Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Appeltje35
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hè bah! Ik ben weer terug boven de 68. Volgens mij bestaat die 68 grens waar jullie het over hadden echt.. XD

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
L1970 schreef:
Lizanx schreef:
Inderdaad gewoon met groen beginnen is al een leuke uitdaging. En een foto van je fitbit sturen is voldoende? Of moet je de app strava downloaden?

Feitelijk hoef je niks te sturen. In de groepsapp deelt iemand alle screenshots van de kleur die afgerond is.

Als ik niets hoef in te sturen, hoe kan men dan controleren dat ik de afstand heb gelopen? Gaat dat via de groepsapp? Of is dat geregeld via facebook?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 22:39    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Lizanx schreef:
L1970 schreef:
Lizanx schreef:
Inderdaad gewoon met groen beginnen is al een leuke uitdaging. En een foto van je fitbit sturen is voldoende? Of moet je de app strava downloaden?

Feitelijk hoef je niks te sturen. In de groepsapp deelt iemand alle screenshots van de kleur die afgerond is.

Als ik niets hoef in te sturen, hoe kan men dan controleren dat ik de afstand heb gelopen? Gaat dat via de groepsapp? Of is dat geregeld via facebook?

De groep zit op Facebook, maar niemand zet je eruit of haalt je van het excel af als je geen foto's hebt van je afgestreepte wandelingen...maar hoe leuk is het om een collage van 20 of 10 wandelingen/foto's horloge te posten dat je ze allemaal hebt gedaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 6:56    

Reageer met quote
Appeltje35 schreef:
Hè bah! Ik ben weer terug boven de 68. Volgens mij bestaat die 68 grens waar jullie het over hadden echt.. XD

Houdt moed, we zakken er een keer echt goed doorheen. Ik was zaterdag helemaal vergeten mijn gewicht in te vullen, was 68,0 dus hetzelfde gebleven Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 6:59    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
W heeft een nieuwe fiets en wou er natuurlijk mee naar school.
ook alweer 15 min beweging erop zitten en vanavond moet ik er terug om....

Thuiswerk heeft ook zijn voordelen. Je kan zelf je uren wat regelen en zo de kids naar school brengen....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 8:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo L1970. De 1,11 km heb ik vandaag aangetikt Lachen . En nu door!
Morgen ga ik wandelen met een vriendin dus dat komt helemaal goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 22:31    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Zo L1970. De 1,11 km heb ik vandaag aangetikt Lachen . En nu door!
Morgen ga ik wandelen met een vriendin dus dat komt helemaal goed.

Kijk, ik heb je aangestoken met het Wandelchallengevirus....fantastisch. Gisteren heb ik 11,11 km gedaan, stevig tempo, ik was eigenlijk van plan de 10,10 te doen maar vergat mijn wijzerplaat te fotograferen dus moest ik nog een km extra. 's avonds een uur live online Corestability gedaan bij mijn coach Monica van Moveby Motivation & Drive. Zwaar, Zweet, Zwierig. Doelstelling behaald 2248 kcal verbrand...ik moest daar dan wel bijna 3 uur voor sporten. Weegschaal gaf 67,6 aan gisterenochtend, ik denk dat dat me nog het meest motiveerde Lachen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 6:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yes L1970, de magische grens van 68 kg heb je gepasseerd!
Helaas hebben we het wandelen vanwege de regen vandaag niet door laten gaan. Misschien vanmiddag nog even een rondje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Wat een goede berichten hier. Super om te lezen.
Goed bezig allemaal Erg blij .

Ik ben erg druk geweest met werken en praktijk oefenen. Ik kwam niet eens aan mijn studie toe. Het huishouden gaat ook gewoon door net als bij jullie.

Daardoor ook minder opgelet wat ik eet. Ik was afgelopen zondag niet aangekomen, maar morgen weet ik precies wat de schade is, als die er is. Gelukkig loop ik veel op het werk, hopelijk helpt dit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Appeltje35 schreef:

Volhouden appeltje, heb je enig idee waar het aan kan liggen? Misschien iets anders gegeten waardoor je vocht vast houdt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 15:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 9 van 20