Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik zit graag op een wipstoel, maar blijf toch liever in de groep. Ik was deze topic kwijt. Vandaar.

Ik ben het helemaal kwijt.

Heb heel veel stress en spanningen. Het gaat helemaal niet goed op het geestelijke vlak. Weet niet waar ik het zoeken moet.

Normaal gesproken zou ik gaan vreten, maar nu eet ik weinig tot niks.

Afgelopen vrijdag is mijn nichtje van 14 maanden in het ziekenhuis te komen liggen. Dit geeft ook weer de nodig spanning.

Woonbegeleiding helpt me goed. Maar ben bang voor mijn emoties. Heb ze altijd slecht kunnen uiten en loop er nu helemaal in vast.

Ben zo bang om aan te komen en in mijn slechte gewoonte terug te vallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Fijn dat je terug bent Deugenietje!
Je woont begeleid of krijg je begeleiding aan huis? Eoties kunnen een heel erg vervelende trigger zijn, maar ze zeggen ook wel:
Quote:
Als honger niet het probleem is, is eten niet de oplossing.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pien, goed dat je het weer oppakt! Het kan nu eenmaal niet allemaal in één keer perfect al zouden we dat allemaal graag willen. Maar toch steeds weer oppakken en dan kom je er uiteindelijk wel!

Deugenietje, wat vervelend nieuws over je nichtje, heel vel sterkte! Heb je bij de begeleiding iemand waar je mee kunt praten? Misschien lost dat wat op? Of een dagboekje bijhouden.
Emoties blijven ontzettend moeilijk. Ik ben op dit moment met een traject bezig om m'n emoties in te zien en te verwerken, omdat ik ook zo op slot zit dat gelukkig worden helemaal niet een optie is op deze manier. Maar emoties zijn vaak inderdaad gewoon doodeng, niet voor niks stoppen zoveel mensen ze zo veel mogelijk weg.

Ik vul eetmeter niet meer in en ik weeg niet meer de hele dag m'n eten af, maar ik ben bang om weer aan te komen, dus m'n hoofd is er nog de hele dag druk mee. Zo vermoeiend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Er wordt wel gezegd/gedacht als je zwaar bent, dat het een verademing is om licht te zijn om op gewicht. Want dan heb je toch geen zorgen meer? Maar uit verhalen hoor je wel dat niets minder waar is, en dat blijkt nu ook uit wat jij schrijft Mineola. Je bent wel licht, maar in je hoofd blijft het een strijd wat betreft eten en op gewicht blijven.
Sterkte hiermee, het is en blijft lastig.

Voor jou ook sterkte Deugnietje, hopelijk binnenkort voor jou rustiger vaarwater wat betreft je emoties.

Gisteren een goede dag! Niet gesnoept en veel water gedronken. Er was wel een stemmetje, maar dat heb ik geprobeerd te negeren, en het is me gelukt!

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 11:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Pien!

Het zal inderdaad altijd moeilijk blijven. Ik denk altijd aan eten, alleen voorheen sportte ik voorheen 16 uur in de week en had ik daarbuiten ook een actieve leefstijl. Nu in de rolstoel moet ik er echt goed over blijven nadenken. En op het moment ook erg met emoties en dus trek in alles... Vanmiddag kibbeling gehad, wel bewust voor de kleine portie gekozen, zonder saus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 22:14    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deugnietje ik zou zeggen print uit wat je hier heb geschreven en laat het de huisarts of een vertrouwenspersoon van je lezen. Misschien een gesprek met een professional het is niet niks wat je nu mee maakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 15:43    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik heb nu hele goeie contacten met de psychiater, psycholoog en mijn woonbegeleiding.

Kon er een half uur geleden ook heel goed terecht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 21:29    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Da's fijn om te lezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 8:25    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat fijn deugnietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 20:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn Deugenietje!

Ik heb weer een kleine plus. Ik vind het ontzettend lastig om het niet bij te houden. Merkte van de week dat ik nu toch weer te weinig eiwitten eet, m'n lichaam is heel erg moe. Maar als ik niet alles wil berekenen de hele dag en voldoende eiwitten wil eten eet ik denk ik vanzelf ook teveel. Dus dat vind ik heel lastig. Ik ben nog intensief aan het revalideren, dus een moe lichaam helpt niet, maar zwaarder worden dan m'n benen op een normale manier kunnen dragen ook niet. Moeilijk....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 9:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 28 van 43