Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Je inspireert me L1970. Misschien moet ik ook maar eens aan een wandelwedstrijd meedoen. Dat rondje hier in de buurt wel ik wel voort gezien. Wat is U/MC 1200/12/12?

ja, heel inspirerend. Idee Idee

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 7:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
Wat ik ook doe is de Duivelse Uitdaging Double Digits, daar heb je wel een sporthorloge voor nodig omdat je daarvan de cijfertjes moet fotograferen, maar dat kan ik sowieso van harte aanbevelen, zijn ook tegen zacht prijsje 2e hands te koop. Van Garmin, Suunto, ik geb helf een Fitbit Ionic. Je kunt je gratis aanmelden door gewoon je naam onder alle andere namen te noteren. Je doet mee naar wat je kunt, 'de opwarming' is 20 afstanden van 1,11 tot/met 20,20 Het tweede gedeelte zijn 10 afstanden en gaat van 21,21 tot/met 30,30 Dan 10 van 31,31 tot/met 40,40 een heftig vak van 41,41 tot/met 50,50 en het Brute Bonus Deel waar 55,55 66 77 88 99 en 111,11 ook nog inzitten. Als je een afstand gedaan hebt, vul je dat in bij je naam. Het motiveert en is lollig. Er is ook een facebookgroep van.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wYdWE9neFqy0WBuHmWyV9qLbQ3fnFCe8vj3lS2dYf98/edit?usp=drivesdk[/url]

Leuk.

ik kan mij daarvoor inschrijven en voor de "groene" afstanden gaan? Lijkt me als eerste een leuke motivatie. vrees wel da'k de stappenteller van mijn man of zoon ga moeten gebruiken. Want de mijne heeft geen GPS. Dat ga'k nog even moeten uitzoeken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 7:54    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
L1970 schreef:
Gedaan, de 55,55

Voelt altijd zo ontzettend fijn al het gelukt is .

Proficiat Uitroep cheerleader cheerleader

Viel het weer nog mee? Hier de hele dag bakken regen.

In het eerste uur iets van ijsmist of zo, waar ik weinig last van had en daarna heel de dag droog, om 15 uur kwam zelfs de zon. Wel heel de dag een koude Noord-Oostenwind
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 10:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vanmorgen, in de kou, een wandeling gedaan met de kajak-mama's.

Nu olijven en zongedroogde tomaatjes bij de apero ipv chips.

Alle beetjes helpen.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Aha, ik begin te snappen hoe de Duivelse uitdaging werkt. Vraag me wel af hoe iemand 111 km kan lopen in 24 uur. Kan dat?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 13:31    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Aha, ik begin te snappen hoe de Duivelse uitdaging werkt. Vraag me wel af hoe iemand 111 km kan lopen in 24 uur. Kan dat?

ja, ze doen dat hardlopend. 7 à 8 km per uur, om de 30 km half uur pauze, dan doen ze er 15-18 uur over.

Wandelend zou ook kunnen maar ik heb per 10 km minimaal 15 minuten pauze nodig, ook voor WC bezoek/bosjes bezoek, dat is al 3 uur pauze, dan moet je dus continu 5,3 km per uur wandelen, tot aan de 60 km red ik dat wel maar daarna gaat alles zeer doen, word je moe, bij 80 km krijg je ook nog slaap, zie dan nog maar eens vlot door te wandelen. En je moet het binnen een fysieke dag doen dus om 00.00 starten. Dat vind ik echt een rottijd om te starten. 18 uur per dag in de weer zijn vind ik wel een beetje de max.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 14:44    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
vanmorgen, in de kou, een wandeling gedaan met de kajak-mama's.

Nu olijven en zongedroogde tomaatjes bij de apero ipv chips.

Alle beetjes helpen.....

Goedzo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 14:45    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
L1970 schreef:
Wat ik ook doe is de Duivelse Uitdaging Double Digits, daar heb je wel een sporthorloge voor nodig omdat je daarvan de cijfertjes moet fotograferen, maar dat kan ik sowieso van harte aanbevelen, zijn ook tegen zacht prijsje 2e hands te koop. Van Garmin, Suunto, ik geb helf een Fitbit Ionic. Je kunt je gratis aanmelden door gewoon je naam onder alle andere namen te noteren. Je doet mee naar wat je kunt, 'de opwarming' is 20 afstanden van 1,11 tot/met 20,20 Het tweede gedeelte zijn 10 afstanden en gaat van 21,21 tot/met 30,30 Dan 10 van 31,31 tot/met 40,40 een heftig vak van 41,41 tot/met 50,50 en het Brute Bonus Deel waar 55,55 66 77 88 99 en 111,11 ook nog inzitten. Als je een afstand gedaan hebt, vul je dat in bij je naam. Het motiveert en is lollig. Er is ook een facebookgroep van.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wYdWE9neFqy0WBuHmWyV9qLbQ3fnFCe8vj3lS2dYf98/edit?usp=drivesdk[/url]

Leuk.

ik kan mij daarvoor inschrijven en voor de "groene" afstanden gaan? Lijkt me als eerste een leuke motivatie. vrees wel da'k de stappenteller van mijn man of zoon ga moeten gebruiken. Want de mijne heeft geen GPS. Dat ga'k nog even moeten uitzoeken.

Zeker, er zijn er meer die eerst groen doen en dan weer wel zien. Gun jezelf een (tweedehands) gps horloge, die heb je al voor 50 euro.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Inderdaad gewoon met groen beginnen is al een leuke uitdaging. En een foto van je fitbit sturen is voldoende? Of moet je de app strava downloaden?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 15:11    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Inderdaad gewoon met groen beginnen is al een leuke uitdaging. En een foto van je fitbit sturen is voldoende? Of moet je de app strava downloaden?

Feitelijk hoef je niks te sturen. In de groepsapp deelt iemand alle screenshots van de kleur die afgerond is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 15:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 8 van 20