Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Deze week goed aan mijn punten gehouden, toch iets bijgekomen. Jammer, maar ik ben toch nog zoekende. Ik vind het niet erg en ga gewoon door. Mijn weegdag op de bijeenkomsten is woensdag, i.v.m vakantie nu dinsdag, misschien lukt het om dan wel liets af te zijn gevallen.

Ik merk ook dat ik wat meer moet gaan variëren, ik eet veelal hetzelfde, behalve als diner. Keuze en mogelijkheden zat, maar ik gun mezelf nog steeds niet voldoende tijd.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
je leert bij Weight Watchers niet alleen om betere keuzes te maken maar ook om te variëren neem tijd voor jezelf...plannen geeft meer rust
ook voor 2 x maken helpt
een avondmaaltijd kan je de volgende dag met een aanpassing als lunch gebruiken

zo pocheer ik bv kipfilet en maak er vulling mee voor wraps of bonengercht en maak de volgende dag een salade mee

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 7:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh, dat van die kip ga ik zeker proberen!
Inderdaad, dat lukt zeker, iets van wat er over is gebleven van een diner de volgende dag met wat aanpassingen als lunch te gebruiken. Ik word wat creatiever, maar durf me nog geen vrijheden te permitteren, en houd me braaf aan de punten, regels en recepten. En wat je zegt, ik neem veel meer tijd voor mezelf. Ik meen dat ik altijd alles voor iedereen moet regelen, en dan kom ik zelf regelmatig in de knoei. Weight Watchers helpt me ook daarin een nieuwe balans te vinden. Maar ik kan nog niet geloven dat ik het vol zal houden, het vertrouwen in mijzelf moet nog groeien.

Deze week heb ik eigenlijk ieder dag hetzelfde ontbijt gegeten, magere yoghurt, met 20 gram muesli, de meest eenvoudige met enkel granen, en wat verdwaalde rozijnen en nootjes, en een handvol zomerfruit. Een dag wist ik dat ik geen lunch zou kunnen nemen, en heb er wat geraspte kokos in gedaan. Zowel bij het ontbijt als de lunch drink ik nu 100 gram amandelmelk.

De lunch wissel ik wat meer af, de bieten tortilla wrap met zontomaatjes, roomkaas light, (bos)ui, een plak kalkoenfilet en rookvlees zijn favoriet. Ook makkelijk emen. Twee eitjes met een boel groente vind ik ook lekker.

Met het diner heb ik een paar recepten uitgeprobeerd, en zoals i’ al schreef moet ik me aan de recepten houden. Gauw wat in elkaar flansen resulteert nog niet in een culinair hoogstandje, alhoewel het prima binnen mijn punten past.Zalm, kipfilet en een tartaartje zijn mijn favorieten.

Met vandaag, na drie weken, vijf kilo lichter, minder pijn in rug en knieën, meer beweging en al een beter zelfbeeld op naar de volgende week!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2018 11:29    
Moderator

Reageer met quote
klinkt super
de creativiteit komt vanzelf wel

hier op de site staan ook veel recepten alleen zijn die niet aangepast aan het huidige systeem...gezond zijn ze wel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2018 11:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week is het heel moeizaam gegaan. Een paar dagen toch weer enigszins teruggevallen in mijn oude patroon. Maar..... met mate. En uiteindelijk niet echt over de schreef gegaan. Ik ben nu 4 weken bezig en iets meer dan vijf kilo afgevallen. Ik ben eens niet weggedoken toen er op een feest waar ik was foto’s gemaakt werden. Heerlijk. Mijn kleren zitten lekkerder, heerlijk.

Mijn maaltijdkeuze was deze week ook niet zo sprankeld. Ontbijt met muesli, yoghurt en vers fruit bevalt me prima, net als de lunch met een wrap, rookvlees en kalkoenfilet, roomkaas light en ui, rucola en cherrytomaatjes. Op mijn werk tussendoor bouillon en mathzes met roomkaas light.
Ik ga de recepten hier gauw opzoeken, misschien dat ik weer inspiratie krijg. Door stressmomenten deze week voelde ik me te moe om dat te doen, of veel te wandelen.

Maar ik merk hoe goed me die kilo’s lichter doen, dus ik ga gewoon verder.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 14:43    
Moderator

Reageer met quote
lekker doorgaan zo...maakt niet uit of je vaak hetzelfde eet als het maar gezond is

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 aug 2018 8:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het valt me steeds makkelijker om gezonde alterrnatieven te zoeken als ik even gauw iets wil pakken, of een stressmomentje heb. Ongelofelijk. Ik ben zo bang dit weer te verliezen, maar voor nu geniet ik.

Gisteren ben ik de dansmaatje tegengekomen dankzij wie ik aan Weight Watchers begonnen ben en die ik na mijn start niet meer gezien had. Ik dans in een Line Dance groep, de enige beweging die ik nog goed kan doen en waar ik plezier bij heb. Een sportschool is na een actief buitensportleven (tennis, voetbal en skiën) niet mijn ding.

Ik vertelde haar van haar invloed en zij omhelsde me. Ze was zo blij dat ik door haar geïnspireerd ben. Dat gaf me weer zo’n goed gevoel. Ondanks dat ik nu bijna 8 kilo kwijt ben, ziet niemand het nog echt. Denk ik. Maar door zulke reacties is dat niet nodig.

Ik weet dat Weight Watchers niet voor iedereen werkt, of het is niet het juiste moment voor iemand voor Weight Watchers of welke andere manier van afvallen ook. Ik ben op dit moment gewoon blij. Naast alle gebruikelijke voordelen van je beter voelen en gezonder eten en gezonder zijn, ben ik sinds begin dit jaar boventallig. Ik ga me dus in het sollicitatiewereldje storten. En alhoewel uiterlijk niet leidend zou moeten zijn, werkt het toch onbewust mee bij een sollicitatie.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 8:37    
Moderator

Reageer met quote
ja uiterlijk werkt wel mee maar meer nog het zelfvertrouwen dat je uitstraalt als je goed in je vel zit Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 10:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ja uiterlijk werkt wel mee maar meer nog het zelfvertrouwen dat je uitstraalt als je goed in je vel zit Erg blij

Dat is waar! Applaus

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 10:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat maar door. Ik vind het lastig hier ook mijn maaltijden bij te houden. Ik heb al vanalles geprobeerd, ook de gerechten en tips zoals Dipinipi mij aangaf hier op de weegclub. Soms vinden mijn huisgenoten dat minder, ik vind alles lekker!

Ik merk dat ik vooral veel vaker gezondere keuzes maak. Dat gaat me, een enkele uitschieter nagelaten, goed af. Vandaag heb ik met gepaste trots afscheid genomen van een deel van mijn garderobe. Niet gehouden zo van, als het weer fout gaat heb ik nog wat. Nee, het gaat niet meer fout!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 10:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15