Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
GarField000 schreef:
Misschien kun je de app verwijderen.
Telefoon uit en aan zetten. App opnieuw installeren.
( of misschien is er een update? )

ja, dit heb ik vanmiddag ook maar gedaan. App verwijderd, telefoon een tijd uit. Opnieuw geïnstalleerd, weer ingelogd, nieuw wachtwoord, het hele circus.
Maar Nee.

Maar toch heb ik iets ontdekt: ik krijg wèl punten! Raar maar waar, zodra ik ga wandelen, zegt de app: ommetje is gestopt. Maar ik zie later in het overzicht dat er toch punten waren bijgeschreven.
Dus ik stop met mopperen, ook al staat het schermpje op: uitgevallen, hij registreert kennelijk wel de tijd dat ik loop.

Misschien dat ik over de kleine twee weken dat we weer in een ander level komen, wel weer de app zie functioneren. Want het is echt begonnen toen ik in dit level kwam.

Maar bedankt voor het meedenken, Garfield!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 17:59    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kan me voorstellen dat je baalt maar toch krijg je punten Lachen waarschijnlijk minder dan voorheen het is een spelletje dat is zo en je weet van jezelf dat je elke keer loopt en niet vals speelt.

Niet mopperen een kennis van mij is ermee gestopt er waren in haar team die er prat omgingen hoe ze vals konden spelen zonder te wandelen en toch scoren of na 0:00 uur je ommetje aanzetten en zo je ochtend ommetje behalen, laten wij maar gewoon doen wetend dat we goed bezig zijn.

Het wordt weer een mooie dag geniet ervan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 7:49    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
En ik sta nu op semi professional, hetzelfde gebleven. Ik stond er heel slecht voor in mijn vorige team eerlijk gezegd snap ik hier allemaal niet zoveel van ik kelderde onnoemelijk omlaag naar de degradatie zone, terwijl ik hetzelfde loop Nu is mijn positie 26 nog effe en ik zit weer in de promotie zone tenminste Rollende ogen dat dacht ik de vorige x ook .

Ik ben begonnen op 21 januari 2021 en heb 189 ommetjes gelopen en jullie ? Vraag

ja, ik snap het ook allemaal niet. Veel met dezelfde punten die net als mij elke dag lopen. Ik schiet soms omhoog en dan de volgende dag sta ik weer heel eind naar beneden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 12:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Kan me voorstellen dat je baalt maar toch krijg je punten Lachen waarschijnlijk minder dan voorheen het is een spelletje dat is zo en je weet van jezelf dat je elke keer loopt en niet vals speelt.

Niet mopperen een kennis van mij is ermee gestopt er waren in haar team die er prat omgingen hoe ze vals konden spelen zonder te wandelen en toch scoren of na 0:00 uur je ommetje aanzetten en zo je ochtend ommetje behalen, laten wij maar gewoon doen wetend dat we goed bezig zijn.

Het wordt weer een mooie dag geniet ervan

Zo is het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 12:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
GarField000 schreef:
Misschien kun je de app verwijderen.
Telefoon uit en aan zetten. App opnieuw installeren.
( of misschien is er een update? )

ja, dit heb ik vanmiddag ook maar gedaan. App verwijderd, telefoon een tijd uit. Opnieuw geïnstalleerd, weer ingelogd, nieuw wachtwoord, het hele circus.
Maar Nee.

Maar toch heb ik iets ontdekt: ik krijg wèl punten! Raar maar waar, zodra ik ga wandelen, zegt de app: ommetje is gestopt. Maar ik zie later in het overzicht dat er toch punten waren bijgeschreven.
Dus ik stop met mopperen, ook al staat het schermpje op: uitgevallen, hij registreert kennelijk wel de tijd dat ik loop.

Misschien dat ik over de kleine twee weken dat we weer in een ander level komen, wel weer de app zie functioneren. Want het is echt begonnen toen ik in dit level kwam.

Maar bedankt voor het meedenken, Garfield!
je moet je internet aan houden. Dus als je geen internet hebt, thuis bij WiFi aan zetten en stoppen. Hij loopt idd gewoon door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 12:42    

Reageer met quote
Ik heb nooit internet onderweg, en dat ging altijd goed. Tot afgelopen maandag dus.
Nou ja, zolang ik nog punten krijg vind ik het wel best.

En ja, vals spelen dat doen we natuurlijk niet! Wat flauw zeg. Nou ja, ieder moet het zelf weten, maar ik wil wel de echte wandelingen registreren. Heel soms compenseer ik iets, als ik bv. 25 km heb gewandeld, maak ik daar wel eens twee ommetjes van. Daar heb ik geen moeite mee.

Veel succes iedereen weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik zal eens kijken of ik kan zien wanneer ik begonnen ben en hoeveel ommetjes ik al heb gelopen. Lach Kom ik nog op terug. Nu ligt de telefoon net aan de oplader. Lachen

Gisteren in A'dam een ommetje gedaan, 25 minuten. Foute schoenen aan dus na die tijd maar gestopt. Lachen Had een korte pauze te overbruggen.

Vandaag weer lekker door het bos. Ik zit weer op de camping. En dan met dit weer, zo zalig. In de schaduw met een boek. Cool

Geke kun je geen contact opnemen met de beheerders van de app? Want dat is toch raar he? Ik had steeds dat de app mijn route niet liet zien. Bleek een foute instelling van mijn kant te zijn. Nu werkt het goed. Dus misschien is het bij jou ook zoiets?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 12:55    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sorry Geke, maar mijn ommetjes doet het dan niet.
Een paar weken geleden ben ik naar Didam gefietst en toen ik daar een ommetje wilde maken van 6 kilometer toen deed hij het ook niet.
Dus die 10 dagen kan ik dus geen ommetjes lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 16:14    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Maar ik ga daar natuurlijk ook gewoon mijn ommetjes maken.
Ik heb er nu al zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 16:16    

Reageer met quote
moesjka schreef:
Maar ik ga daar natuurlijk ook gewoon mijn ommetjes maken.
Ik heb er nu al zin in.

Heel goed van je Moesjka, heerlijk blijven wandelen!
Met of zonder internet.
Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 sep 2021 6:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 36, 37, 38  Volgende
Pagina 37 van 38