Auteur |
Bericht |
Tam76 Super Weegclubfan

|
|
Mijn weegdag us dinsdag maar die stel ik uit tot later deze week... gisteren taart en chips gehad... vandaag zal er ook wel iets gesnoept worden... vandaag is mijn dochter jarig. 9 jaar! Gisteren verjaardagsfeest, vandaag kinderfeestje. Studiedag vandaag dus kids vrij. Ideaal voor een feestje!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2019 5:23 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 13984 Dieet: Gezond vegetarisch eten
|
|
Proficiat!!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2019 6:22 |
|
 |
Deugenietje Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 713 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Gefeliciteerd
vandaag weer een nieuwe dag. Maak gezonde keuzes_________________ Als ik dit gewicht hebt bereikt ga ik met woonbegeleiding paardrijden.
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2019 7:20 |
|
 |
Mineola Super Weegclubfan

|
|
Gefeliciteerd T174! Maak er een gezellige dag van!
Gisteren terug van weekendje weg. Hele weekend nergens op gelet, dus een plus. Wel heerlijk uitgerust, ook goed geslapen, dat was ook wel weer eens fijn. Nu thuis meteen weer een stuk minder, jammer.
Toch maar m'n best doen om het goede gevoel vast te houden en me niet te laten afleiden. Dan is die +1,5 er zo weer af en is er lichamelijk nog wel wat te behalen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2019 8:07 |
|
 |
|
 |
Deugenietje Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 713 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Oh wat lekker een weekendje weg. Fijn dat je hebt genoten en om kon ontspannen._________________ Als ik dit gewicht hebt bereikt ga ik met woonbegeleiding paardrijden.
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2019 9:38 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 20282 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Hoe zou het met Tgjm zijn? Misschien is hij wel afgevallen!  _________________ Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past.... (Loesje) Nu weer onder de 85!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2019 20:07 |
|
 |
Mineola Super Weegclubfan

|
|
Zou ook goed zijn voor de totaalscore
Ik had vandaag een redelijke dag. Ik heb alleen m'n avondeten niet afgewogen, dus dat weet ik niet helemaal precies. Maar gedurende de dag me verder keurig aan m'n plan gehouden. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2019 21:22 |
|
 |
|
 |
hhh Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-3-2019 Berichten: 81 Dieet: minder calorieën en gezond eten
|
|
Vorige week heb ik de stap genomen om het afvallen weer op te pakken. Eerder zat ik op valtaf. Nadat dit is gestopt ben ik 6 kilo zwaarder geworden. Valtaf heeft mij erg geholpen en ik zocht een alternatief. Ik ben gaan googelen op internet naar "online afvallen" Zo kwam ik hier terecht.
Na mijn eerste week hier weet ik al dat deze club een hele mooie opvolger is.Het voelt goed. Mijn eerste week ging helaas nog heel rommelig. Een pond aangekomen door het weekend. (jammer van het gemiddelde) Ik word dus meteen met mijn neus op de feiten gedrukt. In april wil ik 2.5 kg afvallen en dat zijn er nu dus 3 kg. Ik ben vandaag meteen mijn eet dagboek van de eetmeter gaan invullen. Ik hou vrijdag als mijn weeg dag.
Succes allemaal.
Hettie_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 apr 2019 15:58 |
|
 |
hhh Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-3-2019 Berichten: 81 Dieet: minder calorieën en gezond eten
|
|
Het is even wennen.
Volgens mij heb ik mijn bericht bij het verkeerde sprintje gezet. Dit lijkt me ook een gezellig clubje...steun kan ik ook gebruiken, maar meteen 3 sprintjes volgen lijkt me een beetje teveel van het goede._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 apr 2019 16:04 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 20282 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Haha, kan gebeuren Hettie, gezellig dat je even langskwam en succes met afvallen!_________________ Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past.... (Loesje) Nu weer onder de 85!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 apr 2019 16:34 |
|
 |
|
|