Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yldau & Straight Away 2.0

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LolaLisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hee Yldau!!

Je gaat lekker joh! Goed bezig Lach 3 kg is echt veel op zo'n korte tijd!!

Haha niet wegen, dat zou ik ook niet kunnen... Ik weeg me echt iedere ochtend als ik mijn ochtendritueel doe.

Heb je before foto's gemaakt? Want ik vind altijd dat als je zo'n foto ziet en dan een paar kg's lichter een nieuwe foto maakt je het nog beter kan zien als in de spiegel! Ik maak nu vaak op de fitness voor de grote spiegel in mijn sportoutfit een foto Lach

Hoelang ga je nog door met SA?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2015 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Dag 11/12/13

Hoi Lola!
Vanochtend thuis weer stiekem gewogen, moet vanmiddag weer naar de consulente toe. Ik woog vanochtend vroeg in mijn ondergoed 70,9 dus dat betekent precies 5kg in twee weken! Erg blij
Ik merk het ook echt al aan mijn kleding en een aantal kledingstukken kan ik al weer aan, nog een paar kilo er af voor het mooie. Mijn streef is 65kg, dus nog 5,9 (thuis) er af.
Ik moet nog een week tot aan mijn eetweek, dan heb ik de 1e drie weken er op zitten. Daarna blijf ik er denk ik 's avonds bij eten, ik schat dat ik in totaal nog een week of 3/4 bezig zal zijn, daarna komt natuurlijk nog de af-/opbouw die ik wel goed wil doen dus dat kost dan ook nog wel een paar weekjes.
Maar al met al ben ik best tevreden en kost het me vrij weinig moeite, de blik in de spiegel geeft me gewoon motivatie dus ik zet nog even door.

Hoe gaat het bij jou Lola?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2015 8:55    
Vrouw Weeggegevens   LolaLisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Yldau!

Oeh niceeee het gaat goed hoor!! En die weegschalen wijken toch allemaal beetje af van elkaar, maar zag dat je bij de consulente 71,1 woog! Knap hoor!! En goed dat je het zo goed weet vol te houden.

Oke dus het is 3 weken met die producten en dan een hele week gewoon eten? Of wat is de eetweek haha? ja ik hoor ook altijd dat het heel belangrijk is met zuke programma's om je eetpatroon weer goed op te bouwen, omdat je anders gelijk terugvalt.

Nog even doorzetten en je bent er alweer! Goed hoor Erg blij

Bij mij gaat het ook goed, maar dat heb je al gelezen in mijn boekje Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2015 7:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 14

ja klopt, je doet 3 weken "streng" met 3 maaltijdvervangers per dag en dan heb je een "eetweek". In deze week neem je gewoon je 3 maaltijdvervangers maar je mag er dan 125 gr. kip/vlees/vis/vleesvanger en 250 gr. groente bij eten.
Daarna ga je weer 3 weken streng doen om vervolgens weer een eetweek te houden....enz. enz.

Ik kijk erg uit naar mijn eetweek, maakte er vorige keren ook altijd echt een feestje van. Omdat je geen zout mag gebruiken is het de truc om toch een lekkere maaltijd op tafel te zetten.
Ik marineerde vaak het vlees in een prutje van knoflook en diverse kruiden om vervolgens alles tezamen met de groente te wokken. Heerlijk vind ik dat, echt een traktatie na 3 weken pakjes en zakjes Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2015 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Ik ga ook beginnen met Straight Away. Maandag eerste afspraak. Ik vind het heel spannend. Ik wist niet eens dat je een eetweek had. Vind je dat juist niet moeilijk? Dan zit je net in dat ritme en dan mag je weer eten.

Succes met de laatste kilo's !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2015 22:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 15

Wat goed dat je ook gaat beginnen Ann!

De eetweek is voor mij persoonlijk echt een feestje, het is wel evenmoeilijk om daarna weer over te stappen op de 3 producten maar minder mmoeilijk dan de start van het dieet dus moet goed komen.

Ben je ook bij C.onsulinn? Heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015 14:03    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Je gaat hartstikke goed Yldau.

Goh dat is inderdaad nieuw beginnen met 4 producten.
Ik heb de 1e 3 weken 3producten per dag gedaan en toen een tussen week. Heerlijk is dat zeker gewoon wat anders eten hmmmm.
Ik heb na die eetweek nog 1 week alleen producten gedaan en ben toe overgegaan op 3 producten en een magere avondmaaltijd.
Ik had te veel moeite om na mijn eetweek terug te gaan naar alleen shakes.
Daarna ben ik gaan opbouwen omdat ik op vakantie ging.
Nu ik terug van van vakantie ben ik aan het twijfelen of ik weer ga beginnen omdat ik op een oproep wacht voor een operatie.
Ik denk zelf dat het verstandiger is om te beginnen nadat ik hersteld ben van die operatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015 17:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 20

Het gaat prima, zaterdag mijn eetweek begonnen omdat ik toch wel erg veel trek in een "echte" maaltijd begon te krijgen en ik met mezelf afgesproken had dat wanneer ik onder de 70kg woog ik de eetweek mocht gaan starten Uitlachen
Zaterdagochtend gewogen en toen stond de teller op 69,8! Dus 's middags lekker verse groenten e.d. gekocht en al twee dagen heerlijk gegeten.
Was bang dat mijn lichaam hierdoor misschien iets vocht zou gaan vasthouden of door "darmvulling" misschien wat zwaarder zou zijn, maar niets was minder waar....vanochtend 69,1!
Morgen precies 3 weken bezig en de teller staat nu op - 6,8
Ik ga deze week niet wegen bij de consulente, aanstaande maandag pas weer. Ben benieuwd waar de teller dan op staat. Heel voorzichtig begin ik al aan de afbouw te denken als dit patroon zo doorzet......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Gaat lekker Yldau, ik zit inderdaad ook bij Consulinn, wie is jouw coach?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 12:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Manon!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 12:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7