Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie wil ook 10 kilo afvallen in 12 weken?

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xantia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,
Ik ben al een paar keer goed afgevallen en heb nu weer een paar pieken omhoog gehad. Ik wil terug naar onder de 100, maar liever wat meer afvallen.
Ik lijn door alle zoet en suiker te weren uit mijn maaltijden, tenminste...dat probeer ik.
Geen toegevoegde suikers en dus geen kant en klaar eten, geen pakjes, zakjes, sauzen en zoetigheden. Verder tel ik calorieën en eet zo gezond mogelijk; fruit, groenten, eiwitten en alleen koolhydraten uit onbewerkte producten. Ik heb gemerkt dat dit voor mij het beste werkt, maar dat zal voor iedereen anders zijn.
Wie doet er met mij mee? Het zou leuk zijn als ik wat medestanders heb, die ook regelmatig (paar keer per week) iets schrijven hier om elkaar te steunen. Het is wel de bedoeling dat je elke week je gewicht invult.
Groet,
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@Xantia je mag nog even je streef voor deze sprint links boven invoeren en klik erna ik doe mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 10:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom. Leuk dat je mee doet.

Gek genoeg kon ik mijn streefgewicht alleen invullen via mijn mobiel omdat de laptop aangaf dat ik alleen iets kon doen als javascript gebruikt kon worden. Dat staat echter gewoon aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 10:58    
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
Goedenavond! Ik doe graag met jullie mee!
Ga voor 11,9 kilo maar zou ook dolblij zijn met 10 kilo eraf.
Groetjes Roos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 18:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je met ons mee doet Roos, van harte welkom.
Tja eigenlijk ga ik ook voor meer maar het moet haalbaar zijn en jij kan het beste zelf bepalen wat voor jou haalbaar is. Overigens moeten we gewoon blij zijn met elke kilo minder Erg blij
Ik zag tot mijn verrassing dat ik in het sprintje er al bijna 4 af had, maar dat was het resultaat eigenlijk van voorgaande week, dat het erbij staat is mooi meegenomen natuurlijk voor mij, maar ik wil er in de komende 12 weken toch ook echt nog 10 afhebben en liever meer, maar ja, wie niet.
Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en tot nu toe lukt het mij al 2 weken om geen korrel suiker tot mij te nemen en ook verborgen suikers geheel te mijden en dat maakt nu dat ik momenteel geen trek meer heb in die hele lekkere zoete dingen die zo slecht zijn.
Kan je iets meer over jezelf vertellen?
Groet,
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 16:21    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Xantia,

Ook ik ben twee weken geleden met minder suiker gaan leven...
Nu is er ongeveer -1.5kg maar uiteindelijk wil ik op gezond gewicht gaan eindigen (=66kg volgens mijn begeleidster) Schaam Schaam Geschokt
Maar 75kg vind ik ook al goed.

Maar eerst die -10kg...

Spannend; veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 7:19    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 12:44    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Half augustus vertrekken we op verlof en het zou leuk zijn om onder die 70 te zitten Lach

Succes iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 13:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Van harte dames. Leuk dat jullie mee doen.
Ik wil het groepje niet te groot hebben, zodat we van elkaar beter weten wie, wie is en zo meer met elkaar kunnen meeleven.
Het zou fijn zijn als je zo af en toe, en dus meer een keertje (of meer) per week dan alleen je gewicht doorgeven.
Ik hoop dat we elkaar tips, tricks en motivaties kunnen geven.
Succes allemaal en we zullen dinsdag zien wat er gepresteerd is de afgelopen week.!
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 13:58    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben 28 jaar en een alleenstaande moeder van mijn 9 jarige zoon.
Ik doe 2x in de week fitness en wandel elke dag minstens een uur.
Ik moet nog nog 15 kg afvallen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 15:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9