Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vandaag dus met goede moed begonnen. Ik probeer het eerst zonder dieet. Gezond, afwisselend en niet te veel eten, en zeker meer bewegen. Lukt dat niet, dan zal ik nog eens goed kijken welk dieet het beste bij mij past. Maar omdat dit een normale manier van leven moet worden zoek ik iets waarvan ik denk dat ik het kan volhouden. Aangezien ik de neiging heb te eten als mij iets dwars zit, moet ik daar vooral mee uitkijken. Dan maar een glas water in plaats van een cakeje... Klinkt makkelijk maar is dat voor mij niet altijd. Straks maar even invullen wat ik gegeten heb. En ik moet me beheersen om niet twee keer per dag op de weegschaal te staan..

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 11:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren is redelijk goed gelukt. Alleen het sporten is erbij in geschoten. Ik heb me aan drie maaltijden gehouden: ontbeten met een kaastosti met tomaat en ui, gelunched met een kop zelfgemaakte groentesoep en toast, en het avondeten bestond uit kipfilet, 1 aardappel en erwtjes. Tussendoor ongeveer 2 liter water, paprika en la vache qui rit, light. Dat heb ik overgehouden van mijn south beach-tijd.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 feb 2009 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Suzalie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/d-welkom20hier.gif[/img]

Hoi Williwaw, ik probeer ook af te vallen door gezonder te eten en meer te bewegen. Als je een beetje let op wat je eet en zorgt dat je 3 maaltijden en 2 tussendoortjes neemt, dan lukt dat wel!
Ik ga ook altijd snoepen als ik me niet lekker voel. Moeilijk om af te leren maar we komen er wel stap voor stap. Het helpt mij ook om op te schrijven wat ik zoal eet op een dag. Dan denk je toch twee keer na voor je wat extra's neemt. Zelf weeg ik mij 2 keer in de week, op dinsdag en op vrijdag. Elke dag is veel te veel hoor!
Succes nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 26 feb 2009 18:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je, ik zal proberen me te beheersen.

Een eetdagboekje bijhouden is lastiger dan ik dacht. In ieder geval dwingt het me wel om fatsoenlijk te ontbijten, want dat is de maaltijd die er bij vaker inschiet. Op schooldagen druk, druk, druk om de kinderen te verzorgen en op weg te helpen. Eerder opstaan zou een optie zijn maar dat is heeeeeel moeilijk voor mij!
Daarna heb ik gewoon geen zin meer of moet ik werken.

Deze week is het vakantie dus dan gaat het wel.
Gisteren en eergisteren heb ik ontbeten met een tosti kaas, tomaat, ui. Lunch en tussendoortjes waren er niet....
's Avonds een dag tartaar en spinazie en gisteren een wrap met kipfilet. En beide dagen een kom yoghurt met rozijenen en cruesli als laatste tussendoortje. Veel water en minder melk. En dagelijks een of twee glazen granaat-framboossplit van AH.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Dag Willi,klinkt goed hoor wat je zoal eet op 'n dag! Erg blij
Succes met afvallen en 'n fijne vakantie! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 10:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vind ik ook lastig mijn eetdagboekje. De dagen dat ik werk kom ik er vaak ook niet toe om alles op te schrijven. Maar het is wel een handig hulpmiddeltje als je merkt dat het afvallen niet gaat zoals je wil... mij helpt het dan om minder te snoepen omdat ik dan telkens moet noteren wat ik in mijn mond stop...
Fijne zondag nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 10:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha dat klopt, het helpt echt als je het "moet" noteren!

Gisteren heb ik ontbeten met een beschuitje kaas en een glas melk. Tussen door een tomaat en witte druiven (lekker maar calorierijk). Gelunched met een kom yoghurt en muesli en als diner hebben we gefondued. Lekker, en me ietwat weten te beheersen met de sausjes en het brood. Veel witlofsalade gegeten, en kalkoenfilet.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ik zou toch een eetdagboekje bij gaan houden, je krijgt dan namelijk veel meer steun van andere forum leden, die met precies dezelfde klachten zitten.
Door erover te praten, is de helft van het leed al geleden en kun je op weg naar een slanker lichaam
Veel lijnplezier en de groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 16:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha, ik dacht eigenlijk dat het hier de juiste plek is daarvoor, maar ik zal verhuizen naar de rubriek eetdagboeken algemeen!

Dank je Cool

En ik zie dat ik moet gaan uitvogelen waarom mijn ticker er nu zo raar uitziet. Ik heb net mijn gewicht van deze week doorgestuurd, en nu ziet hij er een beetje druk uit? Rollende ogen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2009 20:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Prima idee om de kinderen mee te nemen! Heb je nog gezelschap ook en misschien vinden ze het wel leuk om mee te joggen. Fietsen of skeeleren.. kan natuurlijk ook. Ik heb vroeger ook wel eens de kinderen meegnomen als ze bij mij waren. Ze vonden dat heel leuk om te doen. Hoe oud zijn jou kinderen?
Ik hoop dat ik in de toekomst ook opnieuw met "start to run" kan starten. Ik vond het heerlijk om te doen. Eerst maar zorgen dat er nog wat kilootjes verdwijnen. Misschien kunnen mijn gewrichten het dan weer aan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2009 12:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 1 van 15