Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wii-fit

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elmo176
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: WmdW: Gezonder eten, meer bewegen.

Reageer met quote
Hallo!

Ik las in het topic sprintjes in het draadje van ??Afvallers van de weegclub?? start 21 April dat er deelnemers gebruik maken van de Wii-fit. Mijn nieuwsgierigheid begon te groeien, en heb besloten er ook 1 aan te schaffen.
Ik ga proberen iedere avond hier oefeningen op te doen.
Ik ben nog wel wat zoekende naar de prettige volgorde en/of combinatie van oefeningen. De ene keer begin ik met Yoga oefeningen, terwijl ik een andere keer begin met een stukje joggen.

Nu was ik wel erg benieuwd wie er nog meer in het bezit zijn van een Wii-fit. En wat jullie zoal doen! Oefenen jullie iedere dag? En wat vinden jullie prettig kwa volgorde?

Haha, ik heb ondertussen al spierpijn in armen, buik en benen.. Erg blij
Misschien loop ik ietsje te hard van stapel.. Schaam Schaam

Ben benieuwd wie er nog meer aan het "wii-fitten" zijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 mei 2008 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Kroket
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: cambridge (gezond eten)

Reageer met quote
Ik heb er 1 besteld,maar is pas beschikbaar de 27ste mei Geschokt tot dan zal ik het met de hometrainer moeten doen Lachen
Maar ik ben wel benieuwd naar de resultaten,als het niets is haal ik hem niet op.
dat scheeld weer 82 euro Lachen

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 mei 2008 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Susie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dit lijkt me ontzettend leuk om te doen.... helaas heb ik nog niet eens de console, vind het nog even te duur eigenlijk! Maar goed, wie weet, eind mei is er weer vakantiegeld Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2008 18:26    
Vrouw   Chippie
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb er ook 1 sinds een weekje. Ik vind het een erg leuk ding. Ik gebruik het om op een leuke manier wat extra beweging te krijgen. Het grappige is dat iedereen bij mij thuis fanatiek mee doet en iedereen probeert om elkaars record te verbreken!! Heb er nu in een week tijd in totaal 3 uur gespeeld. Het is echt superleuk!! (Ik klink nu als een reclamespotje Schaam Schaam haha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2008 18:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik gebruik hem ook vooral om wat meer te bewegen en dat dan op een leuke manier. Probeer iedere dag sowieso 30 minuten er mee bezig te zijn. Erg blij
Wel doe ik de gordijnen dicht.. vind het geen prettig idee dat de overburen me in de kamer zien joggen.. Lachen
Toch ben ik nog steeds op zoek naar een goede opbouw, kern en afronding. Voel dat er een spier niet echt lekker zit in mijn schouder, dus waarschijnlijk gisteravond iets teveel gedaan...

Maar tot nu toe, voldoet hij prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 mei 2008 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Otje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik wil ook een WII-fit!!!! Alleen is die hier nergens meer te koop. Huil huil Ik ben alle mogelijke winkels al af geweest.... Nou ja, de aanhouder wint zeggen ze, dus ik blijf gewoon zoeken. Ik heb al wel een gewone WII, dus misschien moet ik daar maar weer eens actief de sports gaan doen.
Afke en Chippie, gebruiken jullie hem nog fanatiek na een aantal weken? Ben ik wel benieuwd naar of het na een aantal weken nog steeds leuk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mei 2008 21:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Otje,
leuk dat je ook een Wii-fit wilt.
Gelukkig heb je de Wii zelf al.. dat scheelt weer.. Lachen
Alleen jammer dat hij steeds uitverkocht is.. Sip

Ik vind de Wii-fit nog steeds "leuk".
En dat leuk heb ik expres even zo tussen aanhalingstekens neergezet. In de meivakantie stond ik er regelmatig op. Maar een paar avonden niet er mee bezig geweest. Nu is de meivakantie afgelopen, en ben ik weer aan het werk. Deze periode zelfs volledig.. en het is 'rete-druk'. Het einde van het schooljaar zit er aan te komen, dus veel hectiek en dingen die 'nog even' af moeten.
Als ik 's avonds thuis kom, ben ik bijna te moe om nog een maaltijd te koken.. daarna ben ik dus echt bekaf... en kan ik niet de moed opbrengen om nog weer op de Wii-fit te gaan staan.. Sip
Wel doe ik dagelijks de body test, zodat dit wel wordt bijgehouden..
Gelukkig squash ik ook nog 1 a 2 keer in de week.. en dat doe je samen dus moet je wel..

Maar de Wii-fit is voor mij een geslaagde aankoop.
Soms heb ik niet veel zin, maar zeg ik tegen mezelf.. 'hop, even bezig Afke'.. en dat voelt dan ook wel weer goed zodra je eenmaal bezig bent.. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 6:24    
Vrouw   GlamXL

Dieet: probeer gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Leuk om hier te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over de Wii. Eerlijk gezegd had ik hem besteld en weer gecanceled. Dacht dat de Wii voor korte termijn wat zou zijn en dat je gauw uitgekeken bent. Maar over de Wii fit had ik al helemaal mijn bedenkingen. Maar die had ik dus nog niet geprobeerd, en ging er eigenlijk vanuit dat een hometrainer of sportschool effectiever zal zijn. Maar vinden jullie dat ook?

En over Wii fit gesproken die uitverkocht is, ik zie ze regelmatig ook op Ebay aangeboden. Misschien kan je het daar eens proberen?

Groetjes, Glam...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jun 2008 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Teddelien

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Wij hebben ook de wii-fit staan en ook ik ben helemaal verslaafd, heb hem eerst cmpleet genegeerd omdat ik dat doe met alles wat van de wii in de woonkamer staat maar ja toch een keer geprobeerd en moet zeggen da ik het helemaal goed vind.

Ik begin altijd met steppen om zo een beetje in te stappen en daarna doe ik 4 oefeningen waar ik op dat moment zin in heb dus daar neem ik niet echt een logishe volgorde voor. Ik probeer het in elk geval 3 keer in de week vol te houden en dan 5 oefeningen per keer minimaal maar ja soms blijf ik bezig en wil ik elke keer mijn record verbeteren. Misschien kunnen we online de records uitwisselen via de wii Erg blij gelijk een leuke stimulans

Enne mensen die twijfelen over de wii-fit, ik zou het doen het is een hele aanschaf dat besef ik ook maar aangezien je voor de gemiddelde sportschool ook 40 euro per maand betaald heb je het er in 2 maanden uit naar mijn idee en zit je er niet een jaar aanvast. Enne mocht je het toch niets vinden kun je hem voor hetzelfde bedrag gewoon verkopen via marktplaats of ebay omdat hij nu telkens uitverkocht is, dusse ik zou zeggen gewoon doen !!

Groetjes van Lisette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 14:43    
Onbekend  Michiel
Gast

Reageer met quote
Hallo Iedereen,

Ik heb sinds een week of 5 de Wii en de Wiifit, en heb zoals velen de wiifit de eerste weken in de kast laten liggen, en vanochtend had ik toevallig een ochtendje over en ben ik begonnen...als eerste ben ik door het hele wiifit setup menu gegaan, en daarna ben ik de aerobics lessen gaan volgen, step-training en hardlopen, echt Super! (ik kan 't aan iedereen aanraden). Heb mijn Wii + fit uit Hong Kong over laten komen. (is iets goedkoper, en daar was de wiifit zo beschikbaar)

Een aantal jaren geleden wilde ik gaan afvallen, maar werd ik vanwege mijn postuur weg gekeken bij de sportcity, en ben ik na 2 maanden er mee gestopt.

Vorig jaar kwam ik serieus ziek terug van vakantie en was ik na 2 maanden tijd bijna 35 kilo kwijt. Ik was er erg blij mee, maar 't was natuurlijk niet op de goeie manier gegaan, en ik klom langzaam weer in kilo's omhoog. Nu is 't gelukkig stabiel en sta ik op 125 kilo. Als nog 30 kilo kwijt zonder te sporten.

Nu is mijn doel om verder af te vallen maar dan op de goeie manier, dus begin ik samen met mijn vrouw aan Weightwatchers, en hoop ik aan 't eind van dit jaar op 100 kilo te zitten (of minder natuurlijk).

Wie heeft er al resultaten met de Wiifit geboekt?
Naar boven
BerichtGeplaatst: do 26 jun 2008 19:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 1 van 27