Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

*Zomer* Fitness, hometrainer, wandel, etc beweegsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kronova
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@ micha fijn dat het conditie opbouwen lukt en je je er goed bij voelt.

Dinsdag ruim een uur fanatiek in de tuin gewerkt. Ik voelde mijn hartslag omhoog gaan en bedacht dat ik dan toch lekker bezig was.

woendag 3 km gelopen,donderdag 4.5km en vandaag 4 km.

komend weekend zitten we weer op de boot. Beweging is dan minimaal dat moet ik nog wat op verzinnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 9:21    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Kronova, bedankt.
Je doet leuke bewegingsdingen. Daar kan misschien toch wel een goedkoop (evt 2ehands, kost geen drol) fiets home-trainertje bij? Voor op de boot. Hangt er natuurlijk wel van af hoe groot de boot is. Je hebt ook opvouwbare dingen... Hier fiets ik wat weg op het hometrainertje dat niet veel kostte. (Destijds Kijkshop) Vraag: Wat voor vouwfiets heb jij? Wil er ook een, maar vindt de meeste niet bepaald handig ''in te vouwen''. Succes met afvallen, ondanks de boot, maar gaat je wel lukken ! Fijne dag ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 10:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Merk dat 8 km fietsen weer gewoon begint te worden, gelukkig. En je voelt je meer fit Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Kronova
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Kronova, bedankt.
Je doet leuke bewegingsdingen. Daar kan misschien toch wel een goedkoop (evt 2ehands, kost geen drol) fiets home-trainertje bij? Voor op de boot. Hangt er natuurlijk wel van af hoe groot de boot is. Je hebt ook opvouwbare dingen... Hier fiets ik wat weg op het hometrainertje dat niet veel kostte. (Destijds Kijkshop) Vraag: Wat voor vouwfiets heb jij? Wil er ook een, maar vindt de meeste niet bepaald handig ''in te vouwen''. Succes met afvallen, ondanks de boot, maar gaat je wel lukken ! Fijne dag ! Lachen

helemaal vergeten naar het merk van de vouwfiets te kijken.

home trainer past niet maar we lagen wat meer aan de kant dit keer zodat ik gewoon wat kon wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jun 2019 11:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier redelijk met beweging. Haal niet iedere dag mijn 8000 stappen of een equivalent, omdat ik het ook erg druk heb momenteel. Maar ik beweeg wel. Moet opletten niet pas 's avonds laat toe te komen aan wandelen of fietsen, dan ben je te moe. Ik ga ook werken aan het trainen vh bovenlichaam, vanaf vandaag doe ik het allemaal goed ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 10:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe is het met jullie ?

Hier een griep achter de rug, niet veel bewogen daardoor, wel veel afgevallen, kunst op deze manier, hahaha. Hoop maandag weer in the running te zijn. Werk er hard aan. Mooi weer op komst ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 23:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
up Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 10:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie ?

Eergisteren voor het eerst een beetje hardgelopen. Voelde me super daarna. Lachen Normaal fiets en wandel ik, dit was nieuw. Ga ik vaker doen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 11:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3