Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gefeliciteerd vlinder!

Duffy, had ik wel aan gedacht, maar ik vind het wel prima zo. Kan het toch niet inschatten, kan nu nauwelijks bewegen doordat zowel m'n benen als m'n arm min of meer zijn uitgeschakeld en de vakantie komt eraan. Ik zie wel hoe ver ik kom!
Vergis je niet, yoga is best zwaar! Zeker als je het goed doet! Alle kleine spieren worden ook aangesproken.

Gisteren prima dag, last van emoties blijft nog wel even zolang ik niets kan. Maar wel netjes aan tafel ontbeten zonder afleiding.
Vandaag maar weer proberen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Super Vlinderrr!
Ik zit bijna weer onder de 95, ook zo'n momentje. (Maar een volgend tiental is leuker Uitlachen )

En zet hem op Mineola, kleine stapjes inderdaad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 9:15    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt dames!

Duffy iedere mijlpaal is er één, zet 'm op 3 ons, dat kun je!

Mineola, blijf kijken naar de dingen die we lukken/goed gaan. Je komt er wel!

Gelukszoeker, pas je op jezelf met de drukte?

Ze zijn hier bezig met de huizen te voorzien van nieuwe voegen, herrie.. ben bang dat mijn angst uitkomt en dat ze tijdens mijn vakantie hier aan toe zijn Sip Rollende ogen dan ga ik vluchten! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 11:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinder, pff, daar zit je niet echt op te wachten in je vakantie inderdaad!

Ik had vandaag weer een beetje een dipdag. Doel voor morgen: m'n planning erbij pakken. Ik maak hem altijd voor de hele week, alleen ik heb er nu ook al de hele week niet maar gekeken, en dan helpt het niet hè!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 21:22    

Reageer met quote
Gisteravond ben ik weer wezen sporten, naar mijn favoriete les: de bodypump/power! Dat is gewichtheffen op muziek. Ik had heel weinig gewicht op de stang en deed de lunges en squats zonder gewicht, maar toch heb ik nu spierpijn. Grap

Ik doe deze week een gratis proefweek bij mijn oude sportschool: ik ben daar gestopt toen ik echt heel veel last kreeg van geluid- en lichtprikkels, maar wil zo graag afvallen en ik weet dat het me lukt als ik een paar keer in de week sport. Aan de andere kant ben ik nu de hele week al moe. Vannacht zelfs twaalf uur geslapen en dan heb ik deze week alleen het uurtje yoga van maandag en gisteren een half uurtje kracht gedaan. Ik vind het echt superleuk, maar vind de keuze zo moeilijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 16:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sportief bezig Duffy!
Wat heb je de afgelopen tijd aan sport gedaan? Als je zo uit het 'niets' begint te sporten is het niet verrassend dat je lichaam protesteert, al lijkt het in je hoofd misschien niet zwaar.
Ik weet uit ervaring hoe moeilijk rustig opbouwen kan zijn, maar uiteindelijk kan je dan toch vaak meer dan als je meteen volle bak wil.

Ik heb vandaag m'n planning erbij gepakt en bijna alle taken gedaan.
Qua eten ging het minder goed. Ik had al wat ruim kroepoek bij het eten. Toen wilde ik na het eten nog even drie uit de zak pakken, maar ben toen per ongeluk met de zak kroepoek op de bank beland. Ik hoef jullie vast niet te vertellen hoe dat afgelopen is Lachen Lachen
Ik heb wél 10 minuten op de hometrainer gefietst vandaag! Nieuw record!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 22:30    

Reageer met quote
Ik heb inderdaad het afgelopen jaar vooral gewandeld. Ik was dus wel 'in beweging', maar ik sportte niet. Toen ik nog gezond was zou ik daarvan inderdaad ook flinke spierpijn hebben gehad, maar zoals nu, zoveel slapen en dan nog niet uitgerust, dat is echt wel mijn aandoening.
Maar ik ga het toch nog even proberen heb ik besloten, vind het namelijk wel echt heel leuk.

Geïnspireerd door jou Mineola, ben ik gisteravond even naar Holland en Barret geweest. De eiwitrepen waren in de aanbieding had ik gezien en ik heb poeder voor shakes gekocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 10:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy, als je een gezond persoon al spierpijn zou krijgen is het niet gek dat je lijf er erg op reageert! Ik hoop voor je dat je lichaam hier toch aan kan wennen en je gewoon kan doen wat je leuk vind! Anders kan je altijd nog in kleine stapjes proberen wat wél gaat, het is geen alles of niets.

Ik ben gisteren wezen high teaen. Het was heel gezellig, nu wel helemaal kapot.
Na de zak kroepoek en een high tea snap ik de plus wel. Vandaag een dagje bijkomen van gisteren en dan morgen weer aan de bak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 8:49    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De sportiviteit werkt aanstekelijk Lachen Mijn badpak is binnengekomen en het past. Het borstgedeelte wordt wel wat plat gedrukt maar dat is vaak zo bij een badpak haha. Ik ga het komende week meteen uittesten, want die week erop is het zomervakantie en vermoedelijk druk met kinderen.

Vanmiddag muziek in de stad, het is een beetje fris, maar hopelijk blijft het droog en dan de Oranje Leeuwinnen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 9:21    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vlinderrr als nog gefeliciteerd met gebehalen van het getal 8!
Voegen vervangen die herrie is vreselijk en dan zwijg ik nog over de stof zooi die vrij komt. Heb dat gezien en gehoord bij een client van mij en bij mij staat het ook nog te gebeuren

Mineola nog gelukt voor een week te gaan plannen?
Wat goed op de home trainer trots op jou!!

Duffy kan je niet beginnen met 1 keer per week bij die sportschool en dan kijken hoe dat bevalt?

Hier gisteren 25 km gewandeld nu een mega blaar onder mijn voet Verward En spierpijn Lachen Maar toch een trots gevoel er aan over gehouden.

Volgende week 12km lopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 16:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 14 van 28