Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Suzalie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Wat goed bijna 1 kilo eraf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2009 13:24    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Start to run ben ik vandaag begonnen. Het ging goed en gaf me een heerlijk gevoel. Nu beginnen inderdaad ook mijn gewrichten al op te spelen, met name mijn heupen. Ik ga er maar van uit dat dat minder wordt naarmate ik meer afval. Ik hoop het nochtans, want het rennen ging echt goed! Verward

Mijn kinderen zijn 8 en 6, meisje en jongen. Fijne kids (mag een moeder wel zeggen toch), behalve als het zo ergens tussen 17.00-19.00 uur is. Niet iedere dag, niet op een vast uur of tijdstip, maar daar ergens ploft het vaak. En als ik niet rustig blijf schreeuw ik dus lekker mee, wat totaal geen effect heeft, behalve het verkeerde!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2009 16:10    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Leuk zeg dat je begonnen bent met start to run!! Erg blij
Ik hoop dat je gewrichten zich zullen gaan gedragen zodat je geen last meer ervan zal hebben. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2009 17:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag de tweede les gedaan. Goed vol te houden en heerlijk gevoel. Ik heb vroeger heel veel gesport, stond wel 5 maal in de week op het voetbalveld en tenniste ook nog. Na de geboorte van mijn tweede heb ik last van mijn rug gekregen en alleen nog maar getennist (7 competitieweken en niet meer). Vervolgens ben ik 3 jaar geleden erg ziek geweest en ben nog steeds niet 100 %. En veel te zwaar. Ik was dus vergeten waarom ik eigenlijk zoveel sportte. Nu weet ik het weer, heerlijk gevoel dus. Na mijn les direct goed gedouched en mijn heupen en knieen goed ingesmeerd. Misschien gaat het nu beter!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2009 22:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Erg hé die aftakeling van ons lichaam! Als je wat mankeert, besef je weer hoe belangrijk het is een gezond lichaam te hebben.

Ik teken er meteen voor om zoals deze oma door het leven te gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 06 mrt 2009 0:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha, die oma! Ik had een oud tante (een tante van mijn vader). Die is afgelopen augustus, vlak voor haar 100ste verjaardag gestorven. Zij is heel, heel lang fit geweest, en tot op het laatst zeer bij de pinken. Zij at altijd, zolang ik haar kende, elke ochtend een schep zemelen in haar melk of yoghurt.

Verder gaat het wel. Ik heb echt moeite regelmatig en goed te eten. Vandaag zijn de clubjes van de kinderen weer in alle hevigheid losgebarsten. Voetbal, reddingszwemmen, bijles. En ik dus van hot naar haar rijden en het eten is er bij in geschoten. Wel heb ik vlak voor het donker iedereen tot rust gemaand en ben gauw mijn derde les van Start to Run gaan doen. Nu ga ik ze gauw naar bed brengen, en dan rust. En dan moet ik me gaan beheersen om niet wat lekkers te pakken...... smullen

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Leer om voor jezelf tijd te nemen en maak van eten een gewoonte.
3 maaltijden en 2 tussendoortjes, dan kom jij 's avonds aan snoepen niet meer toe. Geen midzen en maren, je leven moet je lief zijn en daar hoort een goede gezondheid bij.
Groetjes van Coby

Laatst aangepast door Coby op zo 08 mrt 2009 10:19, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 21:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik mag pas weer sporten als mijn hechtingen eruit zijn (volgende woensdag). Tot dan kan ik alleen ervan dromen. Ik vind het inderdaad wel prettig in groep sporten. Vandaag heb ik wel een half uurtje op de Wii-fit geoefend.
Zoals Coby schrijft, het is heel belangrijk om een goed eetpatroon te hebben, ook voor je kinderen, jong geleerd is oud gedaan of hoe zeg je dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 22:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Coby en Suzalie, dank jullie. Dat is pecies waardoor ik al snel wist dat ik hier graag kom...

Zaterdag en zondag dus niet juist gegeten, onregelmatig (zaterdag) en niet verantwoord (zondagavond: te veel en te laat chinees). Gevolg: mijn behaalde resultaat van afgelopen week in een klap weg. Dat weet ik omdat ik dagelijks weeg. In verband met een eerder opgelopen virusinfectie die mijn organen heeft aangetast moet ik goed op het vochtgehalte in mijn lichaam letten. Het komt voor dat ik zeer snel zomaar gewicht bij krijg, omdat ik vocht vasthoud.

Jammer. Vandaag weer gewoon goed bezig geweest (denk ik) en niet opgegeven, wat in het verleden wel eens voorkwam: zo van gisteren gezondigd, och dan vandaag ook maar niet zo nauw. Schaam Schaam
En idd, jong geleerd is oud gedaan! Voor mijn kinderen zorg ik beter dan voor mijzelf. Ook daar moet de knop om!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2009 22:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is nu precies wat ik vanavond had : "ik heb toch al gezondigd dan kan ik beter doorsnoepen nu"! Stom stom stom...
Ik weet theoretisch wel hoe het allemaal moet maar in de praktijk lukt het me niet altijd. Maar ik troost me altijd met de gedachte : "eens lukt het wel". Blijven proberen.
Ik was vandaag ook extra op de weegschaal gaan staan... mijn gewicht kan ook zo erg schommelen... ik woog zomaar even 700 gram meer... hopelijk is de weegschaal morgenochtend vriendelijker voor mij want ik geef mijn gewicht hier altijd door op dinsdag.
Ik tel echt af naar woensdag, de dag dat mijn hechtingen eruit mogen... eng vind ik dat niet want daar voel je bijna niets van. Het eerste wat ik dan ga doen is uitgebreid in bad liggen... zalig na 2 weken! Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2009 0:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 2 van 15