Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn mineola Lach

Hier de weg even kwijt, maar pak vandaag de draad weer op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 6:59    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kom op vlinderrr! Je hebt zo'n mooi groen rijtje, zou leuk zijn dat je dat vol kan houden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 10:34    

Reageer met quote
Ik hoop het mineola. Vandaag gaat het tot nu toe goed, vanavond broccoli en een gehaktsnitzel smullen Eigenlijk zou ik een maand geen koek en snoep willen proberen, maar ik ben bang dat ik door te streng doen juist scheef ga. Door de week kan ik het sowieso proberen, dan wat extra fruit/groente.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 14:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt goed!
Hoe vaak eet je nu nog koek of snoep?
Ik heb een eliminatie dieet gedaan (voor intoleranties) en mocht toen helemaal niks aan koek of snoep, en sindsdien heb ik er ook nauwelijks tot geen behoefte meer aan. Alleen als ik zelf wat bak dan moet het wel in één keer op Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 16:43    

Reageer met quote
Het is begonnen toen ik dacht dat ik wel een stuk chocola mocht.. ik was afgekickt en had idd ook de behoefte niet meer. Afgelopen week ging het mis, maar vandaag weer goed. Merk steeds meer de wisselwerking tussen het fysieke en mentale wat eten betreft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 17:48    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Daar ben ik weer, nou er is eindelijk wat af. Geweldig. 3 ons na 3 of is het al weer 4 weken. Maar goed er is wat af.
Ben gisteren begonnen met Intermittent Fasting ofwel vasten, nu 16/8 maar aankomende week ga ik 5/2 doen.
Dit om te kijken of ik mijn lichaam aan het werk krijg om af te vallen, even een push. Zoals jullie kunnen zien en wellicht gelezen hebben stond ik de laatste weken behoorlijk stil.
Ik had er al veel over gelezen en na het programma van "Dokters van morgen” nogmaals alles goed door gelezen en nu overstag.
Volgende week vrijdag horen jullie hoe het mij en mijn gewicht vergaat.
Wens jullie allemaal een fijn weekend, groetjes
Mieperdemiep.

Laatst aangepast door Miep1965 op vr 11 okt 2019 7:35, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 6:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Succes Miep! Ben benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola schreef:
Succes Miep! Ben benieuwd!

Dank je wel. Laat van me horen hoor, zoals iedere week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo dames. Even afwezig geweest. Ik wil wat minder bezig zijn met afvallen en meer bezig met genieten van mijn gezin. Maar ook druk sruk druk. 3 per week sporten, de andere 2 werkdagen een paar uurtjes aan het werk, helpen hier en daar bij schoolactiviteiten en als hulpouder bij koor van mijn dochter. Dat soort dingen. En lekker veel aan de naaimachine bezig met voornamelijk hoody's voor de kids. Veel te veel leuke stofjes gekocht. Haha!
Ik heb me voorgenomen nog maar één keer per week te wegen. Ik was geobsedeerd door de weegschaal. Dat geeft gek genoeg een stuk mentale rust!

Op de sportschool gaat het goed. 1x per week pilates (doet me goed) en de andere 2x bezig met cardio en krachttraining. De pudding in mijn armen omtoveren tot kleine spierballen. Ergens verborgen onder de vetrollen zitten vast spieren..haha!
De crosstrainer ging de 2e keer beter. De 5 minuten overleefd. Deze week niet veel kunnen gaan. Woensdag had mijn dochter vrij en is even naar mijn schoonmoeder gegaan zodat ik naar pilates kon. De cardio maar overgeslagen. Vandaag zoonlief vrij. En volgende week vakantie. Manlief is werken dus ik zou alleen in de avond kunnen maar daar heb ik de puf niet voor. Dat heeft te maken met mijn verminderde energie waarop ik mede door ben afgekeurd.

Tot zover mijn uitgebreide verslag. Succes dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 8:26    

Reageer met quote
Het kon niet uitblijven, een kilo erbij, maar nog steeds 10 kilo eraf Erg blij
Vorige week pizza gegeten en alhoewel ik het lekker vond, kunnen mijn darmen er niet tegen. Het heeft bijna een week geduurd voor er beweging in kwam. Ik blijf naar de 79 toe werken, maar het hoeft niet snel.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 21 van 30