Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben weer terug uit Zweden. Prachtig land, ik kan me voorstellen hoe mensen er verliefd op worden als ze er met de auto heen gaan en kamperen. Zoveel groen, overal bomen en gras. En zo schoon!

Ik zal woensdag eens op de weegschaal kijken wat erbij zit. De Zweden houden van zoet: ik ook, dus ik heb er van alles geproefd en gedaan. Suikerbroodjes met kaneel en kardemon, chocoladebollen met kokos, bokkepootjes, grote koeken.... hmmm!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 18:59    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Was je alleen heen?
Het lijkt mij ook mooi, Noorwegen ook. Denemarken ben ik al vaak geweest, die zoete lekkernijen vind je ook daar overal Lachen
Ik zou ook ooit die kant weer op willen, maar alleen lijkt me eng, maar niemand wil met mij op vakantie
Waar ben jij heen geweest?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 8:16    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Mineola, thanx het lijkt te kloppen.. Cool

@Duffy, welkome back! Klinkt heerlijk smullen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 9:41    

Reageer met quote
@Vlinderrr: het was heel erg lekker! Mijn fitbit weekoverzicht vertelde me daarnaast vanochtend dat ik afgelopen week 45km gelopen heb, dat is veel voor mijn doen! Geschokt

@Mineola: ik was er voor een conferentie. Dan reis ik alleen, maar eenmaal daar kom ik heel veel (internationale) bekenden tegen.
Ik ben nu één keer als alleengaande op reis geweest met FOX, dat viel me heel erg mee! Ik ga dit najaar weer met een singlereis naar Marokko, ben benieuwd of dat weer zo goed bevalt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 10:52    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
45km is echt super! Applaus

Wanneer de timing juist is wil ik ook eens singlereis maken, het liefst naar Ierland Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 12:16    

Reageer met quote
Ik kan het andere singles echt aanraden! Ik dacht eerst dat je dan gekoppeld wou worden op reis, een soort blind date. Geschokt
Maar dat is het dus echt niet. De jongste op de vorige reis was 28, de oudste 65+. En ik denk dat de helft wel een partner thuis had zitten, maar om allerlei redenen toch deze reis alleen deed. Partner had geen zin, wil niet zo ver reizen, wil liever lui aan het strand als actief rondreizen, etc. En met een kleine bijbetaling hoef je geen kamer te delen, maar heb je een kamer voor jezelf, ook fijn.
Alleen kun je dus samen met een paar anderen eten 's avonds, of een dagje samen aan het strand liggen als je een vrij besteedbare dag ergens hebt. Juist dat vind ik altijd van die lastige momenten als ik alleen op reis ben, maar nu ben je daar dus niet alleen in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 21:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt wel leuk inderdaad!
Ik heb het al eens opgezocht en toen ook gevonden van "ideaal als je op zoek bent naar een relatie" enzo, dus dat klinkt dan inderdaad als je eerste idee.
Ik ga eens kijken, misschien is het wel wat voor mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 8:45    

Reageer met quote
FOX kan ik in ieder geval aanraden Mineola!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 16:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb even gekeken, maar FOX heeft alleen maar heel ver weg reizen. Dat is niks voor mij. Voordat ik ben bijgekomen van de vlucht en vakantie zou kunnen vieren moet ik alweer naar huis of ben ik misschien zelfs al thuis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 8:51    

Reageer met quote
Intrepid heeft reizen door de hele wereld: je moet er alleen rekening mee houden dat je dan zelf het vliegticket (of de trein) nog betaald.
Het is wel een Engelse organisatie, de reisgezelschappen zijn internationaal. Met hun ben ik vorig jaar naar Kruger Parc geweest, prima georganiseerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 10:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28
Pagina 28 van 28