Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames. Ik ben even afwezig geweest. Kids vakantie gehad, manlief ook thuis en nog vergeten te wegen. Oeps. Ik heb sinds vrijdag vrijwel niks gegeten ivm migraine. Daar werd ik vrijdagochtend mee wakker. In de namiddag ging het weer en hrb ik in de avond flink wat Doritos weggewerk... en een grote Bounty. Ai... hoofdpijn terug, werd weer migraine en gisteren kotsend en vrijwel slapend doorgekomen. Blergh. Vanochtend kwam het weer opzetten. Nu weg gelukkig. Even op de weegschaal gaan staan maar niet realistisch natuurlijk. Maar wel leuk als je ziet dat er 2 kilo af is... maar daar zal weer wat vsn bijkomen natuurlijk.

Dinsdsg weeg ik opnieuw en vul het in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2019 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tam vervelend van de migraine! Wie weet kan je een deel van de 2 kgs eraf houden! Het resultaat nu ziet er goed uit, maar geen nieuwe migraine aanvallen gehad?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 okt 2019 12:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nee geen migraine meer gehad gelukkig. Sinds gisteren weer helemaal normaal aan het eten. Vanochtend naar pilates geweest. Dat wordt weer spierpijn morgen... hihi. Gewicht id ietsjes omhoog gegaan maar niet zo gek he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 okt 2019 14:02    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hier gaat momenteel wat moeizaam. Ik ga mijn papieren er in het weekend weer bij pakken en opnieuw starten. Ga zaterdag, ben bang voor (knal) rood  Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 okt 2019 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik moet nog 0,4kg dan zijn alle extra pondjes van Marokko er weer af.
Had weer even koekjes in huis de afgelopen dagen, maar weet dat maar moeilijk maat mee te houden. Fruit nemen Duffy: geen koekjes! Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 okt 2019 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Stap vooruit, 3 stappen achteruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2019 23:57    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Onverwacht, onverdiend groen, maar ben er wel blij mee, nu weer gezonder met meer groenten, zin in smullen

Fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jammer Miep. Sip
Weet je hoe het komt? Dan ben je al een stap dichterbij de oplossing.

Jij ook een fijn weekend Vlinderrr: jullie allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 13:30    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tam, fijn geen migraine meer. Hoe is de spierpijn?

Vlinderrr, dat is een fijne meevaller! Evengoed altijd goed om even weer kritisch te kijken en de puntjes op de I te zetten!

Duffy, zonde van de koekjes, maar je weet hoe het moet! Zet hem op!

Miep, als wat je hebt ingevuld klopt is dat niet helemaal waar. De afgelopen weken is er meer af dan nu erbij. Maar een plus is wel heel frustrerend als je heel hard je best doet.

Ik heb gelukkig een kleine min. 3 dagen te veel gegeten en 4 dagen goed. Wel een min, dus nu weer verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019 13:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola, spierpijn valt mee. De buikspieroefeningen gaan al een heel stuk beter en dan voelt de spierpijn heel motiverend! Vrijdag flink gesport en morgenvroeg weer. Ik heb er zin in! Zo fijn als je merkt dat je vooruit gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019 15:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 24 van 30