Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier volgende week ook werken, werken en nog eens werken. En ben ook niet gemaakt voor de hitte vooral veel drinken drinken drinken en nog eens drinken.
Gelukkig krijgen wij van werkgever met dat weer extra water flesjes, opkikkers, chips en andere dingen om flauwtes tegen gaan.
Maar het blijft zwaar.

Ik krijg tijdens de warmte altijd extra veel last van hooikoorts Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 8:53    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Verheug me ook niet op volgende week... Zo een hitte hoeft echt niet voor mij.
Vandaag nog maar genieten van een gewoon zomers dagje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier ook ruzie met de weegschaal... Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De zwachtel is van m'n pols, nu is het ingetaped. Typen gaat weer, weliswaar wat langzaam. Maar het is een begin.
Wel lekker dat de zwachtel er voor het warme weer af is, je staat er normaal niet bij stil dat je handen ook zweten, maar ingezwachteld....

Ook een dikke 30cm van m'n haar af, hopelijk scheelt het nog wat op de weegschaal Lachen
Deze hele week nergens op gelet, want eetmeter invullen was ook een te grote uitdaging dus ik ben heel benieuwd wat de weegschaal morgen vind. We gaan nog niet zo lekker met z'n allen, hopelijk kan ik morgen toch nog weer een groene periode inluiden!

Hier viel het ook wel mee met het weer donderdag. Wel wat regen, maar er is s middags en s avonds gewoon weer getennist.

Duffy, slim zo vooruit te plannen. En knap dat je voor jezelf kiest en afspraken verzet. Dat moet ik nog leren.

Niki, hoe werkt dat programma? Mag je steeds wat langer slapen? Of wordt dat op een één of andere manier berekend?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 14:40    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ga voor dinsdag als ik de post moet lopen de wekker op "vroeg" zetten. Heb ook zo'n koelte sjaaltje dus dat ook maar vast voor de dag halen. Als je dat in water legt zuigt hij zich vol en dan heb je koelte in je nek, werkt best goed.

Vandaag ff een pfff dag, heb de hele tijd honger en zin in van alles dus dat is niet handig. Daak maar ff thee zetten en stukje watermeloen erbij.

Mineola, fijn dat de zwachtel er in ieder geval af is, dat broeit maar met de hitte die in aantocht is. Ik hoop dat de tape er ook snel weer af mag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 14:57    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Onze kids hebben komende week alleen inxde ochtend school. Beide een andere basisschool maar beide een plat dak (heet!!) en ivm de komende hittegolf alleen in de ochtend school dus. Ik werk maar 2x3 uurtjes. Daar wordt al een mobiele airco geregeld. (Kleon atelier) Dinsdag in de ochtend en normaal op donderdag in de middag. Maar hun kids zitten op dezelfde school dus waarschijnlijk werken zij ook alleen de ochtend.
Veel water en ijsklontjes. Waterijsjes en koud fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 18:24    

Reageer met quote
Ohja, ik heb in het voorjaar ook zo'n koeltesjaaltje gekocht! Eens even in mijns nachtkastje kijken waar ik hem gelaten heb...
Fijn dat de school een tropenrooster draait Tam, het is voor die kinderen toch het fijnst om vrij te zijn met dit weer.

Ik was al eens in Australië, waar die temperaturen heel gewoon zijn. Tja, daar hebben ze airco's in alle gebouwen, dus ook in de scholen en gaan de kinderen buitenspelen met hoeden en petten op en lange kleding zodat ze niet verbranden. Dat zie ik de kinderen in Nederland nog niet zo snel doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 20:40    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Wij hebben ook een airco op onze bureau, alleen werkt dat ding voor geen meter Lachen
Van koeltesjaaltjes had ik nog nooit gehoord...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 9:16    

Reageer met quote
Ik heb de mijne besteld via het internet.
Koel sjaaltjes: https://www.koelproduct.nl/nl/koelproduct-voor-mensen/koel-sjaal/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 11:15    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oei ik zie veel rode hokjes.
Ik wil jullie allemaal wat moed toezenden!

Succes met het hele warme weer komende week Cool , ik ben blij de temperaturen weer een graad of 5 a 10 zakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 12:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 10 van 28