Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Nou, vanavond neem ik lekker een koekje en een chipje voor de tv. Lach
En dan maak ik morgen weer een doorstart. De sportschool is open tot 14 uur: als het niet regent kan ik daar ook nog heen.
Heb in huis en op de computer de meeste klusjes af, dus ook qua planning zou het kunnen! :sporten:
Volgende week komt er een drukke week aan, dan heb ik er geen tijd voor...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 19:12    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben uit eten geweest vanavond, en vanmiddag gebakje. Wel drie gangen met heerlijk dessert. Maar geen brood vooraf erbij, en relatief gezond gerecht (paprika gevuld met groente).
Ik heb calorieën ingevuld in de app van Voedingscentrum, bijna 2300, dus dat valt reuze mee.
Vanmiddag 40 minuten hardgelopen en daarmee 320 calorieën verbrand. Dus daardoor zal ik niet enorm plussen lijkt me.
Morgen weer streng, doe ik met je mee!
Maar heerlijk genoten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 19:40    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy, jammer van het rode vakje. Extra balen als je zelf alles goed denkt te hebben gedaan. Maak het niet te bont vanavond, maar gewoon een beetje genieten!

Jildou, dat is heel netjes voor een dag met gebak en uit eten! En genieten is ook belangrijk:)

Ik heb deze week gemiddeld 1449 kcal, dus dat past precies onder m'n max Erg blij 56,2g eiwit, dus dat is ook goed. Alleen nog iets te weinig water. Deze week iets meer kunnen doen, maar het is nog niet om blij van te worden. De frustratie stijgt en stijgt.....
Voorheen ging ik altijd sporten of wandelen om de frustratie kwijt te raken, maar dat gaat nu niet... Ook mediteren verliest z'n functie....
Hoe verwerken jullie frustratie? Iemand tips?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 20:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Denk niet dat je aan mijn tips iets hebt...
Bij frustratie kan ik gaan eten
Of juist lekker sporten
Dus zover was je al...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 20:19    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou daar is ie dan na de vakantie vet rood.. het goede nieuws? Ik ga heel hard werken om volgende week weer groen te worden.
Hoop morgen weer een rondje te kunnen lopen, het gaat gelukkig steeds iets beter met mijn knie, dus kan weer wat meer aan beweging gaan doen.
Inderdaad erg leuk om te lezen dat iedereen het op haar eigen manier doet.
Op naar een groen vakje!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 20:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja vol goede moed weer bezig deze week!
Van de week zijn we samen 2,4 kilo afvallen, zullen we daar proberen overheen te gaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 21:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb m'n resultaat van vorige week al verbeterd Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
whis schreef:
Zag deze net voorbij komen op facebook Grap

Hahaha!!!!! Geweldig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig dames!

Ik ben vrijdag niet gaan sporten. Ik ben van 8 tot 4 bij mijn dochter op school geweest voor de schoolsportolympiade. De hele dag met groep 6 rond rennen van sport naar sport. Op verschillende locaties rondom de school. Kennismaking met 6 verschillende sporten. Samen met 3 andere scholen. Een echte competitie die we vet verloren hebben...haha! Eenmaal thuis k.o. in slaap gevallen op de bank... hihi. Gisteren verjaardag met vlaai en cake, vandaag verjaardag met taart en koud buffet... morgen naar extra lang sporten dan maar...hihi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 8:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tam, de hele dag op zo'n sportdag telt ook zowat al als sport mee.

Ik heb vandaag fudge gemaakt, en tussendoor natuurlijk van gesnoept Lachen Wel lekker! Met pure chocolade, dus aan een blokje heb je ook echt wel genoeg. Het is alleen wel vrij veel geworden, dus hier en daar maar wat weggeven denk ik.
Morgen weer voor het eerst proberen te fitnessen, kijken of dat lukt. Ben benieuwd! Zou wel heel fijn zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 20:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 12 van 30