Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zomerboek sprintje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dit is een sprintje voor iedereen die een zomerboek volgt.
Of het nou een paleo boek is, eentje van Sonja Bakker of the green happiness of heel wat anders dat maakt niet uit.
We kunnen elkaar stimuleren, recepten uitwissen en misschien ook een beetje uit elkaars keuken proeven voor een keer.
Want even heel anders eten kan ook je gewicht weer een positieve boost geven Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 23:20    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo, volgende week start het sprintje. Even kijken of er meer mensen zijn die een zomerboek van het een of het ander volgen en daar wat over willen delen met een ander Lach

Ik zelf ben nu bezig in het zomerboek van the green happiness. Ik vind de ontbijtjes en de lunches heerlijk, de avondmaaltijden pas ik aan op het gezin dus daar wijk ik wat van af.

Ik heb eerder ook al eens een zomerboek van jasper Alblas gevolgd en een sonja bakker boek hahaha.
ik kan daar over dus aardig mee praten. maar ben benieuwd wat er allemaal nog meer is. Er zullen hier vast meer mensen zijn die nu een boek volgen Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 9:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1