Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yes we can! 12 weken sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo ook ik heb me aangemeld voor dit sprintje
Na jaar stabiel maar door nu minder beweging zeg maar bijna nihil ivm instabiele bekken en onderrug problemen toch weer iets aangekomen en vele thuis zitten en de extra koffie met suiker en melk i.p.v. 3 bakkies wel 6 tot 7 per dag. En t gebrek aan water drinken.
De draad maar eens opgepakt. Heb m nu voor komende 6 week eerst weer mijn streef op mijn oude gewicht gezet , daarna maar weer eens kijken voor de officiële streef maar eerst deze 3 A4 kilo eraf zien te krijgen. Ga t wandelen wel proberen weer op te bouwen. De 10 km per dag zal t niet meer worden denk ik maar eerst maar s opbouwen naar 2,5 a 5 km. Compleet revalideren zeg maar.

Succes allen al mooie resultaten in dit sprintje dus dat moet goed komen

Gr Froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 apr 2019 12:20    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Welkom Froukje! Fijn dat weer iets beter gaat! Is er oorzaak gevonden voor he stabiliteit?
zelf ook poos amper iets kunnen doen, wandelen max. 2 km en begon met nog geen 1km. Lach
Maar ik merkte dat vooral hielp om bij te houden wat ik in mijn mond stop. En nog steeds, afgelopen week amper kunnen bewegen door nek klachten, rond 1200 cal gemiddeld gegeten en toch 0.5kg eraf!

Applaus -0,5kg !!
En ik ben echt trots op mezelf.
Eerder haakte ik af na zoiets als vorige week (koekjesweek), want het gaat me toch niet lukken en kost te veel moeite. En nu herpakt en door.

Bralivia jij gaat ook echt lekker!! Gefeliciteerd !
Hoe gaat het bij iedereen?

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 8:49    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik sinds een paar dagen mijn draai weer gevonden. Oef! Nu elke ochtend buikspieroefeningen.
De eetmeter gebruik ik af en toe, maar probeer die ook wat los te laten. Want bij mij is het dan op het einde van de dag: ik heb nog maar 800 kcal gegeten, ik "mag" nog iets. En da's niet ok!!
Nu geef ik niet alles in, weeg mijn eten wel, en heb 's avonds niet het gevoel dat ik nog iets mag/moet eten. En dat helpt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hele goede instelling, lijkt mij. Zorgen dat je niet het gevoel hebt dat je nog iets mag. Eten doe je om jezelf te voeden, niet omdat je het mag. Dus goed bezig vind ik.
Kwam laatst ook ergens de instelling tegen: "afvallen is je calorie inname in de gaten houden. Als je bij de koffie een koekje neemt dan bij de lunch een boterham minder nemen". Dat lijkt mij echt niet oké. Je gaat goede voedingsstoffen/calorieën inwisselen voor niet noodzakelijke en minder goede voedingsstoffen. Net als een kennis van me die bijna geen avondeten nam op vakantie om s avonds paar speciale biertjes te kunnen nemen.
Bijzonder vind ik dat...

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 12:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Die herken ik wel Whis "Zo nu mag ik nog wat"
Ik plan avond vantevoren en dat volg ik op, zo weet ik dat ik voldoende voedingsstoffen binnenkrijg.
Iels: Dat koekje - boterham wissel idee lijkt me ook niet zo handig, misschien voor sommige mensen wel, ik zou dan juist trek krijgen en nog meer koekjes eten Lachen
Whis: Wat heerlijk dat je je draai weer hebt gevonden, en wat goed van je oefeningen! Welke doe je?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 15:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
Welkom Froukje! Fijn dat weer iets beter gaat! Is er oorzaak gevonden voor he stabiliteit?
zelf ook poos amper iets kunnen doen, wandelen max. 2 km en begon met nog geen 1km. Lach

[color=blue]Waarschijnlijk komt de instabiele heup /bekken door val van afgelopen jaar
Verder wat rug betreft lichte slijtage en kleine fisuur
Op L345 en het facetsyndroom hier schuiven de facetgewrichtjes tegen elkaar. Kan ook door ander looppatroon meer last geven aan heup.

Lopen gaat me opzich goed af zolang ik loop zodra ik tot stilstand kom Auw vandaag net een stapje teveel gedaan moet ik nu dubbel
bezuren.
[/color]

Maar ik merkte dat vooral hielp om bij te houden wat ik in mijn mond stop. En nog steeds, afgelopen week amper kunnen bewegen door nek klachten, rond 1200 cal gemiddeld gegeten en toch 0.5kg eraf!

Applaus -0,5kg !!
En ik ben echt trots op mezelf.
Eerder haakte ik af na zoiets als vorige week (koekjesweek), want het gaat me toch niet lukken en kost te veel moeite. En nu herpakt en door.

Bralivia jij gaat ook echt lekker!! Gefeliciteerd !
Hoe gaat het bij iedereen?
smullen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 16:03    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Mijn buikspieroefeningen:
Matje op de grond Erg blij

1. Op je rug gaan liggen. Handen onder je billen. En dan je benen kaarsrecht omhoog. Vervolgens gestrekt terug naar beneden, maar net niet op de grond. En terug naar boven.

2. Ook op je rug. En dan heel laag over de grond "fietsen".

3. Op je rug. Benen omhoog, knieën in een hoek van 90°. Handen in je nek. En dan met je rechter elleboog, je linkerknie aantikken. Terug omlaag. Vervolgens met je linker elleboog naar je rechterknie.

Deze 3 oefeningen doe ik telkens 20 keer. Vroeger 2 reeksen, nu telkens in de ochtend en maar 1 reeks. Gaat snel en hou ik vol.

En seffes ga ik armspieroefeningen doen, want ik zie dat mijn auto aangevroren is... Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
weer een kilo grens geslecht!!! wiehieuw!!!!

Gisteren ook voor het eerst in m'n hele leven van 39,5 jaar 10 km hardgelopen. De laatst 2 km waren op wilskracht en karakter, maar ik heb het gedaan. zo trots.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 9:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier draad weer opgepakt minder koffie met suiker en melk veel water wandelen iets proberen op te bouwen
En uiteraard dat extra koekje laten staan.
Nu 2 dagen bezig en al resultaat zat is mijn doorgeef dag dus dan mijn weekresultaat, maar voor nu op goede weg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 12:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Whis goed bezig! Bedankt voor het delen!
@Froukje heftig zeg! Wel fijn dat vooruitgang in zit. En mooi dat je de draad hebt opgepakt.
@Iels cheerleader

Gisteren vloog weegschaal omhoog + 1, niet mezelf gek laten maken hierdoor, want menstruatie zou eraan komen, gewoon aan plan houden. Vanochtend -1.2 eraf en dat terwijl menstruatie vanmiddag is gestart. Ik heb goede hoop voor deze week Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 21:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7