Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat is een fantastiche teller. Ik heb op de Hoge Hotelschool gezeten en daar moesten we de energetische waarde van de maaltijden met een calorie-tabel uitrekenen. Je merkt, dat is wel even geleden!
Ik zie een beetje op tegen vanavond. Uit eten met mijn werk naar een wokrestaurant, pas om 21.00 uur! Normaal moet ik dan echt niets meer eten.... Nu ja, je kan zelf je maaltijd samenstellen, dus ik ga proberen een zo licht mogelijke te kiezen. En al die verleidelijke heerlijke dingen gewoon niet aankijken... Rollende ogen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 apr 2009 19:03    
Vrouw Weeggegevens   Suzalie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik kan er ook niet meer tegen om laat op de avond een maaltijd te eten. Hopelijk zitten er lichte gerechtjes tussen.
Ik wil je alvast fijne paasdagen toewensen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 apr 2009 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Mirjam29
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Groetjes van Mirjam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2009 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hele fijne zonnige paasdagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2009 19:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een mooie plaatjes! Dank jullie wel. Mijn hele paasplanning is in de war gestuurd. Gisterenavond met tennissen heb ik op een of andere manier mijn voet zo verstuikt dat ik om 23.45 uur maar naar de huisartsenpost ben gegaan omdat alles zo'n pijn deed. Ik ben met krukken en tape naar huis gestuurd. Als ik dinsdag nog pijn heb gaan ze pas foto's maken. Dus vandaag geen pasinkopen, maandag geen lange paaswandeling met een grote groep inclusief honden enzovoort. Gewoon rustig op de bank blijven zitten en voet omhoog. Zo blijf ik wel lekker weg van de koelkast en voorraadkast, hoop ik! smullen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 apr 2009 11:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een tegenvaller! Hopelijk valt het allemaal mee en knap je snel weer op. Dat je geen paasinkopen hebt kunnen doen, daar moet je geen spijt van hebben, het was een heksenketel in de supermarkt! Niet te doen, overal mensen in alle gangen, je kan nergens door en een half uur aanschuiven aan de kassa (gelukkig deed mijn mannetje dit voor me en kon ik lekker bloemen uit gaan kiezen..)
Elk nadeel heeft een voordeel...
Toch nog een fijn weekend gewenst. Je kan ook lekker in het zonnetje gaan liggen. Moet je wel zien dat je op tijd weer binnen geraakt want hier bij ons wordt het zonnetje afgewisseld met regenbuitjes maar de temperatuur is lekker buiten. Groetjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 apr 2009 16:41    
Vrouw Weeggegevens   Brigje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi

Ben je ook je calorieen bij gaan houden op de caloriechecker?
Je resultaten zien er in ieder geval heel goed uit zeg....
Lukt het met sporten? Ik kan mezelf er maar niet toe zetten. Maar ik ga wel elke dag op de fiets naar het werk en terug (dat is toch zo'n 14 kilometer per dag minimaal 4x in de week).

Ik merk wel dat is steeds lakser wordt met de dagen invullen, maar kan dan ook wel steeds beter inschatten hoeveel calorieen ik binnenkrijg.

Ben benieuwd naar je nieuwe resultaten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2009 15:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Williwaw hoe is het met je? We hebben je al een tijdje niet meer gehoord... Hopelijk gaat alles goed.

Prettig weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2009 17:31    
Vrouw Weeggegevens   Rianne-85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, kleinere porties

Reageer met quote
Hoi Williwaw, alles goed, heb al lang niets meer van je gehoord! Je wordt gemist in onze nieuwe sprint...

Paula heeft een nieuwe tabel en alles aangemaakt. Hopelijk zien we je snel weer terug! Het is de zomersprinters sprint!

Liefs Rianne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 11:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tja, na meer dan 3 jaar ben ik er weer! Het ging dus allemaal niet zo goed meer. Hert lijkt wel of ik een dieet/kuur eenmaal prima doorloop, maar daarna toch weer afglijd. Een tweede dieet/kuur gaat dan niet meer, en beetje bij beetje kom ik weer aan. Nu ben ik zover het weer eens te proberen. Dank iedereen die al eens eerder in mij geïnvesteerd heeft. Ik beloof te laten weten hoe het gaat, ook als het niet meer gaat. Ik heb me aangemeld voor een sprintje, alleen maar groen, een sprintje zonder smoesjes.

En ik ben vandaag dag 3 ingegaan van de Bio Momentum HCG-ampullen kuur.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013 23:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 5 van 15