Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Mooi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 5:56    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deze week gaat het niet goed. Gevallen, daardoor niet veel kunnen doen behalve tv kijken en eten. Dat heb ik dan ook gedaan..... Vandaag voel ik me gelukkig iets beter, dus ben van plan om er weer een zo normaal mogelijke dag van de maken, met iets meer afleiding. Ik zit door die paar dagen dik in de plus, misschien kan ik het de laatste twee dagen iets naar beneden brengen.

Hoe gaat het bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 7:33    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ach mineola, wat vervelend dat je bent gevallen, heb je pijn? Beterschap..

Hier gaat het wat moeizaam, trek in khd.. toch twee ons eraf. Ik hoop op een betere week, met minder strijd.

Alvast fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben weer terug!
Het was een mooie rondreis door Marokko: mooi weer, goed eten, lieve mensen. En het is zo een luxe als alles voor je geregeld wordt! We raakten op een gegeven moment allemaal de dagen kwijt, zo ontspannend kan het zijn als iemand anders alles regelt en je zelf alleen maar hoeft te genieten. Cool Erg blij

Vandaag pak ik wel gelijk de draad weer op! Zin om weer vegetarisch te gaan eten (want daar ook vlees gehad) en lekker veel fruit, want dat mistte ik wel in de hotels en restaurants.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo dames,
Er is 8 ons af, maar niet zonder moeite, deze week 2 dagen gevast achter elkaar gevast met tussendoor 2 maaltijden van 600 calorieën. Dus maandag en dinsdag beide dagen 600 calorieën en dit heb ik s ‘middags gegeten , de avondmaaltijd mee zeg maar. Daarna 16/8 gedaan, vorig week donderdag mee begonnen.
Vandaag dagje vrij, stiekem gewogen om 5 uur vanmorgen maar toen was het 1 ons, om 9 uur uit bed, lekker naar het toilet geweest en toen ja toen was er 8 ons af…….
Dat wegen zo vroeg in de ochtend is het toch niet naar mijn gevoel. En omdat ik nu toch 16/8 vast, heb ik mij voorgenomen om in het vervolg s ’middags op vrijdag voor ik begin met eten te wegen.
Ik lunch toch thuis
Deze week ga 36 uur vasten en daarna 16/8. Dus 16 uur vasten(inclusief slapen) en 8 uur eten. Ik begin dus wederom zondag na het diner met vasten, maandag rond 18:00 uur eet ik 600 calorieën en dan eet ik weer pas dinsdag tegen 12:30 uur.
Het vasten kost geen moeite, maar na 2 dagen had ik woensdagmorgen toch wel last van hoofdpijn en ik moet ook nog werken zeg maar…….. Dit wil ik een tijdje doen en daarna wil ik mij alleen nog aan 16/8 houden.
Dit niet alleen om af te vallen, ik voel mij er goed bij en scheelt ook nog in tijd. Hongergevoel wordt minder en zit eerder vol.
Hou jullie op de hoogte.
Groetjes Miep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 15:08    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Drukke weken en daardoor vergeet ik jullie
Omdat de regels ook voor mij gelden ga ik mijzelf verwijderen uit het sprintje.

Ik wens jullie het aller beste en wie weet sluit ik in de toekomst weer eens aan.

Groetjes Gelukszoeker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 18:18    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jammer Gelukszoeker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 20:13    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Heel jammer. Vond dit een leuk sprintje.
Deze week ook veel te druk geweest thuis en op het werk. Rommelig gegeten, veel te veel uit gaan eten. Maar toch gelijk gebleven in gewicht, dus blij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 okt 2019 9:06    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel jammer gelukszoeker..

Het sprintje kan wel door blijven gaan, kom je er in het/een volgend deel weer gezellig bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 okt 2019 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heel erg jammer gelukszoeker. Ik zal je zeker missen, we zaten toch al heel lang samen in dit sprintje. Succes met alles en hopelijk zien we je in een volgend sprintje weer eens terug.

Na de val stijf en blauwe plekken, maar dat is gelukkig al weer een stuk hersteld, alleen ving ik mezelf op met de pols die ik eerder al geblesseerd had, dus daar heb ik wel heel erg last van.

Duffy, fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. En super dat je meteen weer goed gemotiveerd bent om het op te pakken!

Miep, klinkt wel zwaar! Maar wel resultaat dus dat is fijn. Succes!

Whis, altijd lastig met drukte, maar fijn dat je gelijk bent gebleven. Deze week weer nieuwe kansen!

Ik stop mijn gewicht-invul-experiment, in plaats van dat de frustratie verdween, verdween de motivatie (al dan niet geholpen door de val maar toch), en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een klein voordeel is wel dat er nu een kleine plus staat, als ik vorige week m'n werkelijke gewicht had ingevuld was dat een behoorlijke plus geweest. Maar goed nu weer verder, gericht op het eten en niet op gewicht, en we zullen het zien! Eigenlijk wil ik het nieuwe jaar niet meer afvallen. Dus ik hoop dat er nog een kg of drie af wil, dan zit ik op gezond BMI. Zou in theorie redelijk makkelijk moeten kunnen. Maar ja, de uitvoering hè....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2019 8:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 23 van 30