Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yldau & Straight Away 2.0

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Dag 41

Dag 4 van de tweede afbouw week en het gaat gewoon goed, niets bijzonders te vermelden eigenlijk.
Heerlijk dat ik weer een boterhammetje en wat koolhydraten bij de warme maaltijd kan/mag eten, alleen verlang ik nu wel echt naar meer koolhydraten....
Morgen nog een dagje afbouwweek 2 en dan stap ik denk ik woensdag over naar week 3.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2015 14:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 43

vanochtend 66,5 op de schaal dus ben met afbouwweek 3 gestart. Als ontbijt een lekkere volkoren boterham gegeten, als lunch neem ik er denk Ik twee. Als tussendoortje vanmiddag een halve shake.
Als diner staat er aardappeltjes met Chinese kool en een klein gehaktballetje op het menu.
Vanavond bij de thee Nog een half reepje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2015 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Wauw Yldau, het gaat echt goed! Lekker die afbouw. Begrijp dat je wel zin hebt om dan weer echt normaal te eten.

Hoe lang duurt de afbouw in totaal?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2015 16:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De afbouw duurt normaal gesproken 6 weken geloof ik maar ik doe 'm iets versneld.
Omdat ik de 900 versie deed hoefde ik week 1 van de afbouw al niet te doen, daarna heb ik iedere week ongeveer 5 dagen gedaan. Ik zit nu in afbouwweek 4 en ga morgen weer wegen bij Manon.
Woog vanochtend thuis 66,3 dus ik blijf stabiel waar ik erg blij mee ben, zeker omdat ik zaterdagavond een feestje heb gehad en een paar wijntjes heb gedronken en zondag bij mijn zus mosselen heb gegeten met ook weer twee glaasjes wijn maar bijna geen koolhydraten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 7:34    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Wat super Yldau! Geeft vast een heel fijn gevoel dat je er niet zomaar van aankomt. You can do it Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 22:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag afbouwweek 5 gestart, vrijdagochtend thuis woog ik 66kg en bij de consulente 's middags 67,3
Het weekend wel iets de mist in gegaan met BBQ en wijn... Sip (wel de koolhydraten weten te beperken) dus nu de touwtjes maar weer even strak!
Volgende week vrijdag weer wegen, hoop dan nog stabiel te zijn rond de 66/67kg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2015 10:12    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Jeetje Yldau, je bent er bijna.
Lekker aan het opbouwen/afbouwen hoe je het ook noemt Lachen

Ik denk als je straks helemaal klaar bent en gewoon oplet het best goed gaat komen hoor.
Je moet toch ook af en toe wel eens uit de bocht kunnen schieten lijkt me. Alleen het moeilijke is weer op te gaan letten dan.
pfff eeuwige strijd blijft het meid.

Succes he je kunt het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015 21:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen vrijdag thuis gewogen en ik woog 66.1 dus op 100 gram na stabiel gebleven!
Nu officieel klaar met afbouwen, vrijdag moet ik weer naar de conusente toe. Hoop dat ik dan nog steeds zo rond de 66 kilo zit al zal het wel moeilijk worden denk ik want onze dochter wordt donderdag 3 dus dat moet natuurlijk gevierd worden en we gaan donderdag nog uiteten ter ere van onze trouwdag de 19e september.....

Ik heb afgelopen week wel 3x hardgelopen en 1x gewandeld dus hoop dat dat iets compenseert. Deze week wil ik ook weer fanatiek gaan trainen maar kom wat in tijd nood dus eens even kijken hoe ik dat allemaal ga doen Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2015 11:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7