Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo iedereen

Weten jullie dat als je een ommetje maakt tussen 11:30 en 14:00 uur
3 xp krijgt net zoals je voor 9:00 uur loopt. Dit zag ik dus als verassing vanmiddag toen ik van mijn 2e ommetje terug kwam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2021 15:45    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja Moesjka, dat is leuk hè, extra punten verdienen door een lunchwandeling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2021 18:21    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik loop atlijd tussen de middagn Lach.
Vandaag mijn eerste ommetje weer gedaan. Voorzichtig 20 min.

Vanaf morgen weer langer. Ik mag gewoon wandelen van de fysio.

Ik sta 10e in mijn ranglijst. Maar er staan er nog heel wat in die op 0 staan. Ik zit nog maar op de 2e level.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2021 21:54    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:
Vanmorgen stond ik op nr. 20 in m'n ranglijst en kreeg ik dus de melding dat ik vooral nog wat punten moet halen om in aanmerking te komen voor promoveren.
Eerder in de week zag ik het ook al. Maar later op de dag zak ik dan altijd weer af naar de 22e of 23e plaats.

Ik denk dat ik die promotie maar aan me voorbij laat gaan. En dan over twee weken er mee verder ga.

Hoe zijn jullie daar mee bezig? Of misschien wel helemaal niet?
Het is ook maar een aardigheidje natuurlijk...

Ik ben 7e op de lijst.
Ben er niet zo mee bezig.
Voor mij zou een betere stimulans zijn als je ook extra punten bij t 2e, maar vooral bij t 3e ommetje krijgt. Heb gister 3x ommetje gedaan. Kreeg bij 2e 1 pt en bij 3e ook1 of zelfs helemaal niets

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 11:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja extra punten voor 2e/3e ommetje zou voor een aantal ook beter zijn. Raar.
Ik heb nu wel voor het eerst extra punten voor het middag ommetje. Daar krijg je dan extra punten voor. Of voor 9 uur, maar niet als je extra ommetjes doet. Raar.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 12:57    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Gaat het weer met lopen Garfield? Wat dacht de huisarts dat er met je enkel aan de hand is?

Ik loop wanneer het mij uitkomt. Soms ook 2 keer op een dag. Maar nooit voor 9.00 uur, dat zit er bij mij als avond/nachtmens echt niet in. Lachen

Heb pas 1 dag overgeslagen een keer. Verder elke dag een Ommetje gemaakt. Het begint echt een goede gewoonte te worden. Erg blij

Die levels doe ik niks mee. Dat gaat vanzelf of niet. Maar ik kijk wel altijd hoeveel punten ik inmiddels heb in de Ommetjes sprint hier. Lachen

Mijn gewicht was trouwens weer 1 ons omhoog. Tsja. Ondanks al dat gewandel. Maar nu ben ik ook weer aan het werk -en loop ik dus nog meer- en dan krijg ik dat onsje en hopelijk meer, er wel weer af. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 1:08    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Geke,
Ik sta op nr 68 op de ranglijst , geen promotie zone dus en voorlopig zit het er ook niet in, mijn ochtendwandeling elke morgen heel af en toe een uitzondering en verspeel mijn extra punten hierdoor nu “”ik loop al 18 dagen achter elkaar “” volhouden voor mij de laatste tijd moeilijk slaap slecht door pijn aan nek en schouder.

Mijn gewicht schommelt een beetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 8:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Gaat het weer met lopen Garfield? Wat dacht de huisarts dat er met je enkel aan de hand is?

Moest naar Fysio.
Niks in of af gescheurd. Alleen overbelast.
Ik heb 2 oefeningen gekregen om die boel wat extra aan te sterken.
Ik mag wandelen. Ik mag golfen, maar niet te lang, en zeker opletten bij de slagen waardoor het ontstaan is. Dus geen lange baan, alleen de korte baan. Maar heel goed opletten dat ik er niet doorheen ga.

Als ik thuis werk en tussen de middag ga wandelen, voelt het als een 1 zeg maar. Gisteren de hele dag naar kantoor, tussen de middag wandeling en 's avonds bardienst ... toen was het meer een 3. Maar geen pijn dat ik het uitschreeuw. Alleen tafeltennis kan nog even niet. Daarmee beweeg je te snel en ga ik er zeker doorheen.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 13:22    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leuk om te lezen hoe jullie met de levels omgaan.

Ik sta vandaag op nr 20, dus ik word nog aangemoedigd door de app om flink wat punten te halen, zodat ik een level stijg.
Maar dan... vraag ik me af, dan stijg ik een level, waarbij ik het niet kan bijbenen en dus weer afzak. Dus ik laat het maar aan me voorbij gaan denk ik, en zie over twee weken wel weer.

ja, ik vind het ook leuk om hier in deze ranglijst (van weegclubwandelt!) te kijken op welke plaats ik sta.
Grappig hoe zoiets simpels me toch stimuleert om punten te halen.

Voor vandaag heb ik zowel een vroege vogel wandeling als een lunchwandeling gedaan. Dat tikt lekker aan. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 15:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Top 20 stijgt, laatste 20 zakken .... dus als je nu stijgt zul je in de volgende wel blijven hangen .... Moet je het wel slecht doen om eruit te vallen. BIj mij staan de laatste 20 op 0 .....

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 15:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 31 van 38