Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
als je met de hond uitgaat is ook bewegen hoor maar boodschappen doen eigenlijk niet ...of je moet de hele stad door sjouwen
de app had ik aangezet en een uur boodschappen gedaan bij AH...nou ik heb echt geen 6 km gelopen maar dat gaf hij wel aan

ik ga maandag pas weer
in het weekend loop ik veel op en neer op de camping maar daar zet ik de app niet voor aan hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik zou ook zeggen, als je een wandeling maakt.
Dat kan natuurlijk ook met de hond.

Maar boodschappen doen, of op je werk veel lopen valt wat mij betreft daar niet onder.
Ik heb ook begrepen dat na 2 uur de app uitgaat.
Dus de hele dag de app aan laten staan heeft geen zin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
het ommetje is goed voor het functioneren van je hersenen...minimaal 20 min wandelen maakt kennelijk een stofje los dat goed voor je brein is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De app registreert bij mij amper kilometers, daar hoef ik de app dus niet voor te hebben. Het gaat bij mij om de punten en het klassement, proberen weer een plekje hoger te komen. En natuurlijk is het onderliggende doel wѐl om meer of vaker te wandelen.

Zo met verschillende teams vind ik het erg leuk. Ik heb er eentje van mensen uit het dorp, eentje van een wandelgroep, en nu deze dus.
Met onze sportschool hebben we ook een team, daar zitten wel meer dan 100 deelnemers in. Ik ben later ingestroomd, dus ik begon helemaal onderaan. Maar langzamerhand ben ik nu op de 40e plaats aangekomen.
Leuk detail om even te vertellen: onze sportschool startte dit team middenin de lockdown, toen er bijna niks mocht. We werden uitgedaagd om met elkaar een bepaald aantal punten te scoren, dus hoe meer deelnemers en hoe meer wandelingen, hoe beter. Als het aantal punten gehaald zou worden, ging de sportschool €1000,-- doneren aan de voedselbank. Dat is gelukt. Mooie actie, toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 9:44    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Zetten jullie de app aan zodra je gaat lopen? Want dat is me niet duidelijk eigenlijk. Het is toch een apart ommetje of is boodschappen doen ook een ommetje? Of trainen met de hond? Of rondrennen op het werk? Ik dacht eigenlijk meer aan een wandelingetje elke dag. Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken?

Heb net mijn aanmelding voltooid en zit er nu ook bij. Uitlachen

Ik doe echt bewust aan om te wandelen, mijn ommetje. Dat kan met de hond, of veel actiever, alleen. En altijd minstens 30 minuten. Doe hem wel thuis al aan en pak dan de honden riem. En gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De ommetje app registreert iets als een ommetje als hij minstens 20 minuten aan staat.
Soms heb ik 18 minuten gelopen.
Ik biecht hier eerlijk op, dat ik hem dan nog wel even twee minuten aan laat staan, zodat ik weer een ommetje heb. Schaam Schaam
Aan de andere kant, ik loop ook heel vaak hele lange stukken (25 tot 30 km) en daar zet ik de app niet voor aan, omdat het dan wel batterij neemt onderweg, en ik dan wel een hele dag weg ben.
Dus zo compenseer ik het een beetje.

Wat hebben we al een leuke grote groep inmiddels!
Welkom iedereen die zich net heeft aangemeld!
En geef de mogelijkheid om mee te doen gerust door in andere sprintjes, of in je eigen dagboekje.

Hoe meer er gewandeld wordt, hoe beter immers! En het is zo leuk om het op deze manier in een groepje te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik zal zelf veel langer moeten gaan wandelen ,ons hondje is ruim 8 en ik merk de laatste tijd te veel wandelen haar niet bevalt ze wordt trager . Dan maar rondjes maken van 25/30 min en niet meer een uur .

succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Zo, net terug van 24 min ommetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Geke, dankjewel voor het aanmelden.
Hoi allen, ik zou graag met jullie mee willen doen.
Ik ben zelf ook met 8 vriendinnen begonnen met een ommetje-app, helaas lopen de meeste niet meer mee. Erg jammer want het is juist leuk om elkaar te stimuleren en te zien dat je weer een plekje hogerop komt. Ik zet de app alleen aan als ik echt een ommetje buiten loop, dus geen boodschappen doen ondertussen.
Leuk om me bij jullie aan te sluiten.
Enne ....ook goed voor t gewicht Lach
Helaas toch weer aangekomen, zal morgen even wegen.
Trouwens, in de app, sta ik vermeld onder mijn eigen naam: Helga Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 17:21    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Doen jullie ook nog een dieet of ander afvalprogramma of alleen ommetje?
Ik doe coach nutrition nu en ommetje om te stimuleren om elke dag te lopen. Ik beweeg best veel met mijn werk, maar dat is toch anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 17:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 4 van 24