Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Er is hier wel een ochtend warmer maar ik mag buiten de vakantie om niet zwemmen omdat ik m'n energie nodig heb voor revalidatie. En ik heb geen idee hoe het op vakantie is.

Duffy, normaal doe ik rolstoelhandbal, maar ik kan nu niet de rolstoel gebruiken.

Ik heb de afgelopen dagen alles opgegeten wat ik tegenkwam Schaam Schaam
En ik ga straks op vakantie voor een week. Heb gisteren niet gewogen, maar het zal wel een dikke plus worden als ik terugkom.
Hopelijk is m'n hoofd weer iets vrolijker dan en m'n pols minder pijnlijk. Dan kan ik er na de vakantie weer tegen aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames. Sorry, ik was weer eens vergeten mijm gewicht in te vullen en te lezen. Te druk met zorgen maken en eten... financiële shit die voor stress zorgt en dan gooi ik alle remmen los en vreet alles wat vet en zoet is. De hele dag door. Beweging nul komma niks. Kids vakantie. Blergh... ik heb een enorme dip. Balen dat dit weekend de 109 op de weegschaal stond terwijl ik een jaar geleden 100.6 was. Vlak voor de zomervakantie.
Het voornemen was om na de vakantie weer naar de sportschool te gaan maar nu eerst wachten of dat financieel haalbaar is dan. Anders lopen. Veel lopen. Maar zo moeilijk om te starten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hier geen temperatuurverschillen bij t zwemmen. Water is wat koud maar dat went snel.
Kan me goed voorstellen dat extra gewicht tegenhoudt om weer te gaan zwemmen. Heeft t bij mij ook jaren gedaan. En toen woog ik minder dan nu.:p
Gelukkig ligt deze tijd ver achter me. Ben en vind mezelf nog steeds te zwaar maar geniet wél van zwemmen!

@tam, zal ik je even naar buiten schoppen? Nu je dit leest? Welke dag het ook is.
Het hoeft niet lang, of snel. Gewoon kort is voldoende. Zolang je maar begint.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 15:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Haha Yeps!!! Je hebt gelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 15:19    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 17:00    

Reageer met quote

Die is leesbaarder. Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 17:02    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Mineola schreef:

Ik heb de afgelopen dagen alles opgegeten wat ik tegenkwam Schaam Schaam

Blij dat je mij niet tegengekomen bent Lachen

Geniet van je vakantie!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 7:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Tam76, financiële stress is heel vervelend. Ik ben geen sportschool type, maar wandel graag, maakt meteen je hoofd leeg!

In de vakantie durf ik eigenlijk niet te zwemmen, wie weet wijk ik uit naar een ander zwembad wat verder weg Stom lachje

Whis, ik moest zo lachen om je opmerking. Humor is heerlijk en helend!

Onig, hoe gaat het nu met je vriend?

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 13:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog steeds niet gaan lopen... Geen tijd gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 10:04    

Reageer met quote
Ik ga ook niet sporten als ik het niet inplan, heb altijd wel andere dingen te doen die ik op dat moment belangrijk vind. Dus iedere eind van de week plan ik 2 of drie momenten in de nieuwe week dat ik naar de sportschool ga. Dit deed ik ook al zo toen ik nog werkte in onregelmatige diensten.

Vanochtend naar de Power yoga geweest, net weer iets anders dan de gewone yoga. Op de sportschool gedoucht (is nog een beetje een dingetje, maar vandaag stond ik me grijze besjes onder de douche die vanuit de tennis kwamen) rn om kwart voor elf thuis en aan de koffie. Fijn hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 11:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 18 van 28