Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
goede instelling hoor!!!
kleine stapjes en je komt er ook...elke verandering helpt...bewuster kijken naar wat je in je mond stopt helpt echt
en af en toe een slippertje mag ook best als je de draad maar weer oppakt Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018 17:54    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Inderdaad, stapje.voor stapje.

Deze week had ik een motivatieboekje van mijn coach mee. Ik moest iedere dag een klein stukje schrijven over de dingen die me happy maakten, die dag. Dat vraag ik sowieso regelmatig aan mijn kinderen en mijn man, waar werd je vandaag nu echt blij van. Door het zelf echt op schrijven, kreeg ik op de een of andere manier ook weer net dat duwtje om precies op alles te letten. Resultaat: ik ben weer wat afgevallen en ik weeg nu het minst van alle tijd dat ik hier op het forum zit. Dat is sinds 2009.

Super happy momentje nu. Dankzij dit forum dat toch altijd een houvast is geweest en nog steeds is. Erg blij

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2018 8:44    
Moderator

Reageer met quote
goed idee Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2018 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
williwaw schreef:

Super happy momentje nu. Dankzij dit forum dat toch altijd een houvast is geweest en nog steeds is. Erg blij

Leuk te lezen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2018 10:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen woensdag een High Tea overleefd. Ik heb de zoete hapjes, op één na, aan me voorbij laten gaan. Lekker hoor, maar ik weet dat me dat alles een kilo extra zou opleveren, en dat was het me niet waard. Alleen een scone met clotted cream heb ik opgegeten.

Ik heb een vast patroon ontwikkeld, wat me goed bevalt.

O: magere yoghurt, muesli en pijnboompitjes
L: een groentewrap met roomkaaslight, kalkoenfilet, rookvlees, ui en rucola
D: een Weight Watchers, ik moet nu Welness that Works zeggen, recept

Ontbijten deed ik nooit, nam ik me ook de tijd niet voor. Meer dan mijn yoghurt krijg ik ook niet echt op. Soms sla ik het nog over en neem twee wraps als lunch. Lunch wissel ik af met een geruld eitje met tomaat en ui, of een lekker soepje met een wrap.

Ik houd dit nu al drie maanden vol, en ben daar echt blij mee. Ik heb nog een aantal kilo te gaan, maar dit vast houden is voor nu prioriteit 1.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 nov 2018 7:29    
Moderator

Reageer met quote
netjes hoor Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 02 nov 2018 8:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoewel ik deze week twee pieken de verkeerde kant uit had, twee maal op stap geweest en campari gedronken, krijg ik het op de een of andere manier de andere dagen weer rechtgetrokken. Door gezonde keuzes te maken.

Ik merk wel dat ik overdag weer meer zin in dingen krijg. Ik ben veel thuis omdat ik op mijn werk door een reorganisatie boventallig geworden ben, en niet meer volledig hoef te werken. Ik heb zo min mogelijk in huis om niet in de verleiding te komen. De zoektocht naar ander werk motiveert me dan wel weer om dit gewicht vast te houden. Ik zit lekkerder in mijn vel en straal dat blijkbaar ook uit. Dat helpt vast bij een sollicitatie.

Deze week een paar minder geslaagde gerechten geprobeerd. Dus kook ik momenteel to h twee potjes, een voor mij, een voor de rest van de familie. Daar heb ik mijn weg toch nog niet goed in gevonden.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2018 10:50    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ha Williwaw. nu je het sprintje, van 79,9 naar 74,9 verlaat, goed hoor!, neem ik even een kijkje bij jouw persoonlijk boekje. Ik zag dat je een website hebt, en weet nu ook de bijzondere betekenis van je leuke naam.

Misschien lees ik hier af en toe met je mee, want ik ben nog lang niet toe aan die 74,9.
Groetjes
Bernadette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2018 9:27    
Moderator

Reageer met quote
je kunt ook de rest gezond mee laten eten en er eventueel wat extra's bijzetten...hoef je niet echt 2 potjes te koken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2018 12:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
je kunt ook de rest gezond mee laten eten en er eventueel wat extra's bijzetten...hoef je niet echt 2 potjes te koken

Dat was een goede, dank je. Ik heb het allemaal weer een beetje omgegooid, en nu gaat het beter. Zo raar dat ik met mijn gezonde vetstand toch die duwtjes in de rug nodig heb.

Net als dat het nu opeens wel lijkt te lukken. Mijn streefgewicht komt heel voorzichtig in zicht.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2018 12:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15