Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie wilt er met mij meedoen om vaker te gaan wandelen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Net terug van 5 kwartier wandelen, de planning was langer te gaan maar heb wat last van mn heup. Toch wel tevreden zo. Nu nog buikspieroefeningen en dan lekker een koele douche.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Gisteren heb ik nog ongeveer 35 min gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 10:18    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zaterdag 6.50 kilometer gelopen
Zondag 6.48 kilometer gewandeld.
En vandaag 4.24 kilometer gelopen en straks nog 4 km fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 10:51    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig dames.

Ik heb net 50 minuten gelopen, weet niet hoeveel km, dat is was de stappenteller vergeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sorry beste mensen, ik was een tijdje afwezig hier en ik kreeg ook geen meldingen meer, zo gaat dat dan.
Laten we maar zeggen, dat ik te druk was met... wandelen! Lachen

Zonder gekheid, ik wandel meestal wel een uur per dag. Soms is het iets minder, soms is het ook veel meer. Ik ben in m'n element als ik een hele dag weg kan (maar ja, dat kan niet altijd). Rugzak mee, waarin thermoskannetje koffie, brood, fruit, water. En dan maar kilometers maken, heerlijk! Mijn favoriete afstanden zijn zo rond de 25 km. Vorige jaren liep ik vaak ook georganiseerde tochten, maar die zijn er nu helaas nog niet. Toen heb ik ook wel eens 45 à 50 km per tocht gedaan. Maar dat red ik nu niet meer, je moet daar echt voor trainen en dat kost veel tijd.

Nu met de warmte loop ik het liefst 's ochtends heel vroeg, of in de avond. Het is wel iets om in te bouwen in het dagprogramma, het is bij ons een goede gewoonte geworden. Als ik een dag niet loop, (wat dit jaar misschien 3 keer is voorgekomen) dan voel ik me heel vervelend.

Wat mij enorm helpt is de Strava app, die zet ik aan als ik de deur uitga. Onderweg kan ik zien hoe mijn snelheid gemiddeld is, en hij houdt de afstand keurig bij. Ook telt hij alle afstanden bij elkaar op, want vorig jaar kreeg ik op 31 december een keurig overzichtje van alle kilometers die ik in 2020 gemaakt had.
Je kunt anderen volgen en anderen kunnen jou volgen en kudo's (complimentjes) geven. Je kunt er foto's op zetten en een verslagje van je wandeling, als je dat wilt.
Daarnaast gebruik ik de ommetje app, maar die meet niet nauwkeurig, en geeft punten voor verschillende dingen (bijvoorbeeld als je voor 9 uur 's ochtends wandelt, of als je de app deelt met anderen). Je kunt teams maken en dan komt er een klassement waarin staat wie de meeste punten heeft. Wel grappig om te doen. Maar Strava is echt de leukste en de beste app!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 15:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
tjonge Geke jij loopt wat af zeg.

Ik zou willen dat ik ook een mobiel had,lijkt me echt leuk om zoiets op de telefoon te hebben, echt een stimulans ook om te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het scheelt dat ik er ook veel tijd voor heb momenteel. Maar misschien deel ik m'n tijd ook zo ik dat ik kàn lopen. Ik kijk bijvoorbeeld nooit televisie, we hebben de kabel opgezegd een jaar of vijf geleden en daar hebben we nog geen minuut spijt van gehad. Het nieuws volg ik op m'n telefoon, en verder boeit tv me niet.

M'n mobieltje is dus wѐl heel belangrijk, dat zou ik niet graag willen missen. Ik heb geen abonnement, dus onderweg heb ik geen Internet. Maar dat maakt voor Strava en ommetje app niet uit.

Grappig, als ik even de kosten vergelijk, dan is een kabelabonnement véél duurder dan m'n mobiel. Ik heb hem nu 3 jaar. Als ik alles meereken (prepaid tegoed, telefoonhoesje), kom ik op 5 euro per maand. En ik hoop dat het ding nog wel een paar jaar mee gaat, dus dan wordt het steeds goedkoper.

Maar misschien heb jij een andere reden waarom je geen mobiel hebt, Tantezus?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2021 6:55    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik probeer 3x per week 2 uur voor sport vrij te maken, met onregelmatig werk lukt dat op zich wel maar mijn voorkeur gaat uiy naar de ochtend. Ik ben vanmorgen voor de hitte gaan wandelen, iets meer dan 5 kwartier, heerlijk zo. Daarna krachttraining gedaan en gedouched. Wat een fijn begin van de dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2021 9:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geke ik heb geen mobiel nodig, ben altijd thuis bijna en als ik weg ga leen ik er 1.

Gisteren ruim 6 km, gelopen.

Foodlover fijn gevoel he dat je aan het begin van de dag gesport hebt daar heb je de hele dag profijt van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jun 2021 10:26    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
In verband met de hitte heb ik zowel gisteren als vandaag maar 5 kilometer gelopen. Ander wordt het voor mij teveel en krijg ik last van mijn epilepsie en daar heb ik met dit weer helemaal geen zin in.

Ik loop met de pacer app . Daarmee kun je ook virtuele uitdagingen lopen. Ik loop nu bijvoorbeeld de Camino de Santiago.Die is 819 kilometer lang en ik heb nu al 142.3 kilometer af en nog 128 dagen om de rest te lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jun 2021 13:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9