Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yldau & Straight Away 2.0

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Dag dames en heren, daar ben ik weer.... Sip
Begin 2013 voor de eerste keer gestart met straight away en hiermee ruim 25 kilo afgevallen. Door gezonde keuzes te maken en door veel te wandelen en hard te lopen ben ik bijna twee jaar keurig op gewicht gebleven, rond de 69 kilo. Ik mag van mezelf niet boven de 70kg komen.

Helaas heb ik in april mijn voet gebroken waardoor ik niet meer kon sporten, dit in combinatie met een verhuizing, te druk zijn op mijn werk, wat familie problemen, dochter die in het ziekenhuis belandde en vakantie heeft er voor gezorgd dat ik in korte tijd ruim 5 kilo ben aangekomen waardoor ik nu ruim 75 kilo weeg en ik me hierbij doodongelukkig voel. Mijn kleding zit niet fijn en ik zit gewoon absoluut niet goed in mijn vel.
Ik wil me gewoon weer fit en actief voelen, lekker in mijn kleding voelen en bij met mezelf zijn. Kortom, zoals ik me voelde na straight away.

Omdat ik zelf steeds weer de verkeerde en ongezonde keuzes maak heb ik besloten om weer te starten met straight away. Morgen heb ik intake en denk dat ik dinsdag ga beginnen.
Ik ga voor - 10 kilo.

Ik kan wel wat steun en support gebruiken, wie komt me aanmoedigen?

Morgen zal ik laten weten hoe de intake gegaan is en wat mijn exacte gewicht was bij de consulente.

Voor de mede maaltijd vervangers, hebben jullie ook nog aanvullende voedingssupplementen genomen? Ik heb dit de vorige keer wel gedaan omdat ik toen na verloop van tijd last kreeg van haaruitval. Nu hoef ik waarschijnlijk niet zo lang op dieet en omdat ik toen erg dure gebruikte die uiteindelijk niks hebben geholpen tegen de haaruitval twijfel ik nu erg of ik ze wel of niet zal gaan slikken.
En nemen jullie nog iets van vezels t.b.v de stoelgang?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2015 9:45    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Yldau, welkom terug. Ik ben niet bekend met maaltijdvervangers, maar vezels zijn altijd ged voor de stoelgang toch. Erg blij Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2015 19:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmiddag de intake gehad bij mijn consulente, ik was 75,6 bij haar op de weegschaal. Toch nog 3 ons lichter dan thuis. ...
Ben met een tas vol producten en goede moed de deur uitgestapt, morgen starten met 4 producten op een dag. Dit schijnt een nieuwe werkwijze te zijn, in de loop van de week of volgende week overstappen naar 3 producten.

Maandagmiddag weer wegen. Ik denk dat ik morgen start met een halve shake, ik moet werken dus ik sta kwart voor zes al op een ontbijt rond half zeven. In de loop van de ochtend neem ik dan de rest van de shake.
Als lunch en diner neem ik denk Ik soep en dan neem ik 's middags en 's avonds als tussendoortje een reep.

Ben benieuwd hoe de eerste dagen zullen gaan, wish me luck!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 17:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zie dat ik mijn ticker Nog aan moet passen. ..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 17:40    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Wat wil je aangepast hebben? Je ticker geef het gewicht aan wat je gisteren hebt doorgegeven. Moet ik het aanpassen voor je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 20:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Wat wil je aangepast hebben? Je ticker geef het gewicht aan wat je gisteren hebt doorgegeven. Moet ik het aanpassen voor je?

ja, je mag 'm aanpassen 75,6 als je wilt.

Dag 1 is begonnen! Vanochtend gestart met een halve vanille shake, aangemaakt in de blender met 100ml water en twee ijsblokjes en een topping van een beetje kaneel poeder. Smaak was goed.
Daarbij een mok groene thee en een liter water gedronken.

Rond een uur of 10 neem ik het overige deel van mijn shake, heb de staafmixer meegenomen naar mijn werk Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 6:51    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Okidoki en succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tot nu toe gaat het prima, zonet bij de thee een stukje van mijn reep gehad, de rest bewaar ik voor vanavond bij de thee.
Water drinken gaat ook prima, nog een paar slokjes en dan heb de 3 liter al binnen.
Straks weer een lekker soepje en dan vanavond maar een beetje vroeg onder de wol. Ben benieuwd naar morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 15:17    
Vrouw Weeggegevens   LolaLisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hee Yldau! Goed bezig hoor Lach ik had net nog op je gereageerd in mijn eigen boekje.

Heb je geen hongergevoel met die shakes etc? Hoeveel kcal zijn dat ongeveer op een dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 15:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Omdat ik in mijn eerste week zit start ik met 4 producten per dag, dat komt dus neer op 800 calorieën. Als alles goed gaat stap ik volgende volgende week over op 3 producten.
Als je je precies aan het dieet houdt raak je in ketose en heb je dus geen honger meer schijnt het. Ik vind het altijd maar een wat vaag begrip want tijdens mijn vorige dieet had Ik toch echt wel mijn hongermomenten, maar laten we zeggen dat het over het algemeen goed te doen is. Gisteren ook eigenlijk geen honger gehad, hooguit lichte trek maar water of een kopje koffie drinken doen wonderen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2015 7:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7