Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 11

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Al weer deel 11 Lachen En we klungelen en kleppen gezellig door.

Afvallen gaat met vallen en op staan en dit sprintje is juist bedoeld voor de mensen die moeite hebben die gewoon een luisterend oor zoeken. Samen staan we sterk in onze missie om gewicht te verliezen. Zoek je een steuntje, een liefdevolle schop, een plek om uit te huilen jezelf te herpakken en weer door te gaan wees welkom. Wees niet te hard of streng voor jezelf.

Ik zou het leuk vinden als je actief mee doet en regelmatig je gewicht in voert. Anders verwijder ik je uit het sprintje

P.s mocht ik het sprintje hebben gesloten en je wil er toch bij vraag het gewoon dan kan ik altijd het sprintje weer open.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 8:04    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik doe mee... In die 11 sprintjes ben ik nog niet veel gewicht kwijtgeraakt, dus zeker nodig... Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 9:16    

Reageer met quote
whis schreef:
Ik doe mee... In die 11 sprintjes ben ik nog niet veel gewicht kwijtgeraakt, dus zeker nodig... Geschokt

Ik vul ook al 11 sprintjes het zelfde gewicht in Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 9:21    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 11:13    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben er ook wee bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 11:27    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Present!

11 keer is scheepsrecht toch? Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 11:38    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Klungelen en kleppen klinkt prima, dus I'm in!

Net met een nieuw dieet gestart (Pioppi) en met een gerepareerde hometrainer moet nu toch echt weer de richting van de 90 worden ingeslagen, maar een extra duwtje mag altijd natuurlijk!

Inmiddels ook anderzijds sterk aan het afbouwen: alles dit schooljaar is voor het laatst, zo heb ik ook een paar weken terug mijn allerlaatste schoolexamens in elkaar gezet (wiskunde A, B en D (vwo)). Kostte bijna de hele krokusvakantie, maar dan heb je ook wat en de aankomende mei(april)-vakantie is eigenlijk helemaal vrij (wat behoorlijk uitzonderlijk is, in het onderwijs!): Hoera! ....

Eigenlijk zou het leuk zijn om voor de zomervakantie (ja, ja: bij mij dus echt HEEL lang ...), da's half juli, weer ongeveer op 88 kilo te zitten, dus da's nog -10 kilo in 4 maanden. Wordt flink doorzetten, maar wie weet ....

Iedereen veel succes & let's go!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 14:58    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom en succes tjgm!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 15:03    

Reageer met quote
Welkom tgjm volgens mij ben je al eens eerder in 1 van deze sprintjes geweest Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom tjgm

Ik heb vandaag weer lekker gegeten. Of nou ja lekker... Vooral ongezond. En daar voel ik me eigenlijk echt niet lekker bij, en toch blijf je zomaar dooreten. Morgen moet de knop echt weer goed om. M'n huid is ook heel onrustig, ik denk van alle suikers de afgelopen tijd.
Morgen is dag 1 van deel 2 van de revalidatie. Goede reden om me.weer helemaal goed te focussen, ook fysiek gingen de laatste twee weken niet echt meer soepel. Hopelijk slaap ik vannacht wel weer wat beter, dat zou ook helpen.
Heeft het bij jullie ook allemaal zo hard gewaaid? Hier heeft niemand kunnen slapen, het klonk echt alsof het dak niet op het huis zou blijven zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2019 23:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 1 van 33