 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 10 dus ik moet het voornamelijk van de avonduren hebben om een beetje beweging te kunnen pakken.

Succes allemaal en ik hoop dat we een mooi afval totaal kunnen gaan neerzetten met elkaar Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 17:09    

Reageer met quote
Goed geregeld Suusje die personal gym

Moonwalk wat naar die reflux, wel fijn dat je weer in een goed ritme zit, fingers crossed dat je goed nieuws krijgt in het ziekenhuis.

Hier blijft het nog wat rommelig alles is een beetje hectisch morgen maar eens beginnen met op de weegschaal gaan staan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 18:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8