Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Info: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie is er bezig met Straight Away en wat is je ervaring/

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angie1991
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Straigt Away

Reageer met quote
Ik heb zelf ook wel eens repen van de AH of kruidvat gehaald als ik net te kort kwam... Maar het probleem zit meer in het afnemen van het aant producten. Als je je shakes ergens anders haalt ziet ze denk ik wel dat je te weinig producten haalt om de week mee door te komen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2015 20:38    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik ben wel van plan te vertellen dat ik wil gaan varieren met andere producten. Als ik aan haar ga vragen of dit kan zal ze daar waarschijnlijk gelijk op zeggen dat ik dan niet meer afval of zoiets.
Ik wilde even weten wat jullie ervaring is als je een ander product neemt hoe het zit met het afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2015 21:01    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tip: op marktplaats wordt ook straight away aangeboden. Zelfde geldt voor andere dieetproducten/ -merken. Ik heb zelf bijv heel veel sanaslank via marktplaats gekocht. En mijn consulente wist dat.

Wat combineren met andere producten betreft: kijk eens bij de diverse internetwinkels (bijv. dieetwebshop, eiwitdieet, etc) en vergelijk die producten met de producten van straight away. Zit daar dezelfde hoeveelheid koolhydraten/eiwitten/ vetten/ calorien/ .... in als in de officiele producten? Dit kan ook al snel behoorlijk wat geld schelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2015 23:14    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Klopt rvdG ik had inderdaad al op marktplaats gekeken maar dan wil ik het alleen ophalen. Opsturen ben ik niet zo van ik wil zien wat ik krijg Erg blij
Kwestie van in de gaten houden.
Ben ook al een beetje aan het kijken geweest bij de Novashop op zo toch wat meer variatie te hebben. Ik kan me niet voorstellen als ik 2 of 3x per week vb een pannekoek of omelet van een ander merk neem dat dat mijn afvallen erg beinvloed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 apr 2015 15:36    
Vrouw Weeggegevens   bo1988
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
laatste bericht is alweer even terug, zijn er nu nog mensen bezig met straight away ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 feb 2017 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Besje20

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
bo1988 schreef:
laatste bericht is alweer even terug, zijn er nu nog mensen bezig met straight away ?

Jazeker! Nog 3 dagen dan heb ik de eerste drie weken Straight Away 900 erop zitten. HEEEEEL veel honger vandaag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Liesliesje

Reageer met quote
Ik heb nu net mijn eerste week gehad! Tot nu toe behoorlijk positief.

Hoe zijn de eerste 3 weken bij jou gegaan Besje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Vuurvlinder

Reageer met quote
Hee Liesliesje, wat leuk, ik begin morgen! Erg blij
Hoe gaat het nu bij jou? Ik vind het best spannend... er moet nog even een knop om bij mij. Het is nu nog moeilijk om te geloven dat ik echt resultaat ga zien volgende week.

En natuurlijk ben ik erg benieuwd naar de smaak van de producten! Het was een beetje gek om een stapel producten te kopen die ik nog nooit geproefd heb. Morgen ga ik denk ik de havermout proberen, een reep, een shake, en een avondmaaltijd.

En ik zie dat jij al even bezig bent Besje! Heb je het dieet inmiddels afgerond, en ben je tevreden met het resultaat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Grytsje

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb 1,5 jaar geleden het straigt away dieet gevolgd, het is heel effectief, de begeleiding viel mij wat tegen, wegen, je krijgt wat adviezen, maar verder had ik wat meer verwacht, bijvoorbeeld uitrekenen wat ik verbrand aan calorieen, en over gewoontes verbreken. Het motiveert ook niet dat je consulent zelf overgewicht heeft.

Mijn ervarig is dat je er snel van afvalt, met weinig tot geen honger, geen darmklachten, en ik voelde mij prima, alleen kost het een vermogen, voor mij was dat ongeveer 60 euro in de week. De kilos zijn echter ook zomaar weer terug en de verleiding om weer aan de straigt away te gaan is erg groot. Ik denk ook dat heel veel mensen die dit programma doen, weer terug komen en dat dit daarom soort van een verslaving word. Een kennis van mij is nu al voor de derde keer bezig met dit dieet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Grytsje

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik zie hierboven in de reacties ook een bekende trouwens, weet dat die ook weer heel veel aangekomen is na de eerste poging en daarna weer een poging gedaan heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 10:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2