Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vandaag een heel drukke dag gehad. Ik heb de belangrijkste dingen van mijn dieet gevolgd, maar te laat. En ik heb geen tussendoortjes gegeten,,en ik weet fat ik dat wel moet, anders heb ik een veel te lage calorie-inname. Vanaf morgen heb ik 2 weken vrij, dan heb ik alle tijd!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 23:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week een beetje een rare week gehad. Ik ben niet echt een emo-eter, maar plunder 's avonds graag de koelkast. Plus ik drink graag een glas Baileys. Dat heb ik deze week niet gedaan, maar ik heb ook minder gegeten dan mijn dieet voorschrijft. Dus ben ik wel ruim 4 kilo afgevallen, maar ik betwijfel of dat de juiste kilo's zijn geweest. Het sprintje waar ik aan meedeed is opeens gesloten, maar heb ik me zojuist voor een ander sprintje aangemeld. Dat motiveert me, dus ik doe graag mee. Lach

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 11:41    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
williwaw schreef:
Deze week een beetje een rare week gehad. Ik ben niet echt een emo-eter, maar plunder 's avonds graag de koelkast. Plus ik drink graag een glas Baileys. Dat heb ik deze week niet gedaan, maar ik heb ook minder gegeten dan mijn dieet voorschrijft. Dus ben ik wel ruim 4 kilo afgevallen, maar ik betwijfel of dat de juiste kilo's zijn geweest. Het sprintje waar ik aan meedeed is opeens gesloten, maar heb ik me zojuist voor een ander sprintje aangemeld. Dat motiveert me, dus ik doe graag mee. Lach

Super 4 kilo in een week netjes gedaan.

suc 6 verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 15:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
[quote="anbe"]
williwaw schreef:

Super 4 kilo in een week netjes gedaan.

suc 6 verder.

He, dank je Anbe. Eigenlijk blijft het goed gaan, hoewel ik nu al een paar dagen gezondigd heb. Zaterdag frietjes gehad, zondag, maandag en gisteren soepstengels gedoopt in pesto (ik mag geen vet tijdens mijn dieetfase), en heerlijke Nibbit-rondjes. Plus een glas bosbessensap. Niet echt veel, maar toch meer dan ik mag. En ik weet niet waarom, meer uit gewoonte dan dat ik echt behoefte had!

Gelukkig heeft dat geen weerslag op mijn gewicht. Ik heb bijna mijn eerste doel gehaald: 77 kilo (nu 77,4 kilo). Dat doel wilde ik op 24 maart bereikt hebben, dus ik loop voor. Wel ben ik ontzettend chagrijnig. Rollende ogen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2013 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week redelijk stabiel gebleven, bijna 1 kilo afgevallen. Maar het valt me zwaar. Ik hoop,zo dat ik het dit keer volhoud, maar ben al aan het smokkelen. Raar, maar ik kan het maar niet laten. Vandaag weer met goede moed begonnen.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2013 10:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh, oh, ik blijf maar aanmodderen. Ik vind het zo saai niet iets lekkers te kunnen pakken. Een komkommer of tomaatje, dat is het niet...
Maar ja, weer wat afgevallen, geen honger geldeden, en zowaar wat chips en noten gehad. Iedere dag één glaasje bosbessensap, en geen zoetigheid. Heel veel groente.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mrt 2013 17:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het wordt tijd dat mijn puppy groot genoeg is om lange wandelingen te kunnen maken. Zo krijg ik wat meer beweging. Ik heb het nodig! En wat vind ik het moeilijk om consequent netjes te blijven eten. Het is een levenswijze, ik weet het!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 22:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En weer terug bij af. Jemig. Rollende ogen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 mei 2014 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Welkom terug en succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mei 2014 9:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Coby. Jullie hebben me hier vaker geholpen, fijn dat ik altijd weer gewoon terug kan.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 mei 2014 14:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 6 van 15