Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yldau & Straight Away 2.0

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LolaLisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Je gaat lekker Yldau!! Je doel komt steeds dichterbij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 15:05    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Yldau: Ik heb Manon ook, wat een toeval! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Wat leuk, leuke meid hè. En ze is zelf ook weer bezig, scheelt toch een stukje als je samen in hetzelfde schuitje zit.

Ik hoop van harte dat je dit dieet succesvol voor je zal zijn, met een beetje mazzel ben je rond de kerstdagen prachtig slank!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2015 7:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Yldau! Wanneer moet jij weer wegen? Ik dinsdag. Spannend. Echt een aardige dame, maar ken haar maar net, maar ze is gelijk al super positief. Voelde ook niet vervelend om te wegen.

Hoe ging jouw dag vandaag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 19:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 23

Ik ga maandag weer wegen, morgenochtend stiekem thuis even op de weegschaal staan. Ik denk dat ik nu wel ergens in de 68 zit aangezien ik maandagochtend (thuis) 69,1 was....

Ik voel me niet topfit, ben een beetje verkouden aan het worden maar het lijkt niet door te zetten.
Heb dinsdagavond nog een flink stuk hardgelopen en had gehoopt dat ik het er misschien uitgezweet had maar dit blijven hangen tussen wel fit en niet fit is ook niet echt fijn. Heb wat last van mijn keel, hoofd, spieren en voel me wat vermoeid.

Vandaag nog een dagje werken en dan heb ik lekker weekend. Als de weegschaal morgenochtend een beetje lief voor me is blijf ik op het 900 programma (3 prodcuten + groente/vis/kip).
Ik merk dat ik het erg prettig vind om gewoon lekker met mijn gezin aan tafel een "volwaardige" maaltijd te kunnen nuttigen en zoveel hoeft er nu ook niet meer af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 7:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
snap ik, het voelt raar om niet mee te eten met gezin, in mijn geval met mijn ouders. Gaat het afvallen dan minder snel ook, of maakt het niet uit?

Trouwens, wat eet je eigenlijk in een balans week? best wel benieuwd naar, wist niet eens dat je die had, maar dat heb je dus elke 3 weken kennelijk.

Hopelijk voel je je weer wat beter morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 21:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 24

De verkoudheid lijkt met een sisser af te lopen en ik voel me al weer wat beter, helemaal toen ik vanochtend op de weegschaal stond, 68,1 Erg blij
Ik blijf dus in de eetweek, maakt voor het afvallen niets uit bij mij. Ben dinsdag 4 weken bezig en zit nu op dag 24 al op -7,8 op mijn eigen weegschaal.
Ik heb gezegd dat ik met 67,5 ga afbouwen maar als het zo gemakkelijk gaat zet ik misschien nog heel even door.
Misschien dat ik mijn dieet volgende week even ga onderbreken ivm dorpssfeest dus dan komt er misschien weer een beetje bij.
Ik moet maandag weer wegen dus zal het dan even met Manon bespreken.

Ik eet 's avonds een stukje vis, kip, tartaar, biefstuk lekker gekruidmet van alles en Nog wat (zijzonder zout! ) en wok daarbij allerlei groenten ook met diverse kruiden. Deze week bestond mijnmenu voornamelijk uit vlees/vis met champignons, courgette, spinazie en tomaatjes. Voor volgende week haal ik denk Ik broccoli, bloemkool en andijvie.
Met een beetje fantasie kun je er van alles lekkers mee maken.
Een omelet zou trouwens ook kunnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015 8:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw Yldau! Super!! Dat zijn leuke cijfers. Je moet gewoon doorgaan tot je denkt dat het goed is toch? Ik heb niet eens een nummer in mijn hoofd, want kan mezelf niet meer voorstellen onder de 80 kilo. Te lang geleden (lees; voor puberteit).

Misschien is er maandag nog wel meer af! We zullen het zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015 22:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 25

ja, inderdaad gewoon kijken wanneer jij lekker in je vel zit. De een ijs natuurlijk ook anders gebouwd dan de ander dus gewicht zegt niet altijd wat.

Ik heb vandaag wat last van mijn buik en darmen, net nog wel lekker gegeten (zalm met spinazie, champignons en tomaatjes). Misschien ben ik iets te royaal geweest met de kruiden waardoor ik nu last heb? Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2015 19:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Last van darmen door kruiden? Lijkt me gek, maar ik weet het niet! Hopelijk snel weer over. Bij mij rommelt het ook wel eens wat, maar zal wel normaal zijn haha.

Succes morgen met wegen! ben benieuwd Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 21:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7