Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
kajakken trouwens niet zo goed verteerd.
Pols, schouder en onderarm doen pijn. Ik denk da'k 1 km gevaren heb in totaal. Verward Sip Huil Huil Huil Huil Huil Huil

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 7:11    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
@smurfin, hahaha en kajakken is helemaal niks voor mij. We hebben zelfs notarieel vastgelegd dat mijn man en ik samen niet mogen kajakken of kanoën. Door samen in 1 kano te kanoën krijgen we enorme ruzie dus dat doen we maar niet. Verder hebben we een prima huwelijk hahaha.

Wel ontzettend jammer dat je pijn ervaart na het kajakken. Hopelijk is de pijn van korte duur zodat je het weer kunt opbouwen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 15:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
heb er gelukkig maar enkel de zondag last van gehad.
Misschien toch traagjes proberen op te bouwen bij mooi weer.

Vandaag spaghetti courgetti gegeten. Maar heb er dan weer te veel kaas bij gedaan.
Da's trouwens nog iets waar ik op zou willen/moeten letten: minder kaas eten (in het algemeen). iemand tips?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2021 19:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nee Smurfin, ik heb geen tips voor minder/andere kaas. Ik eet ook redelijk veel kaas. En dat is toegestaan in mijn keto-dieet. Love it.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2021 19:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Nee Smurfin, ik heb geen tips voor minder/andere kaas. Ik eet ook redelijk veel kaas. En dat is toegestaan in mijn keto-dieet. Love it.

het is niet dat het niet toegelaten is, maar ik denk dat als ik mijn kaas af en toe door vis of eieren zou vervangen dat dat wel beter zou zijn...

Vanavond voor het eerst begeleiding op het water gegeven tijdens de kajaktraining (er was maar 1 trainer aanwezig, dus ben ik mee op het water gegaan).
en ook 13500 stappen.
Een actief weekdagje dus.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2021 20:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Waar ik trouwens nog het meeste tegen opzag was om met mijn figuur rond te lopen tijdens de trainingsuren in sport outfit.
Plan was eigenlijk om nog even buiten de trainingsuren te gaan tot ik nog wat kilo's kwijt was....
maar nood breekt wet zeker.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2021 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Ben niet veel online, heb afgelopen dagen veel gewandeld rond de 15.000 stappen en doe iedere dag een workout van eva fitness via YouTube

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2021 15:46    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook ik ben niet veel online maar wandel wat af. Na ruim 5 weken nagenoeg stil gestaan te hebben in het afvallen. Werpt wandelen ineens weer vruchten af. Inmiddels loop ik standaard 15 km per dag en ben aan t opbouwen naar 17 km. Wil komende zomer een 22 km tocht lopen. Maar gezien mijn bekken moet ik hier toch echt voor trainen om m zonder teveel last te kunnen lopen. Momenteel ben ik aan t kijken of ik mijn sportactiviteiten kan afwisselen. Dus heb voor komende week een step gehuurd voor volwassenen. Dit moet ik opbouwen maar als ik het eenmaal kan ga ik ook daarmee langere afstanden mee opbouwen er zijn zoveel leuke gebieden die ik wil bekijken en met step kom je dan wat verder zeg maar. Eerst kijken of ik t leuk vind en of te doen is met mijn bekken. En als t bevaltt misschien maar aanschaffen.
Qua voeding heb ik slag te pakken maar merk dat ik soms echt wel even wat extra nodig ben. Om dan niet naar chocolade te grijpen is soms wel lastig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Ik ben een tijdje afwezig geweest. Sorry, ik was erg ziek en nu nog herstellende.

Ik ga vandaag bijlezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 15:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sinds we een logé-hond hebben ben ik ook dagelijks aan het wandelen. Niet enorme afstanden maar elke dag 10.000 stappen lukt me wel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 13:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 17 van 20