Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo, nu sinds woensdag bezig. Toch wel wat snaaimomenten moeten onderdrukken, maar ik ben al prima afgevallen. Ik weeg me iedere dag, soms zelfs twee keer. Moet ik niet doen. Ik heb de neiging vroeg naar bed te gaan, 's avonds is het gewoon lastig voor me.

Ik ga nu verder op zoek hoe ik mijn Dieet in mijn profiel kan veranderen. Het is nu geen gezond eten even, maar Weight Care shakes. Wel gezonde tussendoortjes.

Maandag begin ik aan mijn eerste sprintje.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2014 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ik kan het voor je aanpassen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2014 10:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Coby schreef:
Ik kan het voor je aanpassen.

Als je dat wilt doen, graag. Dan klopt het helemaal... Erg blij

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2014 11:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een pot shake gehaald, in plaats van de kant-en-klare shakes die ik tot nu toe gemaakt hebt. Die kan je inderdaad zo dik en zoet maken als je wilt.

O: shake Weight Care vanille
M: shake Weight Care appel yoghurt
T: rijstcrackers met dip van magere kwark en Bruccetta, niet aan te bevelen! En een wortel en een paar olijven, zwarte.
A: shake Weight Care vanille

Morgenvroeg wegen, en starten aan het sprintje.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2014 20:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag het sprintje officieel begonnen. Het is me vandaag overigens heel goed afgegaan. Geen honger gevoel, geen snaaimoment. Het scheelt dat ik lang heb moeten werken, en eigenlijk net pas klaar ben met alles. Nu nog even lezen, en dan op tijd naar bed.

Vandaag heb ik gehad:
T: bouillon
M: shake Weight Care appel yoghurt
T: asperges (vind ik rauw ook lekker), en een kopje bouillon.
A: shake Weight Care vanille

Ik probeer 's avonds de mokka shake te drinken, voor de variatie. De bosbessen yoghurt vind ik niet zo lekker. Alleen hebben ze van de mokka niet zo'n doos met poeder voor 12 of 20 keer. Koffie lijkt me niet lekker, maar heb ik nog niet geprobeerd.

Mijn broek zit al wat losser, en het lijkt of ik meer energie heb...!
Uitlachen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2014 21:59    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik heb je dieet even aangepast, succes. Erg blij Leuke verhalen schrijf je trouwens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mei 2014 17:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Ik heb je dieet even aangepast, succes. Erg blij Leuke verhalen schrijf je trouwens.

Bedankt! Lach

Weer een dagje erop zitten. Dat klinkt erger dan het is, het is een heel goede dag geweest. Dit heb ik gehad...:

M: shake Weight Care mokka
T: 150 gram rauwkost met een sausje van mager kwark, citroensap, beetje olijfolie, zoetstof, peper, zout en bieslook. Nog een kopje bouillon en een rijstcracker.
A: shake Weight Care mokka

Mijn magere melk was al op, dus heb ik vanavond ook een kant-en-klare shake gehad. Wel heel erg makkelijk. Ik neem te weinig fruit, daar heb ik even geen zin in. En niemand zit meer gewoon aan tafel. Manlief is sowieso altijd werken, en de kinderen eten voor de tv. Schaam Schaam en ik zit gewoon aan de pc of aaipet en drink tussendoor mijn shake. Ach ja, ik weet wel hoe het moet...

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 mei 2014 22:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje, ik heb me vanochtend toch een partij hoofdpijn! En drie ons aangekomen (ik moet me ook niet zo vaak wegen), en ik weet niet waarvan? Vandaag toch werken, met een paracetamol hoop ik dat de hoofdpijn snel weg gaat. Misschien heb ik wel teveel water gedronken... Rollende ogen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2014 9:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoofdpijn is wel zo'n beetje de hele dag blijven hangen. Niet zo heel erg gelukkig. Vandaag heb ik naast veel vocht het volgende gehad:

O: shake Weight Care
M: shake Weight Care
T: grote wortel en half zakje Weight Care chips
A: shake Weight Care
T: rest van het zakje Weight Care chips

Eens goed op de site van Weight Care geneusd, wat er nu allemaal te krijgen is. De repen staan me niet zo aan, zoiets eet ik eigenlijk nooit. De chips zijn alleen bij de AH XL te krijgen, verder nergens in de buurt waar ik woon. Via internet wel, maar dat is eigenlijk zelfs iets duurder. Behalve het 5 dagen starterspakket is hier alleen de sandwich te krijgen. Mijn man is slager, een beetje raar om een kant-en-klare sandwicht te kopen waar zowel vlees als kaas al in zit. Ik houd het voorlopig maar bij de shakes, de chips om wat te knauwelen te hebben, en groente, die ik morgen eindelijk lekker warm ga maken. Courgette uit de oven waarschijnlijk. Als de hoofdpijnar weg is...

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2014 22:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag was het een moeilijke dag. Ik had heel veel zin om telkens iets tussendoor te pakken. Dat heeft geresulteerd in twee zakjes chips van Weigjt Care, naast mijn gewone dingen.

O: shake Weight Care mokka, kant en klaar, de magere melk was op
T: bouillon en een grote kop verse munt thee
M: shake Weight Care vanille, nu uit een pot met 300 mk magere melk
T: twee zakjes Weight Care chips en 200 gram courgette uit de oven, als chips. Maar ik heb de goede temperatuur en tijd nog niet te pakken. Ingestreken met een beetje olie en peper, zout en bieslook
A: shake Weight Care vanille uit pot met 300 ml magere melk klaargemaakt

Vandaag ook mijn waterinname goed bijgehouden, is toch aan de lage kant. Dus dat ook aangepast.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 mei 2014 20:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 7 van 15