Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik werk in de zorg dus kan mijn lol op komende week Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 17:37    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ook.. Rustig blijven en doorbikkelen.. WATERRR!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben nog aan het revalideren en ben gelukkig nog steeds de baas over m'n eigen schema, dus ik kan ook de middag vrijplannen.
We kunnen tegenwoordig het huis ook volledig afsluiten voor de zon. Of dat dan ook gebeurd is een tweede, maar het kan Lachen
De rest is nog erg van, de ramen moeten open want het is warm. Maar dat helpt niet als het buiten warmer is dan binnen.
Voordeel is wel dat ik snel vol zit met de warmte, en ik wil stiekem toch echt nog wel "even" richting de 63 kg.

Succes allemaal, rustig aan en water, water, water en water! (En een beetje zout af en toe)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn vloerverwarming heeft een koel-functie (erg luxe, I know) en die heb ik zondagochtend aangezet. Vanochtend het appartement even gelucht, vanaf twaalf uur de deur dicht gehad en het is heerlijk koel, zelfs koud aan de blote voeten.

Helaas dan weer geen vloerverwarming of dus koeling in de slaapkamer. De ventilatie daar werkt wel, maar maakt zoveel kabaal dat ik liever zonder slaap.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 16:07    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben vriendjes met de waterijsjes Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker gelukszoeker

De warmte is voor nu weer even over hier. Alleen in huis is het nog warm. M'n lichaam is er wel even van van slag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 10:22    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pfff gelukkig wat minder warm vandaag inderdaad. Gisteren was echt niet te doen als je buiten was. Dus veel binnen geweest, wel al vroeg in de ochtend post gelopen, maar toen was het nog enigszins te doen.
Maar wel hier en daar de fout in gegaan de afgelopen week, dus ook hier een rood vakje. Maar we gaan er weer voor, flesje water bij de hand (en ook leeg maken natuurlijk) en we gaan er weer voor Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 11:48    

Reageer met quote
Ik had een groen vakje, gelijk maar ingevuld! Lachen

Ik was maandag impulsief: zaterdag was ik bezig geweest met een yoga cursus bij mij in het dorp. Dat leek me goed voor mij, om toch in beweging te blijven. Maar die begint in september pas , is er niks wat ik tot die tijd kan doen? Toen schoot me te binnen dat mijn oude sportschool altijd zomerabonnementen had, voor groepssporters waarvan de sporten een zomerstop hielden. Dat is ideaal! Maandagavond ging ik informatie halen, maar ik heb gelijk een abonnement afgesloten voor 3 maand. Wel ja! En vandaag maar gelijk een nieuwe sport-bh gekocht, ik heb 2 maten groter door mijn medicijnen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik heb niet alles bijgelezen, ik heb nog vakantie maar kom even snel aangewaaid. Hier tijdens de vakantie de nodige kilo's erbij die er weer afmogen.
Veel succes allemaal met de warmte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 14:40    

Reageer met quote
Hoi Yeps, welkom thuis!
Ik was benieuwd hoe groot je schade is, maar zie dat je al heel lang geen gewicht door hebt gegeven... je hebt zelfs geen startgewichr voor de sprint. Misschien juist nu je hogere gewicht doorgeven, dan zie je volgende week een groen vakje in de tabel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 22:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 11 van 28