Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wij worden slanke mamma's in 2011 !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mama van K-Y
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: minder snoepen

Reageer met quote
Zo, rustig hier zo aan het eind van dit sprintje. Wij zijn weer terug van een heerlijk weekendje weg. Sauna, hotel en kleren shoppen. Helaas werd onze jongste goed ziek bij mijn zusje. Gooit alles eruit wat hij binnen krijgt en heeft heftig diarree gehad. Inmiddels ligt hij in zijn eigen bedje en houd 2 miezerbeetjes water binnen. Hopelijk valt het mee morgen, want ik werk weliswaar een dagje thuis, maar moet wel heel dringend zaken regelen morgen!

Ben wel redelijk geslaagd met shoppen, 2 pakken en echt nette kleding erbij. Broeken moeten alleen korter gemaakt en da's nog een beetje een dingetje Sip Nou ja, komen we ook wel uit!

Ben benieuwd naar mijn gewicht morgen. Woog zaterdag 66,9, maar dat zal na dít weekend wel niet meer lukken ohhh!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2011 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
pFFFFFF.... het huishouden.. daar kan ik ook wel uren over schrijven ipv het te doen Lach
Vreselijk zo'n bodemloze put is het...Ben je idd net klaar kun je weer opnieuw beginnen..
Wij hebben ook een hulp maar dan nog.. idd is alles net schoon en s avonds kun je bijna weer opnieuw beginnen ! Lach
Geknoei met eten, drinken , koekjes enz...
Vind het soms ook frustrerend hoor.. wil je het idd voor bezoek ed altijd netjes hebben..Sommige mensen hebben het zelfs met kinderen echt brandschoon Lach

Geen speelgoed of wat dan ook op de grond. anderzijds moeten ze wel kunnen spelen vind ik 1

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoe is het nu met de jongste mama ? Weer een beetje beter hopelijk ?
Heerlijk dat shoppen hoor.
Ik sta even enorm stil met mijn gewicht, beetje frutsi. Het blijft wat schommelen maar wil zo graag naar de 75..
Gisteren 5 km hardgelopen maar dat het iets scheelt voor de kilo's.. ho maar !
Dat snap ik dan weer niet..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 9:48    
Vrouw Weeggegevens   gordita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten & Bewegen

Reageer met quote
Meiske... gaan we samen naar de 75 toe. Deal?

Eindstreef van 75 kg behaald - nu op gewicht blijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 12:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mama KY: wat balen dat je kleintje ziek is geworden. Hoe gaat het nu?

Lekker hoor zo'n weekendje weg en shoppen. Dat is optimaal genieten met dit weer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 12:28    
Vrouw Weeggegevens   mama van K-Y
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: minder snoepen

Reageer met quote
Bedankt voor de belangstelling! Hij heeft gelukkig niet meer overgegeven en alleen nog een (bescheiden) dunne luier gehad vanacht. Bij elkaar inmiddels een halve soepstengel, een hele droge beschuit en een danoontje op. Paar slokjes opkikker en ongeveer 1 bekertje water bij elkaar. Blijft een heel zielig hoopje, kan niet eens zelf overeind blijven zitten in zijn kinderstoel! Nu maar weer voor de vierde keer op bed gelegd, hij is echt apatisch, komt niet eens omhoog als je binnenkomt. Hoop maar dat hij snel opknapt nu er weer iets in zijn maagje zit.

Gewichttechnisch viel het inderdaad een beetje tegen, zelfde als vorige week. Ach ja, sluit het sprintje niet verkeerd af! Nu focus ik alleen nog maar op stabilisatie en shape Erg blij. Benieuwd hoe jullie deze sprint eindigen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 16:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
MamaKY: mijn collega zijn zoontje heeft/had hetzelfde.

Haal ik net mijn kids op en is mijn oudste nu ziek. 39.4, het is nu pas 10 uur en al 7 keer is mijn man bij hem geweest. Niets is goed alles is vervelend. Arm schaapje.

Uiteindelijk zal hij wel bij ons boven slapen denk ik. We hebben een matrasje onder het bed die we ernaast kunnen leggen. Als hij ziek is (gelukkig niet vaak) dan wilt hij graag bij zijn papa zijn.

Ook ons jongste moppie zag er niet helemaal fit uit en is al 5 keer wakker geweest sinds 8 uur. Gaat lekker hier. Gelukkig morgen ben ik vrij.

Nou aangezien we een ziekenboegje hebben gaan we maar vroeg naar boven want het zal wel een hel van een nacht worden.

Tot morgen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 22:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
MamaKY: terecht dat je tevreden bent over het sprintje. Je staat mooi op 100%. Je begint idd een mooi stabiel gewicht te krijgen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Cheesegrrl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb (Cambridge 500)

Reageer met quote
Hoi hoi op deze prachtige dag.
Ik wacht nog even met invullen van het laatste gewicht in dit sprintje tot ik weer op het begingewicht ben, hahaha. Of liefst nog iets daaronder!
Maar eigenlijk mag ik niet klagen, want gelijk gebleven = niet aangekomen Erg blij

Ik twijfel of ik nog voor een nieuw sprintje inschrijf, ik ben de online motivatie kwijt (niet door jullie hoor, jullie zijn TOP!). Voor de zomervakantie wil ik nog wel die rottige 5 (,4!) kilo kwijt, misschien dat ik weer naar drastische maatregelen grijp als de financien het toelaten. tot van de week, als ik mijn gewicht invul!

**** 23 kilo kwijt met Cambridge 500, 8 kilo aangekomen, nu weer CB 500 ****
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 15:45    
Vrouw Weeggegevens   Caroltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
@ Gordita; meegevallen vannacht met de kinderen? Is altijd naar he, als ze ziek zijn en niet lekker kunnen slapen...

Deze sprint wel goed afgesloten, die laatste kilo's gaan wel langzamer als gedacht... Maarr... NIET aankomen is ook knap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 17:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
Pagina 38 van 40