Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Tam76 (Tamara?) Lach

Wij zijn niet gemaakt voor deze temperaturen, binnen is het hier nog wel uit te houden, zit voor het dames voetbal.

Vanmorgen onder de 90 en waarmee ik nog blijer ben is dat mijn darmen de nieuwe manier van eten appreciëren Lachen

Fijn weekend allemaal, morgen dagje werken, dan weer drie vrij, voelt heerlijk, als vakantie en dat is over twee weken zover.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zo vlinder! En inderdaad, Tamara. Erg blij
Hier plens ik dadelijk weer met mijn dochter hrt zwembad in. 3m doosnede dus mama kan ook lekker languit. Zo een met een metalen frame. De jongste van 4 durft er niet in. Die amuseert zich in de welbekende blauwe schelp in zn blote kont..haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heerlijk met deze dagen, een zwembad in de tuin!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 21:26    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil nog meer afvallen omdat m'n hoofd het niet kan accepteren. Waarschijnlijk komt dat door het feit dat de Wii iedere dag weer het teleurgestelde geluidje maakt als ik de bodytest doe (die doe ik iedere dag voor m'n balans, maar je kunt het wegen dan niet overslaan), ik vind mezelf er ook nog niet echt goed uitzien, en het is thuis ook niet makkelijk maar waarom zeg ik liever niet openbaar. En het lijkt me gewoon fijn om je niet druk te hoeven maken over je gewicht, en dat je zonder alles invullen gewoon weet dat je niet "zomaar" weer veel te zwaar ben. En ik ben nu überhaupt nog te zwaar dus alles wat ik aankom is al te veel, dus het even loslaten durf ik dan niet.

Lekker een zwembad!
Ik heb de meeste tijd binnen doorgebracht, behalve zaterdag toen had ik een barbecue. Er was wel ietswat schaduw, maar het was wel afzien.. pff....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 10:07    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik leef ook weer (of nog!), het was me even te warm dames en heren. Heb echt mijn wandelingen vroeg of juist laat moeten doen en overdag heb ik aan de picknicktafel in de schaduw gezeten buiten, letterlijk met 10 glazen water, wachtend tot de dag en daarmee de hitte voorbij was.

Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vond het in de schaduw ook nog best warm!

Vandaag qua eten een prima dag. Qua emoties weer een bende. Daar wil ik echt wel wat mee doen. "gewoon" gelukkig lijkt me fijner.
Doel voor morgen: ontbijten aan tafel zonder afleiding
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Wat heerlijk, een zwembad in de tuin!
Ik ben vandaag wel weer gaan baantjes zwemmen, maar moest daavoor toch echt wat verder. Lach

Sterkte Mineola, vandaag is inmiddels voorbij, hopelijk gaat t morgen wat beter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 0:13    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Mineola: bedankt voor je uitleg, ik begrijp het en je hebt er goed over nagedacht. Succes! Moet gelukszoeker je even verwijderen uit de sprint, zodat je je opnieuw in kunt schrijven met een klein tussendoel? Het hoeft natuurlijk niet snel te gaan nu.

@Onig: wat ben je mooi afgevallen voor iemand die alleen maar stil in de schaduw heeft gezeten! Lachen

Ik ben gisteren voor het eerst sinds een jaar weer wezen sporten, pffff. Dat luie zweet kwam er in de warming up al uit en vandaag is mijn hele lichaam moe. En dan deed ik alleen nog maar yoga. Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 14:16    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mineola volg je gevoel en als dat zegt afvallen dan doen

Hier drukke tijden ik wil vanaf volgende week weer actiever worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 15:43    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Jeeeeeeeeejjj onder de 9 Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 8:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 13 van 28