Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vlinder, het gaat wel wat beter maar het gaat heel erg langzaam. Ik kan nog niks tillen dat zwaarder is dan een vork en ik kan m'n pols niet draaien of gecombineerde bewegingen maken.

Duffy, dat was ook precies mijn excuus Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 21:20    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vanmiddag in de bios een zakje M&M's gehad. Morgen weer in het regime en morgenavond hoop ik nog puf te hebben voor sporten.
Komt vast goed. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 22:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Chipserig weekend Lachen

Succes allemaal, we gaan er weer voor cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2019 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Haha, ik zie een hoop lekkere dingen hier voorbij komen.
Bij mij kwamen de afgelopen week ook een hoop lekkere dingen voorbij. Ben eigenlijk blij dat ik in gewicht gelijk gebleven ben deze week. De extra uitjes vorige week waren wel gepland en ook met het voornemen om deze week de knop weer meteen om te zetten en dat is tot nu toe gelukt. Ook met sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 14:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat bij mij echt helemaal niet goed. Ik probeer het te veel op gevoel te doen en ik had inmiddels kunnen weten dat ik dat helemaal niet kan. Dus vanaf nu ga ik elke dag 1250 tot 1450 kcal eten, minimaal 55 g eiwitten (maar bij voorkeur 70g) en 2L water.
En dan weer elke dag posten. Dat ik jullie "onder ogen moet komen" helpt toch wel!
Vandaag gaat het niks meer worden, maar vanaf morgen ga ik er weer écht voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 18:33    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mineola waarom kan je dat niet? Waarom zo hard zijn voor jezelf?
Knuffel!!

Hier veel werk en last van een pols die niet mee werk Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb gisteren dapper de draad weer opgepakt en gesport.
Vandaag spierpijn! Maar de weegschaal daalt al....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 20:31    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goeie avond dames, was jullie niet vergeten hoor, maar erg weinig achter de computer gezeten. Nog steeds veel last van mijn knie, de fysio heeft hem vanmorgen in de tape gezet, de banden zijn teveel opgerekt en erg pijnlijk. Maakt het beweeg gedeelte er weer niet gemakkelijker op.
Ik zag dat verschillende van jullie aan de chips hebben gezeten vorige week, ook ik heb me daaraan bezondigd, toch inderdaad het zout nodig. Beter gewoon niet meer in huis halen misschien.

Ik doe hier ook veel op het gevoel op het moment. Komende week komt onze dochter een week naar huis omdat ze van hieruit makkelijker bij haar nieuwe werkgever komt voor trainingsdagen. Heel gezellig, maar ook wel uitkijken dan, want het is dan veel makkelijker om wat lekkers op tafel te zetten. Maar ga er wel lekker van genieten.

Gelukkig is het wat afgekoeld. Morgen ga ik proberen weer een klein rondje te lopen, kijken of het scheelt met de tape.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 23:32    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ik doe het ook op gevoel en ik vind het heerlijk. Toen ik eerder met afvallen bezig was telde ik ook kcal enz, ben er helemaal ziek van geweest. De keukenweegschaal gebruik ik overigens wel. Ik ben van mening dat wanneer je de juiste voeding kiest, je verzadigd bent en minder taalt naar snaaierij.

Helaas is dat de theorie, maar de praktijk lijk ik ook weer te leren haha. Met de adviezen van de voedingscoach kan ik goed uit de voeten. Uitdaging wordt 1x per week wegen. Voorheen had ik constant trek, dat is nu na een paar weken al anders, het lichaam krijgt voedingsstoffen en niet enkel vulling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 14:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, wat vervelend van je pols! Is het een bekend probleem of een blessure? Ik weet inmiddels hoe frustrerend het is helaas.

Duffy, goed zo! En wat fijn dat de weegschaal meewerkt, dat motiveert weer!

Jollianda, hoe is het gegaan met de tape?

Vandaag
1415 kcal
2L water
59,2 g eiwit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 21:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 22 van 28