Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hmm, jullie hadden ook al een weekend met wat uitzonderingen lees ik. Fudge, lekker hoor!

Ik had me voorgenomen om vandaag echt even te gaan sporten, wat op een gegeven moment wandelen werd en toen het begon te regenen en ik op de bank lag, ben ik in slaap gevallen. Uiteindelijk heb ik niks gedaan, behalve de afwas. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooie groene vakjes! Die van mij komt morgen, gaat helemaal goed hier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik had dit weekend 2 verjaardagen. Eentje qaar ieniemie srukjes vlaai worden geserveerd en flinterdunne cake. En een met heerlijke taart gevolgd door een koud buffet waarbij geen rekening was gehouden dat ik geen vlees eet... en dat was mijn vader. Scheelde me een hoop calorieën....

Al het sporten en letten op eten heeft me in 3 weken een verlies van 3kg opgeleverd. Dat is een sypee goede motivatie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 20:50    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Hier gaat het ook goed, 10 kilo minder vlinderrr sinds ik naar de voedingscoach ga! Ongelooflijk Geschokt Lachen

Mineola, is het nog gelukt met fitnessen?

Duffy, op de bank is ook heerlijk haha. Ik kan me nog niet echt tot extra bewegen zetten, maar probeer wel m'n stappen te halen, die staat op 7.000. Alles er boven is meegenomen en neutraliseert de mindere dagen toch? Stom lachje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig allemaal!
Ik kan me niet herinneren dat we ooit zo goed begonnen zijn. Nog voordat de eerste drie weken voorbij zijn samen 10 kg eraf! 13 keer is scheepsrecht Lachen Lachen Lachen

Afgelopen dagen last van een erg sombere stemming. Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter.
Ik ben maandag wezen fitnessen, wel alles op laagste gewicht en ik kon helaas nog niet alles doen. Maar het is een begin!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 9:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat inderdaad lekker! Ik merk dat het sporten me goed doet en het drastisch minderen van suikers.

Mijn man heeft diabetes en opeens een ander merk medicatie gekregen. Sindien doodmoe. Vanochtend nog eens geprikt en boven de 17. Normaal is tussen 5 en 7. Dus...alarm! Morgen bloed prikken en vrijdag naar huisarts. Dit kan echter geen toeval zijn. Hij is ook op de suikers aan het letten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo Tam, dat zijn wel schrikbarende waardes lijkt me... hopelijk krijgt hij andere medicatie en weer meer energie!
Ik ben ook vegetariër. Heel goed voor de lijn bij een ronde bitterballen! Wat ik wel vrij irritant is, is dat er dan voor mij soms speciaal iets gemaakt wordt, en dat is dan mega veel en dan komen de vleeseters daar niet aan want dat is dan voor mij...
Moet trouwens zeggen dat ik me bedenk dat dit (gelukkig) steeds minder vaak voorkomt.

Fijn dat je je beter voelt. Enig idee waarom je je somber voelde? Omstandigheden, hormonaal of geen idee? Je hebt wel een groen vakje, geen emotie eten gehad?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 20:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het blijkr dat hij het andere merk medicatie al sinds april had. Ik was in de war met andere medicatie. Maar hij heeft toch die oude gekregen nu die hij voor april had. Maar nog niet kunnen nemen. Straks eerst bloedprikken. Hij las online dat meerdere personen ervaren dat degene van het merk Sandoz niet werken. Dat hoorde ik laatst over een andere medicatie van dat merk. Lekker dan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 6:37    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vreselijk hoe ze met de medicatie van goed ingestelde patiënten aan het klungelen zijn: alsof ze niet snappen dat het levensgevaarlijk is.
Vorig jaar al die schildkliermedicatie en nu dit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou dat is natuurlijk balen, 3 ons meer.

Heb ik mij zo netjes gedragen, calorieën rond/onder de 1500.

Verschil met vorig week: meer koolhydraten en afgelopen week mijzelf later op de ochtend gewogen omdat ik een dagje vrij was.
Vanmorgen weer zoals normaal om 6 uur s ’morgens, ik weet dat dit scheelt.

Maar dat ik nu zwaarder ben….poeh…hoewel ik het allemaal weet hoe en waarom, wordt ik daar toch niet vrolijk van.
Grappige is dat mijn broek wel ruimer voelt, tja meten is weten, maar daar heb ik dan geen zin in.

Vind trouwens die hele overgang zo langzamerhand niet grappig meer. Ga van de ene peesontsteking naar de andere en zo kan ik dus steeds niet goed of fatsoenlijk sporten. Dan hebben we het niet over de andere ongemakken. Mijn taille ben ik ook al lang zoek geraakt en wat ik ook afval, niet in de middellijn/taille.

Nou jullie lezen wel, ben minder vrolijk dan vorig week…..mede door werk, pijntje hier en pijntje daar en nu ook nog gewicht.

Maar de volhouder wint…..dus ga gewoon verder, want moet mijn mannetje ook blijven ondersteunen. Die had geweldige resultaten bij zijn leverarts. Waarde waren nog nooit zo goed geweest, dus gezond en goed eten doen we wel en hij was ook een paar kilo af gevallen. Hij heeft de afspraak 16 kilo af te vallen.

Zo nu wens ik jullie allemaal een fijn weekend, hou vol en geniet er ook van.

Groetjes,
Miep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 8:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 13 van 30