Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik snap heel goed wat je bedoeld Mineola, ik heb zelf ook dat ik mij elke dag weeg. Maar het heeft geen invloed op hoe ik mij voel. Het is is niet zo bij een plus dat ik mij rotter ga voelen of bij een min heel uitgelaten blij. Het is meer een graadmeter om te zien hoe het eetgedrag invloed heeft op mijn gewicht.
Rust heeft ook invloed op je gewicht, vervelend dat je zo'n problemen hebt met goede nachtrust. Heeft invloed op je gewicht maar ook je emoties. Sterkte ermee Mineola, hopelijk komt er snel rust en gaat het ook op afvalvlak de goede kant op.

Ik ben ook niet goed bezig, alleen maar meer plus. Niet overdreven grote eetbuien, maar de hele dag gaat er wel iets naar binnen. En ik merk dat ik best wel wat vocht vasthoud. In benen en en in handen. Zal toch eens proberen meer water te drinken op een dag, misschien dat de vochthuishouding dan de goede kant op gaat, en zo ook mijn gewicht.

T174, gelukkig dat het met de holteontsteking weer de goede kant op gaat. Zal nog wel even duren voordat het volledig over is, maar dit zal al heel wat verlichting geven.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bij mij net zo: ik weeg me bijna iedere dag (tenzij ik mijn kop in het zand steek Lachen ), maar ik laat me er niet snel door van de wijs brengen. Als dat ene weegmoment in de week maar omlaag gaat, het is heel normaal om door de week heen 2 kilo te schommelen. Vocht, hormonen, darminhoud... als de algemene lijn maar naar beneden gaat, dan komt het wel goed.

En inderdaad: goede slaap is heel belangrijk bij afvallen. Ik word ook vaak wakker 's nachts, maar heb al eens ontspanningsoefeningen gehad van de fysio en dat combineer ik met mindfullness en dan slaap ik weer in.
Net zo goed is de combinatie van ziek zijn en afvallen geen goede: je lichaam focust zich bij een ontsteking op beter worden. Dat doet het door vocht vast te houden (net al bij een verzwikte enkel, die zwelt dan ook op) en door alles wat er binnenkomt om te zetten in energie. Maak je dus niet bang dat je opeens heel veel aankomt, dat valt wel mee. Je kunt je lichaam helpen door het te voeden met goed eten. Sinaasappel, volkorenbeschuit, banaan. En lekker aan de thee om je vocht aan te vullen. Nogmaals beterschap T!

Laatst aangepast door Duffy op do 28 mrt 2019 13:48, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Duffy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 13:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het lijkt er op dat ik last heb van bijwerkingen van ibuprofen. Die heb ik 6 dagen lang veel genomen ivm de ontsteking. Gisteren voor het laatst. Sinds gisteren allerlei klachten. In maag en darmen maar ook een brandende gebrobbelde huid in mijn gezicht sinds gisteravond. Ik heb een lichte vorm van colitus ulserosa (min of meer geprikkelde darmen) waarbij het gebruik van ibuprofen af te raden is. Wist ik niet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 20:56    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Klinkt niet fijn T, ibuprofen is idd rommel voor je lijf..

Deze week ging goed, maar de weegschaal heeft het niet door. Een kilo erbij vanmorgen, hopelijk werkt een goede nachtrust mee asn een iets minder rood vakje morgen.

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2019 20:40    

Reageer met quote
Ik voel me ook weer niet begrepen door mijn weegschaal... Morgen toch echt doorgeven.... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2019 21:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was vanochtend een halve kilo lichter. Gelukkig. Ik voel me ook wat beter. Nog lang niet fit. Hele dag bezig geweest met schilderen. Dochter is maandag jarig en heeft een feestje. Dan gaan we schilderen. Manlief heeft met purschuim een rand op de schilderdoeken gedaan die ik nu een kleurtje heb gegeven. Wat een werk... en veel verf nodig. Lang leve de action.. Lachen Morgen nog afmaken...
Zondag familiefeestje voor haar dus morgen aan de poets. In huis en tuin... pfff... ik word al moe als ik er aan denk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2019 21:55    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
En ik durfde gewoon niet op de weegschaal gaan staan... Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 8:35    

Reageer met quote
Ik heb er een kilo bij... ☹
Maar ik ben de dag weer goed begonnen, ik laat me niet uit het veld slaan.

@T: klinkt al een drukke bedoening, wens je veel succes! Als je zelf maar druk genoeg bent snoep je ook niet hopelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 12:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, mijn zus maakt op mijn verzoek twee overheerlijke pavlova taarten... onweerstaanbaar lekker. Bodem van opgeklopt eiwit (soort merengue), dikke laag slagroom, cappuccinoppoeder... verrukkelijk!!! Iedereej vindt m zwaar vullen maar ik juist niet. Ik zou zo een hele taart in één keer kunnen eten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 13:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 7 van 43