Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Ik hoorde net dat ze maandag al geopereerd wordt en dat ze dan een nieuwe lever krijgt. Collega van mijn zwager is een levende donor. Erg blij

Wat geweldig!!! Ik hoop dat het haar leven zal redden. Ik kan me voorstellen dat dit ook voor jou vreselijk is. Zo'n klein mensje hoort nog geen problemen te hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deugenietje, heftig allemaal hoor! Ik kan me voorstellen dat je het dan moeilijk vindt om je volledig op het afvallen te richten. Ik hoop voor jullie allen dat de operatie goed verloopt en dat de nieuwe lever zijn werk gaat doen.

Jildou, welkom. Elkaar steunen kan heel goed helpen, veel succes!

Gisteren
1328 kcal
Iets te weinig water
40,9g eiwit
Vanmorgen even gewogen, aangekomen... Maar de afgelopen drie dagen is het qua calorieën wel goed gegaan... Ik snap het soms even niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Dank jullie wel.

Ze nemen vaak 20 a 40 procent van de lever van een levend persoon en dit groeit met 6 a 8 week weer helemaal terug in de normale grote.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had vanochtend een afspraak bij een sportschool vlakbij voor een rondleiding en info. Degene waarbij de afspraak geboekt stond is echter op vakantie... foutje bedankt... morgenvroeg een nieuwe poging. Nu met de eigenaar.
Ik wil 3x per week gaan sporten. Ma en vr fitness en wo groepsles pilates. Lekker in de ochtend zodra de kids naar school zijn. Ik heb er zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 11:36    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cool Ik wil ook graag weer meedoen, nog een weekje vakantie en daarna ga ik er weer fris en fruitig tegenaan. Nu vieren de teugels nog een beetje, maar probeer er wel een beetje de rem op te houden. Kan ook niet lekker gaan lopen nu omdat ik nog steeds veel last van pijn in mijn knie heb, maar dat gaat vast ook wel weer goed komen.

@deugnietje, heel veel sterkte voor de komende tijd alvast, hopenlijk komt het goed en verloopt de operatie voorspoedig.

Ben deze weken niet veel online geweest, maar na mijn vakantie pik ik alles weer op.
Geniet van het mooie weer allemaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe mee hoor......leuk.......beetje steun kan wel gebruiken.
Nu niet vergeten iedere week te schrijven, gewicht lukt wel, want daar ben ik veel te nieuwsgierig zelf naar iedere week.
Kom nu van 106,6 kg en via Weight Watchers al wat afgevallen. Nu weer als echte jojoer op mijzelf bezig een tijdje.
Later meer over mijzelf..........

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 11:46    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leuk al die nieuwkomers. Wil het sprintje zondag sluiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren 1044 kcal vandaag 1164. Voldoende eten is echt wel een uitdaging. Het is vaak ofwel te veel ofwel te weinig.
Daar mag ik volgende week nog wel aan werken. De komende dagen maar nadenken hoe ...

Wordt een drukke sprint zo, gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 20:49    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Denk dat de komende dagen met die hitte weer een flinke uitdaging gaan worden Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal!!
Gelukszoeker zoals je ziet kan ik toch niet zonder jullie Lachen
Sommigen van jullie zullen me nog wel kennen omdat we samen in sprintjes hebben gezetten!!
Ik denk wel eens ik ben een geval apart een enorme jojo,die erg van snoepen houd,nu al een week niet gesnoept hoop dat ik het nu eens langer vol hou!!
wat ik allemaal al niet gedaan heb om af te vallen,ik ben vanaf mijn 16de al aan het lijnen ben nu 59 jaar kun je nagaan,te gek voor woorden toch!!
het laatste wat ik gedaan heb voor de zoveelste keer is het cambridge dieet (shakes) het afvallen gaat zo snel maar ook dat hou ik na een paar maanden voor gezien,en omdat mijn eetgedrag niet veranderd kom ik net zo snel weer aan!!
Volgens de verpleegkundige van mijn huisarts zou ik het khd arme dieet moeten gaan volgen,maar ook dat was van korte tijd Rollende ogen
Ik ben ook een poosje hier van de club weggeweest nadat ik met het cambridge dieet was gestopt,was er even helemaal klaar mee!!
Maar zoals jullie zien ben ik terug kan toch niet zonder jullie steun!!
Ik wil nu met gezond eten,en onder de 1500 kcal,en niet te snoepen, proberen om weer richting de 90 kilo te komen!!
Over 6 weken ga ik op vakantie wie weet is het haalbaar!!
Ik wil iedereen heel veel succes wensen met afvallen,en dat we samen ons doel mogen gaan hallen
Erg blij
Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 8:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 3 van 16