Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Thx mineola!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019 20:37    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Okeeee, dat was te verwachten….
Ik heb de touwtjes een beetje laten vieren deze week. Vriendlief jarig…..slagroomgebak gegeten(kan mijzelf echt niet heugen wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb)heerlijk uitgebreid etentjes 2x, over.
Vriendlief was goed bezig, maar jammer genoeg heeft hij al snel weer gedacht dat een en ander wel kon.
Nou naast een heerlijk ontspanningsmassage bij een Chinese masseur heeft hij een nieuwe weegschaal gekregen die tot 180 kg kan( ja hij is 1.96 lang en weegt momenteel 163,7 kg, dat kon mijn oude weegschaal niet aan, die gaat tot 150 kg.)
Ben er zelf ook blij mee, want deze gaat op batterijen, waardoor ik er sneller op kan staan en hij is veel stabieler.
We hebben de afspraak vanaf aankomende maandag weer heel streng te doen.
Ondanks de uitschieters in eten van deze week valt het me nog mee wat ik aangekomen ben.
Op naar volgende week.
Groetjes Miep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
2 onsjes erbij na slagroomgebak en 2 keer uit eten valt nog wel mee toch?
Ik zou alleen vandaag alweer in het goede ritme proberen te komen en bv een boterham minder nemen bij de lunch. Dat zijn je quick wins, waarmee je veel winst kunt oplopen.
Waarom wachten tot maandag??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 12:57    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helemaal gelijk Duffy.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 14:10    

Reageer met quote
Vanmorgen nog één onsje in het rood, vind ik bijzonder knap na een late dienst hihi. Hoop morgen op een groen vakje en anders pech. Ik heb over het afvallen nagedacht en realiseer me dat ik best trots en tevreden mag zijn. Op dit moment is het goed om te stabiliseren en in het nieuwe jaar verder te gaan.

Blijf wel gewoon doorgaan, maar vind het prima zoals gaat, zo hoop ik dat ik het er ook af kan houden. Bij een eerdere poging het daar mis, te snel willen en steeds meer eraf. Op het moment dat ik rond de 75kg zat toen, toen voelde ik me heel slank en goed. Kleding kopen was leuk en toch liet ik het weer gaan, omdat ik meer wilde.. Zo zonde, dat wil ik nu voorkomen, plus dat mijn eetwijze erg is veranderd, dat geeft moed en hoop Lach

Heb vakantie, heeeeeerrrlllijk!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 16:41    

Reageer met quote
Dat klinkt erg positief Vlinderrr, en soms is het prima om een pas op de plaats te maken. Stabiliseren is niks mis mee: altijd maar minder willen is niet nodig. Ze zeggen dat 10% afvallen al 100% gezondheidswinst is: je blindstaren op dat BMI is helemaal achterhaald.
Fijne vakantie, lekker hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Op mijn sportschool strepen ze BMI door op de resultaten van de weegschaal. Niet belangrijk. Vetpercentage en spiermassa is het belangrijkste. De eerste moet omlaag en de ander omhoog bij mij. Bij de meeste mensen.

Hier gaat het ff minder. Ik had geen ontbijtkoek moeten kopen... van die speciale. Met candij bovenop en exta smeuïg iets er in...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 9:51    

Reageer met quote
Thx Duffy Lach

Heb ook wat lekkers gekocht, mocht van mezelf Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 14:05    

Reageer met quote
Ik heb gisteren ook wat te knabbelen gehaald voor vanavond: wel hartig, daar kan ik makkelijker maat mee houden dan zoet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 16:35    

Reageer met quote
Ik heb hartig en zoet, ik ga denk ik voor zoet ga, chocola.. heb zuurkool gegeten en dat was al lekker hartig, de chips blijft dicht Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 18:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Pagina 26 van 30