Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 14

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hahaha heel goed Vlinderrr

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 dec 2019 21:21    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ging zo goed overdag en toen kocht ik een witte reep met kokos Stom maar wel erg lekker..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 dec 2019 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik begin ook morgen weer! *pepernoten wegschuift*
Hand er op

Ik ben zondag niet naar de spellenmiddag geweest, en als ik zie hoeveelenergie de boodschappen mij vandaag al kostten, was dat toch de juiste beslissing.
Helaas, de zon is erg vervelend voor mij in de winter. Je herkent mij aan het petje en de zonnebril.... Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 dec 2019 23:09    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een dikke plus voor mij. Twee weken gigantisch hoesten, daardoor niet kunnen sporten, frietjes, chocola, snaaien... dan krijg je een hele sikke plus. Man, laatst 105.3 en nu bijna 2 kilo zwaarder. En ik dacht toen nog zou ik het weer verkloten. Typisch, telkens als ik rond de 105 ben gaat het mis. En de keer dat ik daar eindelijk onder zat ging het mis vij 100.6. Net alsof ik liever dik ben of zo.
Ik ben blij als ik weer ben opgeknapt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 7:01    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Hier ook altijd zonnebril hoor. Moet erg oppassen dat ik geen migraine krijg door het felle licht...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 7:03    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hey Tam, ff goed herstellen en dan gaat het afvallen weer de goede kant op. Volgende week een groen vakje voor jou. Ik ga er altijd vanuit dat mensen genieten van het winterzonnetje maar dat geldt niet voor iedereen zie ik. Wat lijkt me dat lastig zeg.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 12:46    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik moet zeggen dat ik van het jaar nog geen kruidnoten heb gegeten. Maar fondant is een heel ander verhaal. Rollende ogen vandaag week een suikervrij dagje gehad. Maar ik heb waarschijnlijk wel te weinig gegeten want ik heb nu honger..... net gegeten Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat is zo vervelend, maar ook zo herkenbaar Tam... Hier gaat de lijn ook weer omhoog: ik zit dadelijk weer boven de 100.
Riemen passen niet meer, winterjas weer een maatje groter. Sip

@Lizanx: Nee, helaas. Ik vind in de winter de kou wel fijn, maar die laagstaande zon niet. In de zomer vind ik wat warmte lekker, maar zit ik nog steeds het liefst in de schaduw. Ik vind het wel prachtig zoals de wereld eruit ziet als de zon schijnt, en ben dol op onze Hollandse seizoenen.

@whis: ik weet dat ik niet de enige ben die er last van heeft - lang leve het internet en lotgenotenfora. Maar mensen kijken je soms wel raar aan. Als ik ga knijpen met mijn ogen, is het tijd om de zonnebril op te zetten: ook als de lucht dus alleen maar "scherp" is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 22:16    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Bwa, ik trek mij daar niks van aan!
Zonnebril op en big smile! Geeft mijn ogen rust.

Scherp. Dat is het juiste woord!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019 6:51    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Denk dat ik ook over moet op de Cool, heb al tijden last van mijn ogen, oogdruppels werken wel verzachtend. In januari eerst langs de oogarts, vermoedelijk is het de leeftijd Rollende ogen Lachen

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 dec 2019 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10