Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Moeilijk zijn de weekenden hè! Ik heb er ook moeite mee.

Ik proef ook niet het eten. Dat laat ik mijn man doen. Want anders wil ik echt mee eten en dan heeft het dieet geen zin. Ga het dan echt niet volhouden!!!

Succes! En super goed bezig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2015 21:10    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoop dat je de draad weer lekker hebt opgepakt Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 feb 2015 18:03    
Vrouw Weeggegevens   xdeedee02x
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat het?
Overdags gaat het prima maar als ik 's avonds een zwak moment heb heb het echt moeilijk...wat zeg ik..net een paar dropjes gegeten en eigenlijk teveel omdat ze niet meer lekker smaken en eigenlijk heb ik er spijt van terwijl de eerst zo lekker smaakten. Maar goed weer de draad oppakken en dan doorgaan met hopelijk weer een halve kilo.
Waarom blijft het zo lastig terwijl het overdags zo makkelijk is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 feb 2015 21:33    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De27 schreef:
Hoop dat je de draad weer lekker hebt opgepakt Erg blij

Nee, en Deedee, het gaat helemaal niet. Terug bij af, en wel helemaal. Weet weer precies waar ik de fout in ga, maar kan op een of andere manier de motivatie niet vinden om ook maar één dag normaal te eten. Ben nu een sprintje gestart om met een paar mensen gewoon te proberen stapje voor stapje weer enige kilo's kwijt te raken.

Hier weer komen en mijn eten bij te houden zal morten helpen. Pffff.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2015 6:33    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
succes Williwaw. Waardeloos he, weten waar de kilo's vandaan komen maar toch die kracht niet te kunnen vinden om er vanaf te blijven. Zo herkenbaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2015 6:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
eef69 schreef:
succes Williwaw. Waardeloos he, weten waar de kilo's vandaan komen maar toch die kracht niet te kunnen vinden om er vanaf te blijven. Zo herkenbaar.

Yep, inderdaad. Iets van een ezel en een steen? Nu ja, het begin is er weer, de motivatie ook. Nu die nog weten vast te houden.

Gisteren is het goed gegaan. Geen gebuik gemaakt van maaltijdvervangers, maar gewoon, drie keer iets normaals gegeten, eenmaal een cup a soup tussendoor, geen frisdrank maar veel water, en een verse jus.

Vandaag wel een shake als ontbijt en lunch, vanavond gebarbecued, was al gepland. Maar ook daar heb ik me gematigd.

Morgen nog een verjaardag, en de rest van de week ben ik baas over mijn eigen maaltijdbereiding.

Het begin is er weer!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 jun 2015 22:41    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Dat klinkt goed Williwaw, je hebt idd de motivatie weer terug.

BBQ vind ik altijd lastig om goed door te komen. Ik mis namelijk het brood heel erg en met een bbq eet ik graag een stokbroodje.
Maar ik vind dat je zo af en toe wel eens uit de bocht mag gaan alleen moet je daarna wel weer terug naar je dieet.
Zo had ik eerder deze week wat chips gepakt en vanavond weer.
Maar een handje maar ik dacht wel he dat gaat de verkeerde kant op.
Geen chips meer kopen dus Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2015 7:19    
Vrouw Weeggegevens   xdeedee02x
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe is het met je? Ben je er nog?
Ik ben er ook even tussenuit geweest maar ben nu weer begonnen na weer terug bij af te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2015 10:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een nieuwe start. Kan wel janken. Ik laat mezelf en de betrokken reageerders op mijn draadjes hier telkens in de steek. Het is nu helemaal mis gegaan, en zal een mod zelfs moeten vragen mijn startgewicht te verhogen. Wat maakt toch dat ik zo onstabiel in mijn hoofd ben om mezelf niet te voor langere tijd te kunnen matigen?

Ik ga een boek van South Beach opduikelen en daar weer mee aan de slag. Start is maandag.

Pfffff.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016 13:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
South Beach boek niet gevonden. Wel een weekje normaal gegeten, niets extra's, geen liters appelsap en geen glas wijn. Gewoon normaal, en direct resultaat. Het begin is er weer, nu de volgende stap, het " gewoon doen" gewoon langer volhouden. En verder op zoek naar dat boek...

Voor het makkelijke neem ik zo nu en dan nog een Weight Care shake, meestal in plaats van een ontbijt. 's Ochtends sta ik gewoon net op tijd op om eten voor de kids te maken en ga dan naar mijn werk. Dan vind ik een shake gewoon makkelijk. Ik merk wel dat ik ook deze week geen regelmaat heb aangebracht in mijn eetgedrag. Dus ga ik toch maar weer bijhouden wat ik eet en drink, om mezelf daar mee te confronteren.

Gisteren:
ontbijt, geen Schaam Schaam
lunch, rauwkost, zonder vlees en vis
diner, shake
tussendoor: koffie, melk en verse jus d'orange

Conclusie, weliswaar afgevallen, maar niet op de juiste manier. Dat moet beter.

Door een opmerking van Astrid26 ben ik zojuist bij dit artikel uitgekomen, en ben daar erg van geschrokken:

http://www.consumentenbond.nl/morello-bestanden/gidsarchief/gezondgids/2016/ng201606p36_test_maaltijdvervangers.pdf?bodyClass=dossiers+overview

Ik ben ooit begonnen met Weight Care naar aanleiding van een handleiding van een diëtiste van een ziekenhuis. Het heeft me nooit blijvend geholpen, omdat ik me er gewoon niet lang genoeg aan hield, maar het brengt me iedere keer even op weg. Dit artikel geeft me het laatste duwtje om alles te bereiken met goed, evenwichtig eten en meer beweging.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2016 8:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15