Auteur |
Bericht |
Appeltje35 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Hè bah! Ik ben weer terug boven de 68. Volgens mij bestaat die 68 grens waar jullie het over hadden echt.. XD_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 jan 2021 20:14 |
|
 |
|
 |
Lizanx Mega Weegclubfan

|
|
L1970 schreef: | Lizanx schreef: | Inderdaad gewoon met groen beginnen is al een leuke uitdaging. En een foto van je fitbit sturen is voldoende? Of moet je de app strava downloaden? |
Feitelijk hoef je niks te sturen. In de groepsapp deelt iemand alle screenshots van de kleur die afgerond is. |
Als ik niets hoef in te sturen, hoe kan men dan controleren dat ik de afstand heb gelopen? Gaat dat via de groepsapp? Of is dat geregeld via facebook?_________________
Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 jan 2021 22:39 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2807 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Lizanx schreef: | L1970 schreef: | Lizanx schreef: | Inderdaad gewoon met groen beginnen is al een leuke uitdaging. En een foto van je fitbit sturen is voldoende? Of moet je de app strava downloaden? |
Feitelijk hoef je niks te sturen. In de groepsapp deelt iemand alle screenshots van de kleur die afgerond is. |
Als ik niets hoef in te sturen, hoe kan men dan controleren dat ik de afstand heb gelopen? Gaat dat via de groepsapp? Of is dat geregeld via facebook? |
De groep zit op Facebook, maar niemand zet je eruit of haalt je van het excel af als je geen foto's hebt van je afgestreepte wandelingen...maar hoe leuk is het om een collage van 20 of 10 wandelingen/foto's horloge te posten dat je ze allemaal hebt gedaan? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 feb 2021 6:56 |
|
 |

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2807 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Appeltje35 schreef: | Hè bah! Ik ben weer terug boven de 68. Volgens mij bestaat die 68 grens waar jullie het over hadden echt.. XD |
Houdt moed, we zakken er een keer echt goed doorheen. Ik was zaterdag helemaal vergeten mijn gewicht in te vullen, was 68,0 dus hetzelfde gebleven  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 feb 2021 6:59 |
|
 |
|
 |
smurfin1979 Mega Weegclubfan

|
|
W heeft een nieuwe fiets en wou er natuurlijk mee naar school.
ook alweer 15 min beweging erop zitten en vanavond moet ik er terug om....
Thuiswerk heeft ook zijn voordelen. Je kan zelf je uren wat regelen en zo de kids naar school brengen...._________________ Dagdoel: 10 000 stappen, gezond eten, geen alcohol (op weekdagen).
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 feb 2021 8:38 |
|
 |
Lizanx Mega Weegclubfan

|
|
Zo L1970. De 1,11 km heb ik vandaag aangetikt . En nu door!
Morgen ga ik wandelen met een vriendin dus dat komt helemaal goed._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 feb 2021 22:31 |
|
 |

|
|
Lizanx schreef: | Zo L1970. De 1,11 km heb ik vandaag aangetikt . En nu door!
Morgen ga ik wandelen met een vriendin dus dat komt helemaal goed. |
Kijk, ik heb je aangestoken met het Wandelchallengevirus....fantastisch. Gisteren heb ik 11,11 km gedaan, stevig tempo, ik was eigenlijk van plan de 10,10 te doen maar vergat mijn wijzerplaat te fotograferen dus moest ik nog een km extra. 's avonds een uur live online Corestability gedaan bij mijn coach Monica van Moveby Motivation & Drive. Zwaar, Zweet, Zwierig. Doelstelling behaald 2248 kcal verbrand...ik moest daar dan wel bijna 3 uur voor sporten. Weegschaal gaf 67,6 aan gisterenochtend, ik denk dat dat me nog het meest motiveerde
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 6:12 |
|
 |
|
 |
Lizanx Mega Weegclubfan

|
|
Yes L1970, de magische grens van 68 kg heb je gepasseerd!
Helaas hebben we het wandelen vanwege de regen vandaag niet door laten gaan. Misschien vanmiddag nog even een rondje._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 11:19 |
|
 |
Janskie Vaste Weegclubfan

|
|
Wat een goede berichten hier. Super om te lezen.
Goed bezig allemaal .
Ik ben erg druk geweest met werken en praktijk oefenen. Ik kwam niet eens aan mijn studie toe. Het huishouden gaat ook gewoon door net als bij jullie.
Daardoor ook minder opgelet wat ik eet. Ik was afgelopen zondag niet aangekomen, maar morgen weet ik precies wat de schade is, als die er is. Gelukkig loop ik veel op het werk, hopelijk helpt dit._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 15:26 |
|
 |
Janskie Vaste Weegclubfan

|
|
Appeltje35 schreef: | Hè bah! Ik ben weer terug boven de 68. Volgens mij bestaat die 68 grens waar jullie het over hadden echt.. XD |
Volhouden appeltje, heb je enig idee waar het aan kan liggen? Misschien iets anders gegeten waardoor je vocht vast houdt?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 15:27 |
|
 |
|
|