Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yldau & Straight Away 2.0

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Dag 26/27

Nou, de darmklachten zijn inmiddels wel over maar ik voel me niet top. Zit ook gewoon niet helemaal lekker in mijn vel door wat privé dingetjes, daar zal het waarschijnlijk ook mee te maken hebben.
Gisteravond twee glaasjes droge witte wijn (= geen koolhydraten) gedronken Schaam Schaam Ik had een heftig en emotioneel avondje achter de rug, maar kan nou niet zeggen dat ik me door het drinken van de wijn nou beter voelde....

Verder sta ik al sinds donderdag stil, ik schommel sinds donderdag tussen 68.0 en 68.2. Op zich helemaal geen slecht restultaat, aangezien ik ook in mijn eetweek zit maar ik had er zelf wat meer van verwacht. Had zo graag de 67 al gezien vanochtend.
Ik speelde heel even met de gedachte om te gaan opbouwen maar ik heb mezelf herpakt en ga in iedergeval nog één week door.
Ik moet straks naar Manon toe, hoop dat zij mij wat kan opbeuren. Ben ook benieuwd wat het gewicht bij haar op de weegschaal (met kleding!) aan zal zijn.
Ik heb in iedergeval mijn doel "bereikt" want al mijn kleren zitten weer mooi en lekker maar ik heb me nou eenmaal een cijfertje in mijn hoofd gehaald en ik houd niet van opgeven.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 8:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net bij de consulente geweest en ik ben wel weer iets opgewekter. Ik woog bij haar op de weegschaal 69,3. Vetpercentage was iets van 29% geloof ik maar was verder prima.
Ook met haar besproken dat ik nog een dikke week door ga en dan zeer waarschijnlijk de afbouw ga starten.
Het gewicht wat ik voor ogen heb (65kg) is waarschijnlijk niet reeel en in principe zit ik nu al op een prima en gezond gewicht dus waarom dan nog zoveel moeite doen voor die laatste kilo's.
Ik ga proberen van de week aan deze gedachte te wennen maar hoop wel dat ik deze week de 67 nog ga zien....

Mbt het dorpsfeest heb ik met haar afgesproken dat ik ga genieten met mate. Water en wijn wat afwisselen en geen vreterij..... we zullen het zien! Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Je kan het! T is mij ook gelukt, heb alleen water gedronken wat ook nog gratis was. Dus tel uit je winst haha.

Maar goed dat je even met Manon gepraat hebt, geeft ook weer verheldering. In je eigen hoofd ga je alleen maar zitten malen. Succes deze week nog! Ik hoop voor je dat het toch nog lukt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 21:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 28

Ik realiseer me dat ik vandaag precies 4 weken bezig ben maar ben vergeten me vanochtend te wegen, dan morgenochtend maar even. Dan weet ik precies wat ik in één maand ben afgevallen.

Ik was vanochtend vroeg een beetje misselijk, heb het idee dat het door de halve liter water met het smaakpoedertje kwam...
Gelukkig nu weer wat fitter, zit nu op mijn werk aan een kopje koffie. Straks rond een uur of 10 een chocolade shake.

Gisteravond van twee eitjes een dubbelgevouwen omelet gemaakt met champignongs, prei, tomaat en spinazie en veel kruiden. Was best lekker voor de afwisseling.
Vanavond staat er een tartaartje met groenten op het menu smullen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 7:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oe, dat eten klinkt wel aantrekkelijk zo. Wel een goede beloning na een dag shaken of niet? Ben benieuwd naar de balansweek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 15:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 29

vanochtend dus nog snel even gewogen, 67,4! Dus er is eindelijk weer iets af Erg blij
Nog een ruime week en dan de afbouw in, zou mooi zijn als ik de 66 Nog zie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015 8:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi gewicht hoor! En fijn dat het toch werkt, want lijkt me moeilijker dit te doen als je al redelijk bij een goed gewicht zit. Dan gaat het niet zo hard meer, of wel?

Succes met de afbouw, dat is denk ik wel het lastigste of niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015 22:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heu Yldau, hoe gaat het ermee? Net dorpsfeest achter de rug? Morgen zeker je weegdag? Dan begin je met de afbouw toch?

Wat een vragen. maar ben benieuwd hoe het gegaan is tijdens het feest.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2015 20:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 34

Hier weer even een update van mij.... ik ben het feest redelijk doorgekomen maar ik heb wel teveel gedronken. Het ging eigenlijk mis toen er geen droge witte wijn bleek te zijn. Ik heb dus een paar rode wijntjes en wat roseetjes gedronken, niet super veel maar wel té veel.... Schaam Schaam
Qua eten heb ik niet gesnackt, zoals ik ook met mezelf en de coack had afgesproken maar ik heb wel als extra een keer twee gekookte eitjes, twee gebakken eitjes en een paar van die Fjord crackertjes gegeten. We hadden namelijk ook zeskamp verdeeld over twee dagen dus had echt wat extra energie nodig.
Het had beter gekunt maar het had zeker ook slechter kunnen gaan.

Ik moet donderdag pas weer wegen, heb dit met opzet zo gepland zodat ik nog even een paar dagen bij kan trekken Uitlachen Is ook wel nodig want gisterochtend gaf de weegschaal 69 aan, dus dit grapje heeft met tot nu toe 1,6 kilo gekost! Heel heel boos
Ik weet het....eigen schuld, ik hoop er nu maar op dat het deels vocht was/is en ik donderdag toch weer de 67/68 op de schaal heb staan.

Ik merk ook dat hoe dichter ik bij mijn doel kom hoe meer ik eigenlijk klaar ben met dit dieet. Ik heb gewoon echt trek in weer "normaal" voedsel, een lekkere boterham met kaas bijvoorbeeld. Maar ik moet nog heel even doorzetten van mezelf, kunnen jullie mij een beetje moed in praten??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2015 7:23    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Yldau echt goed van je. Joh je hebt ook inspanning geleverd dus mag best wel een keer. Misschien inderdaad vocht wat je vast houdt want 1.6 kilo voor iets meer is toch wel veel lijkt me.
Maar ik vind dat je soms ook best wel uit de bocht mag vliegen anders is het niet vol te houden.

Zo herkenbaar dat je op een gegeven moment gewoon een lekkere boterham met kaas wilt.
Als ik het goed begrijp ga je deze week afbouwen dus nog even volhouden en dan over 3 weken die boterham Lachen Lachen

Succes he meid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2015 7:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7